2025-03-01, 20:49
Medlem
Deimos01s avatar
Jag tyckte inte filmningen och klippningen i dokumentären var dålig. Jag tycker faktiskt det var helt okej produktionsmässigt

Dock var innehållet och fokuset exakt den skit vi alla misstänkte/visste
Anjo intervjuade ju inte ens dessa vittnen som varit med men inte fick vittna i domstolen? Anjo bara sa att de fanns där och såg att ingenting hände, men att de inte fick vittna om det?
Han tog även inte med de andra vittnena som också såg vad som hände, utan låtsades som att E var enda vittnet
Och han använde Annas papper precis som Axel sa att han skulle göra

Hade han fokuserat mer på den psykiska ohälsan, och inte på att förneka och förminska brottet så hade dokumentären kanske varit bra

Och när man såg hur familjen beter sig förstår man nästan varför Antonio har problem. Dessa klipp är ju inte direkta till familjen Books fördel
Citera
2025-03-01, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Han säger på instastory att när klockan slog 18 köpte 1000 pers filmen. Tyvärr tror jag många kommer köpa den, folk är dummare än man kan fatta.
verkar som folk har problem också att få länken eller ens kunna betala, vissa dragits pengar 3x lol
Citera
2025-03-01, 20:54
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag tyckte inte filmningen och klippningen i dokumentären var dålig. Jag tycker faktiskt det var helt okej produktionsmässigt

Dock var innehållet och fokuset exakt den skit vi alla misstänkte/visste
Anjo intervjuade ju inte ens dessa vittnen som varit med men inte fick vittna i domstolen? Anjo bara sa att de fanns där och såg att ingenting hände, men att de inte fick vittna om det?
Han tog även inte med de andra vittnena som också såg vad som hände, utan låtsades som att E var enda vittnet
Och han använde Annas papper precis som Axel sa att han skulle göra

Hade han fokuserat mer på den psykiska ohälsan, och inte på att förneka och förminska brottet så hade dokumentären kanske varit bra

Och när man såg hur familjen beter sig förstår man nästan varför Antonio har problem. Dessa klipp är ju inte direkta till familjen Books fördel

Hela filmen är till book nackdel, har inte Anna gjort sig själv sämre innan så har 10 Oscars nu.
Citera
2025-03-01, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddanpeddan
Anmäl till support@vimeo.com och begär refund .
Det här skräpet var mer värdelöst än vad man kunde tro .

Har skrivit till dom att polisanmälan är påväg och att detta skadar tjejer det handlar om. De bör ta bort hans video så fort som möjligt.
Citera
2025-03-01, 20:57
Medlem
nu har ju inte betalat nått för att se filmen men jag vill ha tiden tillbaka , vem anmäler man det till?

Emma säger ju BO namn i filmen
Citera
2025-03-01, 20:58
Medlem
Är det någon annan som märker att när Anjo läser vittnesmål som stärker ”caset”, så låter det som att han har IF eller Downs? Kasst skådespeleri för att föra fram sin teori.
Vafan är det som händer? Det här är sååå sjukt. Jag dör, så sjuka känslor i min kropp just nu… det bara kryper. Vad är det som händer?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Även om jag skulle försöka blunda för ämnet i innehållet och bara fokusera på kvaliten av dokumentären objektivt så kan jag verkligen inte förstå att han gått ut och hypeat det som han gjort för den är inte bra gjord.

Sen för att gå på ämnet så känns det som att han kommer få käka vidare på all kritik som han redan fått och antagligen/förhoppningsvis få dessert med ännu mer. Och nu när folk faktiskt har sett den kan han inte gömma sig bakom argumentet att kritikerna inte sett dokumentären.
Och som ytterligare tillägg till mitt förra inlägg så hoppas jag så hårt att även Anna Book kommer få stå till svars och ta emot all möjlig befogad kritik kring denna dokumentär och hennes medverkan/initiativ till den.
Citera
Avslutad
Vilken lång hals det blonda juristbimbot har.
Citera
2025-03-01, 21:00
Medlem
Är Antonios syster också för tidigt född?
Citera
2025-03-01, 21:03
Medlem
akesvideos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jag hörde målsägandes namn på ett ställe i intervjun med vittnet Emma.

Så det hade Anjo missat.

Reagerade på det jag med.
Citera
2025-03-01, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Är Antonios syster också för tidigt född?

Ja, dom har båda hjärnskador läste jag på Flashback.
Citera
2025-03-01, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Tack så mycket, jag ska ringa polisen på måndag så ser jag vad dom säger. Har absolut inga problem med att lämna mina uppgifter.
Det var någon som nämnde att offrets namn nämndes när han läste upp Emmas förhör. Se om du hittar det och eller den gamla trailern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in