Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Handskar med gummi, alltså snälla hur gay kan man bli, svårt att bära haha. Anledningen är att du bänkar typ 20kg mannen, pröva ansträng en muskel emellanåt istället.
Det här säger jag inte för att vara elak men dra mig baklänges vad fet Therese blivit, hon är inte lite mullig längre hon är Anjotjock.
Hon måste ta tag i det där, hon såg ut att vara en halv meter bred när hon satt i bilen.
Hahaha jag gillar att du skriver det som att det är en vedertagen måttenhet, typ:
Mullig -> Tjock -> Fet -> Svår fetma -> Anjotjock
Citat:
Ursprungligen postat av
Djungelskribenten
Ärligt talat, om det stämmer att han sålde kanalen för 30 (eller var det 40?) och köpte tillbaka den för över 150 000:- så måste det vara en av världshistoriens sämsta affärer. Helt jävla otroligt hur man kan vara så impulsiv och korkad när man har tre barn att försörja. Jag hoppas dock för hans skull att de där siffrorna är rejält kryddade. Vi alla vet ju att den allvetande skithögen mer än gärna ljuger och överdriver saker för att få reaktioner.
Det värsta är att han gjorde detta enbart för att boosta sitt ego. Han fick lika mycket visningar på sin nya, lilla kanal så han hade kunnat fortsätta på den och inte tjänat mindre. Men han stod bara inte ut med att det inte stod ”144 000 prenumeranter” vid hans namn, därför köpte han tillbaka den. Tänk vad mycket roliga saker hans barn hade kunnat få för dessa pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Greaser
Jag plågade mig igenom hans trams på ig. Jag måste komma underfund med hur jag snabbspolar, han är inte direkt njutbar.
MEN, jag lyckades få fram att han har anmält tjejen han skickade nakenbilder till. Han är verkligen fruktansvärt korkad, och osmaklig. Är väl knappast en högoddsare att han får en motanmälan för han skickat hälsovådligt material till den stackars tjejen.
…och det kommer från snubben som spelar in sina privata samtal utan att meddela motparten (när hans pappa gråter exempelvis) och lägger upp privata sms-konversationer utan tillåtelse. Men antar att han gör det
av rätt anledningar och då är det inte samma sak.
Kan han ha någon framgång i det, är det olagligt? Det bruden gjort alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Dags för den årliga kollen om hur mycket den framgångsrika entreprenören från Trosa drog in till familjen förra året.
Ni som har hans 4 sista, PMa mig
Tack på förhand
EDIT: i got it

OT, men: Jag vill begära ut en persons deklaration. Hur gör jag? Måste jag ha fyra sista om jag har alla andra uppgifter? Länk till var på Skatteverket man gör det och vad man ska skriva i sin förfrågan? Vill alltså veta vad en person tjänade förra året. Svara på pm. Tack.