2025-02-27, 20:57
Medlem
sparsamhets avatar
Vad kan Lars totala förmögenhet vara?

Några gissningar?
Citera
2025-02-28, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparsamhet
Vad kan Lars totala förmögenhet vara?

Några gissningar?

Han brukade ju för ett par år sedan tjata om att för att räknas som miljonär numera, måste det vara i dollar eller euro. Och då borde han varit det själv också.
Jag gissar på 14 miljoner, börsen har ju stigit en del sedan dess, och böcker har sålts.

Men hur skulle det se ut efter en skilsmässa… Dock har han alldeles säkert äktenskapsförord som krockkudde, den faan
Senast redigerad av heybabariba 2025-02-28 kl. 05:25.
Citera
2025-02-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heybabariba
Han brukade ju för ett par år sedan tjata om att för att räknas som miljonär numera, måste det vara i dollar eller euro. Och då borde han varit det själv också.
Jag gissar på 14 miljoner, börsen har ju stigit en del sedan dess, och böcker har sålts.

Men hur skulle det se ut efter en skilsmässa… Dock har han alldeles säkert äktenskapsförord som krockkudde, den faan
Japp. Det har han. Det har jag hört från mycket säker källa om jag uttrycker mig försiktigt…..
Citera
2025-02-28, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Japp. Det har han. Det har jag hört från mycket säker källa om jag uttrycker mig försiktigt…..

Alla äktenskapsförord är registrerade hos Skatteverket och är offentlig handling. Om du har tillgång till Wilderängs äktenskapsförord kan du väl skriva av det här i tråden.
Citera
2025-03-01, 13:24
Medlem
Samma fjantar dag efter dag, har de inget liv?
Citera
2025-03-01, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Samma fjantar dag efter dag, har de inget liv?

På bloggen? Jo, troligen. Men roliga är de nog inte
Citera
2025-03-01, 18:42
Medlem
Alltså, ibland tappar ju karln totalt koncepten. Efter det havererade toppmötet Zelensky- Trump igår så skrev han att han hoppas att Trump inte låter mörda Zelensky innan han hinner lämna USA.
Citera
2025-03-01, 19:12
Medlem
Wilderäng anklagar ofta folk han ogillar för att "inte vara kul på fest" och brukar skriva om sig själv att "jag är kul på fest".

Ännu ett exempel på bristfällig självkännedom.

Wilderäng är inte kul på fest. Wilderäng är en tönt. En stel tönt. En stel tönt som pratar oerhört långsamt. En stel tönt som talar oerhört långsamt och inte vet hur man får folk att skratta. Personer som Wilderäng är inte "kul på fest".

Kan det vara så att Wilderäng tror han är "kul på fest" eftersom han bara går på fest med folk som har ännu längre och grövre kvastskaft uppkörda i röven än han själv har? Möjligen.
Citera
2025-03-01, 19:56
Avslutad
Kan någon sammanfatta vad han har skrivit om Zelenskiy? (stavning?)
Vill inte ge honom klick på bloggen.
Citera
2025-03-01, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Wilderäng anklagar ofta folk han ogillar för att "inte vara kul på fest" och brukar skriva om sig själv att "jag är kul på fest".

Ännu ett exempel på bristfällig självkännedom.

Wilderäng är inte kul på fest. Wilderäng är en tönt. En stel tönt. En stel tönt som pratar oerhört långsamt. En stel tönt som talar oerhört långsamt och inte vet hur man får folk att skratta. Personer som Wilderäng är inte "kul på fest".

Kan det vara så att Wilderäng tror han är "kul på fest" eftersom han bara går på fest med folk som har ännu längre och grövre kvastskaft uppkörda i röven än han själv har? Möjligen.

Jag träffat honom en gång när han hade någon föreläsning och jag tror han är bra på att mingla och kan väl hålla igång lite diskussioner men rolig, nej.
Citera
2025-03-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Jag träffat honom en gång när han hade någon föreläsning och jag tror han är bra på att mingla och kan väl hålla igång lite diskussioner men rolig, nej.

Man får väl utgå ifrån att han gör sitt bästa för att vara intressant och rolig inför stor och betalande publik på Bokmässan. I videoklippet nedan visar han sig ändå vara precis så tråkig, långsam och okarismatisk som jag hävdar att han är.

https://bokmassan.se/programs/vad-lockar-militart-overintresserade-personer/
Citera
2025-03-02, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Man får väl utgå ifrån att han gör sitt bästa för att vara intressant och rolig inför stor och betalande publik på Bokmässan. I videoklippet nedan visar han sig ändå vara precis så tråkig, långsam och okarismatisk som jag hävdar att han är.

https://bokmassan.se/programs/vad-lockar-militart-overintresserade-personer/

Basse i "fint" sällskap..

Den obehaglige fete dumddryge PLO-terrrorist proletären o KGB-agenten Guillou som fortfarande verkar tro att han "betydelsefull" o tillika likt Basse skribent av billig kiosklitteratur...

Men, F-N vad gråhårig Basse har blivit...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in