2025-03-01, 23:20
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Hela filmen känns sjaskig. Anjo har bra utrustning, men det är ändå en så billig prägel på hela produktionen. Allt ifrån hans bristande faktakunskaper till att han rent allmänt är väldigt lökig.

Nej, den här får 1/5.
Just därför känns det helt rimligt att The Motvikt, Simon är problemet och RunkBaronen alla gått i god för att den här Mockumentären är det bästa Anjovis gjort.

Ridå.
Citera
2025-03-01, 23:21
Medlem
vichy6s avatar
Det blev ett totalt vrak.
Citera
2025-03-01, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Är den usel? Har bara läst här vad folk tycker. Kanske Anjos narcissism borde lyssnat på alla varningsklockor. Han dödade sin karriär med detta?

Färre och färre av hans " polare" slutade ta hans rygg, är det för att de sett filmen och inte vill dras med i fallet?

Den är så usel att den blir komisk. Kunde inte hålla mig för skratt när Anjo satt där på ett kontor och försökte läsa fup, han ville verkligen se ut som typ GW.

Hans följare är ju verkligen en skara av idioter så tror inte han förlorar dom, han kommer i alla fall inte kunna ta sig någonstans i media utanför youtube.
Självklart har hans polare fattat att det här inte ser bra ut, det här är människor som delat minsta lilla sak Anjo la upp om tex Chrippa, helt plötsligt lägger de inte upp någonting om det som Anjo beskriver som det största han gjort i sin karriär.
Som tur var hann motvikt och vadärprobblemet göra bort sig innan de såg människors reaktioner så vi vet vi ju redan vad de tycker om dokumentären. Speciellt illa för dom är det att de såg den när målsägandes namn inte var maskat och samtidigt var medvetna om att hon inte ville att dokumentären skulle produceras.

vadärproblemet - DEN ÄR SUVERÄÄÄÄÄÄN

_
Citera
2025-03-01, 23:26
Medlem
Alla som kritiserade innan dom sett filmen skulle ångra sig och se ut som pajaser efter att ha sett filmen. Undra hur många det är som ändrat sig.
Citera
2025-03-01, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Kan starkt rekommendera kommentarsfältet i Anjos senaste video många hoppas på resning. Jag äter upp mina kalsonger i en live video om det blir resning.
Hahaha samma här, jösses.
Citera
2025-03-01, 23:30
Medlem
Jag har varit kritisk mot filmen hela tiden, och tänkte faktiskt att jag skulle bli positivt förvånad, men slutade i motsats.

Filmen är extremt partisk, och känslan är genomgående att man blir "Lurad" och att man som tittare undanhålls information som ej gynnar Antonio.

Intervjuer med Antonio känns inte hårda och avsaknaden av motfrågor är tydlig ä. Vittnets intervju är mer ifrågasättande.

Man får backstory och anhöriga som berättar hur synd det är om BOs förövare.

Denna dokumentär är riktigt osmaklig och utan respekt för BO.

Även innan dokumentären hade släppts så litade man ej på dokumentärskaparens agenda då han använt Annas anteckningar och är nära vän med henne.

Denna dokumentär är så jävla respektlös mot alla inblandade, även Antonio är ett offer för Anjos pissig dokumentär.
Citera
Medlem
abvs avatar
Jag skulle vilja veta vad det var Antonio så gärna ville förklara för sin familj när polisen kom och hämtade honom.

Anjos kommentarsfält är för fan skrämmande. Känns som att hälften inte förstår hur man genomför ett kortköp ungefär. Vi kan i alla fall enas om att hans publik inte är så vana dokumentärtittare, den saken är glasklar. Man hade nog kunnat lura i dem lite vad som helst med en skojdokumentär. Nästan sorgligt att anjo på riktigt tror att han skapat något fett och att ingen i hans närhet har stoppat honom. Det är så man tror att de som fått se filmen vill bli av med honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Alla som kritiserade innan dom sett filmen skulle ångra sig och se ut som pajaser efter att ha sett filmen. Undra hur många det är som ändrat sig.

Tror folk är mer rasande nu faktiskt
Citera
2025-03-01, 23:31
Medlem
moralhoras avatar
Det Anjo inte förstår med samtalet Emma är att hon är ärlig - hon svarar på det hon kan, och svarar att hon vet inte på det hon inte kan. Herregud vad detta vittne är ärligt! Vad tycker juristkandidaten Emma Thermos om det?
Citera
2025-03-01, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89

Hahaha, tror inte någon ändrat sig faktiskt.
Jag själv tyckte den va värre än jag kunnat fantisera
Citera
2025-03-01, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Just därför känns det helt rimligt att The Motvikt, Simon är problemet och RunkBaronen alla gått i god för att den här Mockumentären är det bästa Anjovis gjort.

Ridå.
"@vadarproblemet
22 minutes ago
Ja, ur ett skapande perspektiv tycker jag den är fantastisk"
Citera
2025-03-01, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Tror folk är mer rasande nu faktiskt

Ja, sen tror jag faktiskt att gammelmedia kommer få upp intresse för detta haveri.

Att tvåla dit Anna Book säljer nog. Och nu är Antonio gammal nog att hängas ut som barnvåldtäktsman. Och Anjo hade gammelmedia redan ett horn i sidan på pga nazigrejen.

Så det kommer bli svettigt nu för Anjo och familjen Book.

Finns ju även stor chans att gammelmedia gör nån intervju med BO ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in