2025-03-01, 19:15
Avslutad
Vilken skräll att Anna Book är med och med näbbar och klor skyddar sin horunge till son
Citera
2025-03-01, 19:16
Medlem
moralhoras avatar
Stackars Hanna Tempo - hon verkar mest rapa upp om bevisvärdering och annat i sexualbrottsmål än så länge. Vi får se om denna kvinna gör bort sig.

WTF: Så Antonio fick inte dricka för att han inte köpt drickan av sina föräldrar... K. Men han bjöd fortfarande på drickan? Är det bara jag som hör något mer dysfunktionellt här än vad Anjo förstår?
Citera
2025-03-01, 19:16
Avslutad
Ni som inte är blockade av Google och Meta kan ju sprida länkarna där också, på Youtube och Insta. Så massa fattiga mammisar inte luras att betala.
Citera
2025-03-01, 19:17
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Ni som köpt filmen.

Begär pengarna tillbaka då filmen hänger ut en 13 åring våldtäktsoffer som redan fick rätt för 8 år sedan och nu ser man på en film som platsar på darknet.

!
Citera
2025-03-01, 19:18
Medlem
"huvudvittnet har stor del i filmen" var alltså egentligen ett telefonsamtal i 10 minuter där Anjo försöker övertala vittnet att hon nog egentligen inte sett ett övergrepp?
Och målsägande har gått så långt att hon sagt till Anjo att hon kommer ta till rättsliga åtgärder om han släpper filmen och Anjo har trots det kört på som ingenting, fyfan.

_
Citera
2025-03-01, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
"huvudvittnet har stor del i filmen" var alltså egentligen ett telefonsamtal i 10 minuter där Anjo försöker övertala vittnet att hon nog egentligen inte sett ett övergrepp?
Och målsägande har gått så långt att hon sagt till Anjo att hon kommer ta till rättsliga åtgärder om han släpper filmen och Anjo har trots det kört på som ingenting, fyfan.

_

Låter bra, låter riktigt bra
Citera
2025-03-01, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Stackars Hanna Tempo - hon verkar mest rapa upp om bevisvärdering och annat i sexualbrottsmål än så länge. Vi får se om denna kvinna gör bort sig.
Förstår ärligt inte hur man som nyexad från juristprogrammet kan få för sig att vara med i en Anjo-dokumentär om detta ämne.

Skulle aldrig någonsin vilja ha det på mitt CV, oavsett om min chef säger åt mig att göra det och på personlig front vill jag inte ha något med Juristhuset att göra.
Senast redigerad av pertanstormberg 2025-03-01 kl. 19:48.
Citera
2025-03-01, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Förstår ärligt inte hur man som nyexad från juristprogrammet kan få för sig att vara med i en Anjo-dokumentär om detta ämne.

Jobbar på samma kontor som "kändisadvokaten" som skall fixa resning
Den enda resning i detta hade Antonio själv under kvällen det begav sig
Citera
2025-03-01, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jobbar på samma kontor som "kändisadvokaten" som skall fixa resning
Den enda resning i detta hade Antonio själv under kvällen det begav sig
så kan det nog vara
Citera
2025-03-01, 19:25
Medlem
ballobass avatar
Det blir mer pajas ju mer man kommer in i videon.så sjukt hur han kan ta en förövare i försvar,…
Citera
2025-03-01, 19:27
Avslutad
Felicia, vilket stolpskott, ansåg att ingen skulle ha varit anmäld, och pratar som om hela familjen blivit åtalad
Citera
2025-03-01, 19:29
Medlem
Jag undrar varför de suttit och filmat Antonio när han flipper ur och sen väljer att visa det för alla? Känns inte direkt som något en vettig och frisk familj hade gjort.

_
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in