2025-02-27, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Visst är det så.

Har du någon minut över och läsa mitt inlägg precis över och ge feedback?

Jag tror fan det är samma person alltså! Fan va sjukt.
Citera
2025-02-27, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Anjo är för trög för att fatta att ALLT hänger på följarna, utan dom är han ingenting alls. Men istället hänger han ut följare, raderar kritiska BEFOGADE kommentarer och smustskastar följarna. Man kan bara titta på hans visningar hahahah de går inte bra alltså. Och Lisen, snälla håll käften med ditt tyck synd om Anjo hahahah vad har han gjort ett helt år? Och du har stöttat honom?? Tur jag inte är hans fru för hade inte visat mig ute med honom hahaha asså att ni inte skäms, en barnfamilj som håller på såhär asså väx upp idioter 😂😂😂

Bästa jag läst på länge! Det är en riktig white trash familj som fått för mycket luft för att anjo fått tittare genom att mobba folk offentligt! Nä finner inga ord för hur mycket jag avskyr dessa människor och det Anjo håller på med. Anjo är en psyksjuk människa som behöver hjälp och jag hoppas innerligt att hela hans kanal stängs ner. Han förtjänar inte en ända minut till på youtube.. han kan gå tillbaka till lyxfällan och sitta och böla i tv! Jag hade mer än gärna hån skrattat han i ansiktet 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Citera
2025-02-27, 22:57
Medlem
Hon tjejen var ju extremt kritisk i Anjos senaste video.
Tror nog att hon var lite mindre kritisk för att vara snäll, för Anjo satt sorgsen och kolla ner i marken som ett litet barn när hon var negativt inställd.
Sen när hon sa nåt snällt så sken Anjo upp och kunde hålla en ögonkontakt.

Undrar också varför den där jävla lampan var så viktig? Bilden blev ju okej ändå.

Anjo har för övrigt redigerat filmen efter julen med Anna book. Vilket han erkänner i Riks att det skulle vart problematiskt om inte filmen var klar när de träffades osv (eller kanske var Cluee)
Citera
2025-02-27, 23:00
Medlem
Notera Anjos låga kommentar antal kontra hans views.

Hhahha det borde vara minst 5x antal kommentarer väl? 😅
Citera
2025-02-27, 23:25
Medlem
kanblikuls avatar
Jag såg nyss en kommentar som löd typ
"1. Kan du svara på om du läste Anna Books papper innan rena papper
2. Hur kunde du gå ut med namnet först när det är sekretessbelagt"

6 minuter va den uppe med 7 tummar upp...... nu raderad

Anjo har panik nu!
Citera
2025-02-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Visst är det så.

Har du någon minut över och läsa mitt inlägg precis över och ge feedback?

Svårt att säga då det skiljer 6år mellan videorna i just ditt exempel och att det är fler som pratar i eftersnacksvideon men det är inte orimligt. Men man skulle typ behöva ha en bit från orginalvideon (lokal och Olof ks), Anjos och sen ett nyare exempel från henne för att kunna avgöra. Men visst, att Anjo inte har samma person som faktiskt är den som lokal använde sig av är ju absolut inte långsökt - det enda som jag tänker där är väl att lokal borde kunnat gå ut och dementera att det är personen som Anjo intervjuade som agerar i deras video om det inte vore så.
Citera
2025-02-27, 23:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
I kvällens videos kommentarsfält är det blivit extremt tydligt att Anjo kört hårt på banna/ta bort kommentarer. Det är sjukt pinsamt av en person som yttrar sig så hårt om saker och ting att han inte tillåter någon säga emot.
Min spontana fråga är om vem av de större kreatörerna som står bakom honom.

Eller fäktas han ut i det blå nu?
Citera
2025-02-27, 23:38
Medlem
Någon som har sanning och konka domen? Där Antonio visa snoppen?
Citera
2025-02-27, 23:41
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Min spontana fråga är om vem av de större kreatörerna som står bakom honom.

Eller fäktas han ut i det blå nu?

Dalbinin en okänd rövslickare till sekten.försöker med en video racka ner på rättsväsendet. Han försvarade också Anjo genom att jämföra hans trailer med baksidan på en barnbok.

Även han söker karriär genom att göra narr av psykiskt sjuka.
Citera
2025-02-27, 23:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Dalbinin en okänd rövslickare till sekten.försöker med en video racka ner på rättsväsendet. Han försvarade också Anjo genom att jämföra hans trailer med baksidan på en barnbok.

Även han söker karriär genom att göra narr av psykiskt sjuka.
Jag känner till dalbin från alternativ media, även om det inte är det tyngsta gubbarna, så har jag kunskap om honom från dessa .
Min bästa vän är en av dessa YouTuber som han hängde med.

Så jag blev faktiskt förvånad att han vände här.
Citera
2025-02-27, 23:45
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag känner till dalbin från alternativ media, även om det inte är det tyngsta gubbarna, så har jag kunskap om honom från dessa .
Min bästa vän är en av dessa YouTuber som han hängde med.

Så jag blev faktiskt förvånad att han vände här.

Nej, jag såg inte heller den komma.

Men nu slapp han mig.
Citera
2025-02-27, 23:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Ja, den såg inte jag heller komma.
Jag blev förvånad.

Har dock inte haft utrymme att fråga min vän vad fan han håller på med.

Ska göra det vid tillfälle

(Vi har haft viktigare saker att prata om)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in