Citat:
Ursprungligen postat av
Galejan
Lite lustigt häromdagen. Lasse hade skrivit ett av sina vanliga psykoinfantila pekoral på sin blogg och fick de vanliga hejaropen från sina alternativkonton inom minuten efter publikation. En bit ner i kommentarerna postade en boomergubbe ”
Väl rutet, Lars. Imorgon kommer sjukersättningen. Då ska Jvm få ett bidrag”.
Gamla skröpliga gubbar med förtidspensioner och sjukbidrag sitter alltså och hjärntvättar sig själva med Wilderängs propagandadravel och skänker sedan sina bidrag till Lasses skumma kompisar, varifrån Lasse säkert får kickback.
Brukar det annars inte heta att målgruppen för Lasses blogg är ”högavlönade medelålders män i chefsposition”?

Haha, jag har också noterat det där. Jag är ganska övertygad om att den stora majoriteten av hans besökare, åtminstone de som skriver kommentarer, är 65+. Det är många som drar anekdoter om hur det var när de gjorde lumpen på 70-talet, de är ju i pensionsåldern nu. Även deras onyanserade bild av politik och militära konflikter talar för att de tillhör den gamla stammen som är uppväxta med rysshat och som hyllar de liberala globalisterna som Biden, von der Leyen och Macron.
Jag tror att högavlönade medelålders män i chefsposition har betydligt bättre saker för sig än att hänga på en mentalt instabil skräpförfattares blogg.