2025-03-01, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
han tycker 600st är bra sa han i ett klipp
Han säger på instastory att när klockan slog 18 köpte 1000 pers filmen. Tyvärr tror jag många kommer köpa den, folk är dummare än man kan fatta.
Citera
2025-03-01, 20:34
Avslutad
Nu har jag sett halva "dokumentären" och det är precis så illa som man befarat att det skulle vara. Mycket av kritiken Anjo fått innan var helt klart legitim. Han säger att killarna inte vittnar mot Antonio bland annat, men hur har Anjo missat Patriks första förhör som man hänvisar till i domen? Har mamma Anna plockat bort det förhöret i Anjos papper?

Här är ett litet utdrag ur Patriks förhör där han pratar om Antonio:

https://imgur.com/a/till-anjo-NfSPhui
Citera
2025-03-01, 20:36
Medlem
Jag och många bekanta hade ingen aning om Antonio och Books familj.

Tack Anjo för att upplysa om våldtäktsmannen och familje Book 👍
Citera
2025-03-01, 20:39
Medlem
På riktigt hur kan folk sitta i hans kommentarfältet på Youtube och ärligt säga att "dokumentären" är gripande och bra?
Asså vilka människor vi delar detta landet med 😭 noll verklighetsuppfattning, hoppas de som har kommenterat inte har döttrar själv..

IQ yxskaft allihop. Begåvade människor han har som följer honom haha pinsamt
Citera
2025-03-01, 20:39
Avslutad
Jag tycker nästan synd om Anjos IQ-befriade mammisföljare som slösat cigg -och barnmatspengar på det här tramset.

Det är ju totalt osammanhängande. 16-åringar som går första året på Estestisk med mediainriktning gör bättre filmer än det här.

Lisen borde börja fundera på att ta ungarna och migrera till det förlovade landet Chile.
Citera
2025-03-01, 20:42
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
På riktigt hur kan folk sitta i hans kommentarfältet på Youtube och ärligt säga att "dokumentären" är gripande och bra?
Asså vilka människor vi delar detta landet med 😭 noll verklighetsuppfattning, hoppas de som har kommenterat inte har döttrar själv..

Det finns massor som köper sorgsna brottsdokumentärer rakt av. Se framgången med "Making a Murderer". Och nej, det fanns inte ens polisfuffens där - bara två kvinnomördare som försvarades.
Citera
2025-03-01, 20:44
Avslutad
Fan jag blir bara mer och mer irriterad, Anjo har sagt att han har stort förtroende bland sina följare för att han alltid kan visa upp bevis för sina påståenden, men här låter han Anna Book sitta och hänvisa till slasken som hon inte längre har tillgång till, så nu är det inte längre viktigt att visa upp bevis för påståenden som Anna Book gör? Varför ska man våga lita på en så partisk person som Anna Book?

Det här är en riktig jävla skandal, inte undra på att ingen streamingtjänst ville köpa den. Han kommer få sådan hatstorm efter det här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Ja vidrigt hur han ens tror detta ska vara en djup dykande dokumentär. Tycka synd om Antonio är patetisk….

Helt sjukt, han fattar verkligen inte hur patetisk och korkad han själv framstås, Anjo alltså.
Citera
Medlem
Eddanpeddans avatar
Anmäl till support@vimeo.com och begär refund .
Det här skräpet var mer värdelöst än vad man kunde tro .
Citera
2025-03-01, 20:47
Avslutad
Så där ja, då är det bara att invänta stämningen från målsägarens advokat
Det går bra nu Anjo, eller inte
Citera
2025-03-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Fan jag blir bara mer och mer irriterad, Anjo har sagt att han har stort förtroende bland sina följare för att han alltid kan visa upp bevis för sina påståenden, men här låter han Anna Book sitta och hänvisa till slasken som hon inte längre har tillgång till, så nu är det inte längre viktigt att visa upp bevis för påståenden som Anna Book gör? Varför ska man våga lita på en så partisk person som Anna Book?

Det här är en riktig jävla skandal, inte undra på att ingen streamingtjänst ville köpa den. Han kommer få sådan hatstorm efter det här.

Hoppas han får the perfekt storm av hat efter sig, känns som det har byggts upp ganska så bra under trailer perioden. Nu visar det sig svart på vitt att trailern var snäll och mindre vinklad än självaste dokumentären.
Citera
2025-03-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig

Alla streamingtjänster vill köpa in den. Men ingen vågade efter chipstuttenassens debatt med kinesen och nmr terroristen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in