2025-03-04, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Spola fram till 39:00 i denna live: https://www.youtube.com/live/1E3ionH...g5iUDBximJ-zw1

Haha! Roligaste jag hört på länge. Hon verkar smårolig, Madeleine.
Citera
2025-03-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag plågade mig igenom hans trams på ig. Jag måste komma underfund med hur jag snabbspolar, han är inte direkt njutbar.
MEN, jag lyckades få fram att han har anmält tjejen han skickade nakenbilder till. Han är verkligen fruktansvärt korkad, och osmaklig. Är väl knappast en högoddsare att han får en motanmälan för han skickat hälsovådligt material till den stackars tjejen.
Det syns inget på ig för mig om detta ämne?
Citera
2025-03-04, 19:49
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Dags för den årliga kollen om hur mycket den framgångsrika entreprenören från Trosa drog in till familjen förra året.

Ni som har hans 4 sista, PMa mig

Tack på förhand

EDIT: i got it
Senast redigerad av Kickassfarsan 2025-03-04 kl. 20:01.
Citera
2025-03-04, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Dags för den årliga kollen om hur mycket den framgångsrika entreprenören från Trosa drog in till familjen förra året.

Tack på förhand

Väntar med spänning
Citera
2025-03-04, 20:52
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Handskar med gummi, alltså snälla hur gay kan man bli, svårt att bära haha. Anledningen är att du bänkar typ 20kg mannen, pröva ansträng en muskel emellanåt istället.

Det här säger jag inte för att vara elak men dra mig baklänges vad fet Therese blivit, hon är inte lite mullig längre hon är Anjotjock.

Hon måste ta tag i det där, hon såg ut att vara en halv meter bred när hon satt i bilen.
Hahaha jag gillar att du skriver det som att det är en vedertagen måttenhet, typ:
Mullig -> Tjock -> Fet -> Svår fetma -> Anjotjock

Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Ärligt talat, om det stämmer att han sålde kanalen för 30 (eller var det 40?) och köpte tillbaka den för över 150 000:- så måste det vara en av världshistoriens sämsta affärer. Helt jävla otroligt hur man kan vara så impulsiv och korkad när man har tre barn att försörja. Jag hoppas dock för hans skull att de där siffrorna är rejält kryddade. Vi alla vet ju att den allvetande skithögen mer än gärna ljuger och överdriver saker för att få reaktioner.
Det värsta är att han gjorde detta enbart för att boosta sitt ego. Han fick lika mycket visningar på sin nya, lilla kanal så han hade kunnat fortsätta på den och inte tjänat mindre. Men han stod bara inte ut med att det inte stod ”144 000 prenumeranter” vid hans namn, därför köpte han tillbaka den. Tänk vad mycket roliga saker hans barn hade kunnat få för dessa pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag plågade mig igenom hans trams på ig. Jag måste komma underfund med hur jag snabbspolar, han är inte direkt njutbar.
MEN, jag lyckades få fram att han har anmält tjejen han skickade nakenbilder till. Han är verkligen fruktansvärt korkad, och osmaklig. Är väl knappast en högoddsare att han får en motanmälan för han skickat hälsovådligt material till den stackars tjejen.
…och det kommer från snubben som spelar in sina privata samtal utan att meddela motparten (när hans pappa gråter exempelvis) och lägger upp privata sms-konversationer utan tillåtelse. Men antar att han gör det av rätt anledningar och då är det inte samma sak.

Kan han ha någon framgång i det, är det olagligt? Det bruden gjort alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Tack på förhand

OT, men: Jag vill begära ut en persons deklaration. Hur gör jag? Måste jag ha fyra sista om jag har alla andra uppgifter? Länk till var på Skatteverket man gör det och vad man ska skriva i sin förfrågan? Vill alltså veta vad en person tjänade förra året. Svara på pm. Tack.
Citera
2025-03-04, 20:57
Medlem
Ny video ute från Dåren "analys" på anjos video självklart rent rövslicker vet man utan att ens kolla på "analysen"
Citera
2025-03-04, 20:59
Medlem
Alright, hörni. Dags att knulla upp Bajsmannens algoritmer!

https://old.bitchute.com/video/3kXmgJR4pCLH/
Senast redigerad av StorTuffBiker 2025-03-04 kl. 21:25.
Citera
2025-03-04, 21:03
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Spola fram till 39:00 i denna live: https://www.youtube.com/live/1E3ionH...g5iUDBximJ-zw1

Det var bland det bästa jag hört. Det är underbart att folk som inte har en aning om vem han är ser direkt vad det är för jubel...
Citera
2025-03-04, 21:16
Bannlyst
Vad i helvete, hans nya studio, jag trodde jag hamnat på nån sån där kanal där dom läser tarot kort
Citera
2025-03-04, 21:25
Bannlyst
Alexander förklarar i sin senaste video att anledningen till varför han inte svarat Medvikt är för att Medvikt har så få visningar. "Han har typ 1500 prenumeranter, jag har 160 tusen... och nu säger jag inte att, ni fattar, jag tror ni förstår" osv. Jävla jubelidiot.
Citera
2025-03-04, 21:25
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Vad i helvete, hans nya studio, jag trodde jag hamnat på nån sån där kanal där dom läser tarot kort

Och varför ser hans ansikte helt insjunket och utmärglat ut samt att han är helt röd i ögonhålorna?
Citera
2025-03-04, 21:28
Bannlyst
Idioten säger att Medvikt inte förtjänar ett svar eftersom han har en profilbild med Motvikt med en clownnäsa, och att bara en flashbackare skulle ha det. Allt som Medvikt har sagt, har han bara sagt för att växa på youtube, och därför har Alexander inte besvarat kritiken.

HUR många thumbnails har Alexander gjort där Chrippa framstår som både det ena och det andra?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in