2025-03-02, 01:48
Medlem
Nu har väl de flesta av Anjos kritiker förmodligen sett hans förvirrade partsinlaga till "dokumentär"?

Och man kan konstatera att kritiken mot Anjos tillvägagångssätt kvarstår. Anjo är som ett dagisbarn som försöker lajva skjutjärnsjournalist. Patetiskt.
Citera
2025-03-02, 01:52
Medlem
Flashback3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsin87
Antonio - När rättvisan blir orättvis

https://odysee.com/Antonio---Na%CC%88r-ra%CC%88ttvisan-blir-ora%CC%88ttvis:3
Tack
Citera
2025-03-02, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Även om jag skulle försöka blunda för ämnet i innehållet och bara fokusera på kvaliten av dokumentären objektivt så kan jag verkligen inte förstå att han gått ut och hypeat det som han gjort för den är inte bra gjord.

Sen för att gå på ämnet så känns det som att han kommer få käka vidare på all kritik som han redan fått och antagligen/förhoppningsvis få dessert med ännu mer. Och nu när folk faktiskt har sett den kan han inte gömma sig bakom argumentet att kritikerna inte sett dokumentären.
Vad tycker du om att Joakim Lundell står bakom Anjo detta?
Citera
2025-03-02, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Fan jag blir bara mer och mer irriterad, Anjo har sagt att han har stort förtroende bland sina följare för att han alltid kan visa upp bevis för sina påståenden, men här låter han Anna Book sitta och hänvisa till slasken som hon inte längre har tillgång till, så nu är det inte längre viktigt att visa upp bevis för påståenden som Anna Book gör? Varför ska man våga lita på en så partisk person som Anna Book?

Det här är en riktig jävla skandal, inte undra på att ingen streamingtjänst ville köpa den. Han kommer få sådan hatstorm efter det här.
inte bara det, han hänvisar själv till slasken i intervjuer.

Det som kallas hörsägen som Anjo skulle säga. Gick Anjo i vanlig skola? Hans bildning, slutledningsförmåga och läsförståelse är lägre än en normalbegåvad sjätteklassares.
Citera
2025-03-02, 02:08
Medlem
moralhoras avatar
Får jag säga en sak?

Emma är fan en ikon för att hon fortsätter stå upp för sin vän och trots att Anjo försöker fulklippa henne så lyckas han inte. Queen.
Citera
2025-03-02, 02:16
Medlem
Skriv till support@vimeo.com för att dom få upp ögonen för den våldtäktsbejakande extremisten Anjo.

Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Det var någon som nämnde att offrets namn nämndes när han läste upp Emmas förhör. Se om du hittar det och eller den gamla trailern.
Time stamp? Det strider mot dom användarvillkor Anjo har godkänt.

Jag skulle råda Vimeo att lämna in en stämning och lägga vantarna på alla intäkter från filmen för skadorna Anjo gjort på Vimeos varumärke.

https://www.trustpilot.com/review/www.vimeo.com

här kan man påpeka att Vimeo trots varningar om filmens innehåll släpper en ”dokumentär” som river upp såren hos ett våldtaget barn och utan belägg ifrågasätter domen
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Ni som sett.

Finns det material för att sänka sörjan juridiskt?

Tomten har nog ändå dragit in en dubbel årslön på det här.
därmed ännu viktigare att medvetandegöra Vimeo om katastrofen. Han ska inte ha ett korvöre.
Senast redigerad av Pallal 2025-03-02 kl. 02:56.
Citera
2025-03-02, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Får jag säga en sak?

Emma är fan en ikon för att hon fortsätter stå upp för sin vän och trots att Anjo försöker fulklippa henne så lyckas han inte. Queen.

Japp. Hon äger situationen totalt. Skulle gammelmedia vilja granska Anjos film så är det ett säkert kort att intervjua henne.
Citera
2025-03-02, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violalang
Är det någon annan som märker att när Anjo läser vittnesmål som stärker ”caset”, så låter det som att han har IF eller Downs? Kasst skådespeleri för att föra fram sin teori.
Vafan är det som händer? Det här är sååå sjukt. Jag dör, så sjuka känslor i min kropp just nu… det bara kryper. Vad är det som händer?

Han låter som om han faktiskt riktigt kan läsa. Känner att jag aldrig vill höra hans röst igen. Den är hemskt. Han låter som en mellanstadieelev som gör ett grupparbete
Citera
2025-03-02, 02:42
Medlem
Så Anna Book går hårt åt Emma Andersson.

Lilla smuts. Till Anna alltså.
Citera
2025-03-02, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Filmen var inte till för att ta reda på Antonio var skyldig eller oskyldig.
Men varför intervjuade man vittnet då?

Om syftet var att ta reda på om allt gick rätt till så borde man ju fokusera på hur det gick till där och då.

Anjos agerande stämmer inte överens med vad han säger

Hela filmen gick ut på att framställa Anontio som oskyldig. Och de sista två minuterna så handlade det helt plötsligt om det hela gått rätt till?

Tafflig film över lag. Ljus, ljud, och klippning var hoppigt och det som sades var kaka på kaka utan något sammanhang. Anjo borde skämmas som yoytuves janne josefsson.
Citera
2025-03-02, 03:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jejndo
Förresten, var det bara jag som blev förvånad när Antonio blev påhoppad? Jag trodde att det var från någon kille på random fest som lackade ur efter att ha sett det i trailern, men så är det Halmis himself!
Samma här. Jag tycker att Antonios familj behandlar honom fruktansvärt. Guldägget, dvs favorit-avkomman Felicia skriker tillsammans med mamma Anna att Antonio ska ta sitt pick och pack och dra. Samtidigt filmar Anna det hela, och hans pappa kastar rent fysiskt ut honom ur hemmet. Inte konstigt att han mår psykiskt dåligt. Det har ju absolut inget med denna dom att göra.
Hur i hela h-e vill man visa upp något sådant och dessutom tro att det skulle ge några pluspoäng i våldtäktsmålet. Den familjen är verkligen sjukare än jag trott. Och då har jag ändå haft väldigt låga tankar om dem.
Citera
2025-03-02, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Filmen var inte till för att ta reda på Antonio var skyldig eller oskyldig.
Men varför intervjuade man vittnet då?

Om syftet var att ta reda på om allt gick rätt till så borde man ju fokusera på hur det gick till där och då.

Anjos agerande stämmer inte överens med vad han säger

Håller med. Men problemet blir ju då att Anjo inte förstår eller vet någon om rättsväsendet eller hur det går till. Och det är ju så att det han kritiserat i sin film är också bara för att han inte förstås.

Sover Anna och Antonio lugnt i natt nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in