2025-03-01, 20:01
Medlem
ballobass avatar
Anna book vill bara ha resning för sin egna karriär, fy fan va tragisk hon är. Denna dokumentär sänker hon bara sig själv och sin familj.. må hon få lida för detta…
Citera
2025-03-01, 20:02
Medlem
knark-kungens avatar
Tack till er som laddat upp den, kan bara föreställa mig hur mycket han kokar att vi nu sitter och garvar åt den utan att pröjsa ett enda öre

Vad tycker ni alla, var den så sämst som vi trodde? Bara kommit 2 min ännu.
Citera
Medlem
abvs avatar
Helt seriös fråga nu. Har anjo läst in sin egen röst via AI för att slippa jobba eller är han dålig på att läsa?

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tack till er som laddat upp den, kan bara föreställa mig hur mycket han kokar att vi nu sitter och garvar åt den utan att pröjsa ett enda öre

Ja minst, möjligtvis ännu värre rent produktionsmässigt.
Citera
Medlem
Kom ihåg att han från början skulle ha med offrets namn för att han inte ansåg att hon var ett offer, tills han fick så mycket kritik om det att han kände sig tvungen att ta bort det. Detta tänkte han göra när han är väl medveten om att målsägande tar så illa upp av filmen att hon väljer att ta till rättsliga åtgärder för att stoppa den.
Det här tycker han är det bästa han gjort och likaså hans kompisar motvikt och vadärproblemet.
Nog för att jag fattade att de var körda i huvudet, men det här är verkligen en ny nivå av vidrighet.

_
Senast redigerad av shackihorsie 2025-03-01 kl. 20:06.
Citera
2025-03-01, 20:03
Medlem
Först slänger familjen utom honom. Sen sitter syrran och lipar och snackar om hur synd det är om våldtäktsmannen.
Citera
2025-03-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
”Kan man göra polisanmälan åt någon annan?
Ja, alla kan vara anmälare, man behöver inte själv vara drabbad av brottet. Däremot behöver den som är att anse som målsägande lämna sina uppgifter under utredningen. Även juridiska personer så som företag eller föreningar kan initialt vara anmälare.”
Källa: brottsofferjouren

Vet inte om detta är relevant och rätt väg, men här kan man tipsa polisen om brott:
https://polisen.se/om-polisen/kontakt/tipsa-polisen/tipsa-polisen-via-webben/

Tack så mycket, jag ska ringa polisen på måndag så ser jag vad dom säger. Har absolut inga problem med att lämna mina uppgifter.
Citera
2025-03-01, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Den är ännu värre än alla trodde, så otroligt dålig på alla plan.

Så detta är enligt Anjo mästerverket, hans bästa verk han gjort i hela sitt liv.

Enligt mig är detta i klass med Rasks filmer gällande redigering och klippning.
Citera
2025-03-01, 20:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Den är ännu värre än alla trodde, så otroligt dålig på alla plan.

Så detta är enligt Anjo mästerverket, hans bästa verk han gjort i hela sitt liv.

Enligt mig är detta i klass med Rasks filmer gällande redigering och klippning.
Har som sagt bara sett några minuter men tycker klippningen är under all kritik, måste vara något han klippt bort i efterhand som han vill dölja tänker jag.
Citera
2025-03-01, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violalang
Han begår karaktärsmord, offentligt, på en ung kvinna som inte valt att vara en offentlig person. Hon är ingen "YouTube-drama-profil", hon har aldrig bett om detta – och hon kan omöjligt vilja vara indragen i det här. Men han fattar inte det perspektivtivet.

Det här måste stoppas! Skriv till honom. Förklara. I chattar, i DM – på ett sätt där han kan ta in argumenten utan att gå i försvar. Det här är viktigt på riktigt.

Vi kan inte bara låta sån här skit bara hända.

Citat:
Ursprungligen postat av Violalang
Man kan nog begära ut materialet om man vill (målnummer ovan i mitt tidigare inlägg). Jag har bytt dator sen det begav sig, men jag lovar att kolla en gång till om jag kan hitta det.

Om jag inte minns fel… kortfattat så var det inte gärningsmannen – utan familjen Book (!) (likt begäran om att byta advokat inför Hovrättsförhandlingen) som begärde att flickans familj skulle granskas av socialtjänsten. Alltså – I kid you not! – detta var en del av underlaget till resningsansökan.

Bakgrunden? Alla advokater och kunniga jurister hade förmodligen redan lämnat skeppet som råttor från en sjunkande skepp. Känslan som var kvar var attt familjen book satt samlade i de vita fejkskinnsofforna runt glasbordet i vardagsrummet, brainstormade lite och skrev ner allt hemskt de kunde hitta på ur tomma luften.

Den texten… den är faktiskt helt absurd. Att läsa den är som att kliva in i en värld av ren och skär hittepå. Det är sjuk smutskastning av målsägandens familj – så verklighetsfrånvänd att man knappt tror att det är möjligt att dikta ihop.

Resultatet? På riktigt, något som ser ut som att det vore skrivet av ett gäng drogpåverkade trailer trash. Vi har ju, som bekant, inget direkt svenskt begrepp för "trailer trash", men den läsningen… den var faktiskt häpnadsväckande outbildad och dum.

Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag laddade upp den här:
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
och här:
https://gofile.io/d/L5CYvi

Spara gärna ner så den finns bevarad.
tack och bra gjort BANAAAL
Citera
2025-03-01, 20:16
Avslutad
Kan omöjligt flrstå hur det här spektaklet tagit två år???
Citera
2025-03-01, 20:16
Medlem
Telepatisks avatar
Idiot-Anjo har ju inte maskat knapptryckningarna som han spelar in!? Enbart meddelandes-fältet..

Jag gissar på att det är offrets namn? Jävligt sjukt av Anjo att hänga ut offret sådär i hans så kallade "dokumentär"
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hahahahaha!Banjo har alltså lagt till en scen där han släpar in en printer för att skriva ut ETT papper som han sedan lägger ihop med de andra papperna som redan är understrukna. Därefter läser han i Anna Books (understrukna) papper.
Skilleras hade rätt!
Haha tänkte också på det.. påminner om Magmys-Micke (som är utvecklingsstörd) som printar allting.
Senast redigerad av Telepatisk 2025-03-01 kl. 20:19.
Citera
2025-03-01, 20:19
Medlem
Vart försvann alla vittnen han påstod varit där men inte fått vittna? På honom har det låtit som att det varit hur många som helst men egentligen pratade han bara om den andra Robin? Att han också gång på gång återupprepar lögnen att det bara finns ett vittne som sett det och totalt ignorerar Patriks vittnesmål i första förhöret där han berättar att han sett Antonio våldta målsägande, ett vittnesmål som sedan används i både tingsrätt och hovrätt. Men enligt Anjo så skiter rätten i vad grabbarna har sett? herregud vilken lat och oärlig människa det där är.

_
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in