2025-03-01, 20:19
Medlem
kanblikuls avatar
Är det Anjo babblar om från Förundersökning, Tingsrättsdomen eller Hovrättsdomen?
När Anjo säger Ex:et, menar han seriöst när Antonio och Emma frågade chans på varandra i lågstadiet? Blir förvirrande att kalla det Ex:et.
Sen alla namn som man ska håller reda på, allt är en rörig soppa.

2år arbete för detta?

Sen är agendan att Robin med 100% gjorde sig skyldig men blev friat i Tingsrätten. MEN ANJO, HAN BLEV DÖMD I HOVRÄTTEN SÅ DET SPELAR INGEN ROLL OM HAN BLEV FRIAD ELLER FÄLLD I TINGSRÄTTEN, LÄR DIG! Ska du få Tingsrätten att ändra sitt beslut?

Anjo fattar fortfarande inte hierarki i domstolarna.... Anjo Josefsson.....

Tänk när Danjal blev friad i Tingsrätten och fälld i Hovrätten och Anjo sa, "Nu står det 1-1" ..... Anjo måste vara svagbegåvad.
Senast redigerad av kanblikul 2025-03-01 kl. 20:28.
Citera
2025-03-01, 20:22
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Tack så mycket, jag ska ringa polisen på måndag så ser jag vad dom säger. Har absolut inga problem med att lämna mina uppgifter.

Mycket lovvärt initiativ.

Att Anjo tänkte att det var nu han skulle ta steget från youtube drama in i de mediala finsalongerna är skrattretande. Nä du Anjo du får hålla dig till skolgårdsmobbing på youtube. Det är allt du duger till.
Citera
2025-03-01, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
"huvudvittnet har stor del i filmen" var alltså egentligen ett telefonsamtal i 10 minuter där Anjo försöker övertala vittnet att hon nog egentligen inte sett ett övergrepp?
Och målsägande har gått så långt att hon sagt till Anjo att hon kommer ta till rättsliga åtgärder om han släpper filmen och Anjo har trots det kört på som ingenting, fyfan.

_

Jag hörde målsägandes namn på ett ställe i intervjun med vittnet Emma.

Så det hade Anjo missat.
Citera
2025-03-01, 20:25
Medlem
abvs avatar
Att kolla på anjos intervjuer med två kameravinklar känns som att åka slalom i världscupen och komma sist.
Citera
2025-03-01, 20:25
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Är det Anjo babblar om från Förundersökning, Tingsrättsdomen eller Hovrättsdomen?
När Anjo säger Ex:et, menar han seriöst när Antonio och Emma frågade chans på varandra i lågstadiet? Blir förvirrande att kalla det Ex:et.
Sen alla namn som man ska håller reda på, allt är en rörig soppa.

2år arbete för detta?

Sitta med en mobil, en FUP och låtsas vara djävulens advokat och sen göra en dokumentär om detta är bara så fail.
Citera
2025-03-01, 20:27
Medlem
GreenBatterys avatar
Hela din Mockumentär luktar surt, Anjovis!
Citera
2025-03-01, 20:28
Medlem
Miys avatar
Om jag ska vara helt ärlig så hade jag totalt glömt att Antonio var en vidrig barnvåldtäktsman. I mitt huvud var det bara åldringstjuven Felicia som stack ut och Anna såklart, men tack vare Anjo och Anna Book fick jag en uppfräschning av minnet om det äckliga Antoniopervot. Får väl tacka för det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Alla borde massanmäla hans Youtubekanal. Han måste bort en gång för alla. Kan man som privatperson som inte har blivit utsatt polisanmäla honom? Kan jag polisanmäla honom för det han utsätter andra för? Nu räcker det.

Japp, du kan anmäla för olaga integritetsintrång av målsägande.
Citera
Medlem
Hahaha!! Anjo - YouTubes version av Lassemaja!

Jag dör, ju längre in i detta jag kommer ju mer undrar jag hur han kan ha följare överhuvudtaget.
Citera
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Mycket lovvärt initiativ.

Att Anjo tänkte att det var nu han skulle ta steget från youtube drama in i de mediala finsalongerna är skrattretande. Nä du Anjo du får hålla dig till skolgårdsmobbing på youtube. Det är allt du duger till.

Krasch in i en stenmur..
Citera
2025-03-01, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Sjukt att han inte soppade släppet när dessutom så få köpt den?
Vad kan detta innebära för hans karriär och varumärke?
han tycker 600st är bra sa han i ett klipp
Citera
2025-03-01, 20:33
Medlem
Även om jag skulle försöka blunda för ämnet i innehållet och bara fokusera på kvaliten av dokumentären objektivt så kan jag verkligen inte förstå att han gått ut och hypeat det som han gjort för den är inte bra gjord.

Sen för att gå på ämnet så känns det som att han kommer få käka vidare på all kritik som han redan fått och antagligen/förhoppningsvis få dessert med ännu mer. Och nu när folk faktiskt har sett den kan han inte gömma sig bakom argumentet att kritikerna inte sett dokumentären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in