2024-02-10, 22:41
Medlem
I den Instagram live han hade med Chrippa förut säger han att den enda anledningen han kan tänka sig att så många väntade på deras video är underhållning. I hans huvud är det den enda vettiga anledningen. Jag har tittat på det här från start men följt Anjo i 4 år och det är skönt att ha flashback där fler förstår att Anjo är bra jävla sjuk i huvudet. Man blir rädd för det klimatet han så starkt skapat på sociala medier med det här drevet, och såklart även i verkligheten för Linnéa och hennes familj. Jag vet inte vad som kommer bli med anmälningarna mot Chrippa, men jag hoppas verkligen att Anjo till slut kommer bannas från YouTube och åka dit för grovt förtal. Tyvärr har han blockat mig på instagram så uppskattar att det lagts upp en hel del stories här.
Citera
2024-02-10, 22:52
Medlem
Tydligen ska han ha gjort en video nu me “säg jag svär” på YouTube. Finns 2 stories ute på deras instagram nu där han verkar ha tagit sig till Stockholm. De har ju varit i hans förra studio som han köpte/hyrde av Jocke. Undrar hur mycket han betalade i hyra där. Han pratar ju mycket om hur mycket pengar han har fått in från YouTube, men undrar hur mycket han lagt ut på bara de senaste 2 åren
Citera
2024-02-11, 12:08
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Anjo skulle vilja träffas face to face med någon av hans största flashback hatare?
någon som känner sig villig?
Tror det skulle bli en kul video med någon människa som faktiskt kan ställa dem tuffa frågorna till honom
Glöm bara inte att filma själv också, så att han inte kan klippa bort det han tycker är jobbigt
https://imgur.com/a/egdf0h1

Anjo kanske ska jobba lite på sig själv, sitt kvinnohat, sitt omdöme när det kommer till vilka vänner han väljer och vilka han kallar för "bra pappor" istället.
Citera
2024-02-11, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Anjos youtube kanal har fått en strike så in och anmäl kanalen!!!!

Ajdå, undra varför han kärleksfulla häxjägare kanal har fått de.

Har ni sett klippet där han går in till Linnea? Han beter sig verkligen creepy, och säger ”Hej hur är det” med en filmkamera rakt emot henne. Han borde ju förstå själv att man inte kan hålla på sådär, och framför allt inte sprida ut klippen på internet sedan. Och göra en lång film om saken, det hjälper ingen utan bara förstör.

Om poängen med att han släppte filmen var att framstå som någon form av hjälte, när dom smög utanför och sedan stormade när krille går till gymmet med barnet? Så har han enligt min syn på saken misslyckats totalt, och framstår som en rädd råtta istället. Varför tycker jag det då?

Jo om dom misstänkte att Linnea som enligt dessa goda herrar äter barn till frukost och spöar både Chrippa och barnet dagligen, och flyger på sin kvast till Blåkulla titt som tätt, är inne i lägenheten med barnet. Då för att framstå som någon som helst hjälte, då går man väll dit och plingar på dörren, öppnar ingen så gapar man väll vad man vill och blir till slut insläppt så man kan avväpna, och rädda gisslan? Blir man inte insläppt så får man krossa en ruta, inte vänta i 6 timmar eller vad det nu var han sa i sin egna film.

Ne men vi kryper i buskarna tills Krille går ut med barnet, sedan smyger vi in och filmar och frågar häxan hur det är med henne.

Jaja detta är ett intressant gäng att följa, på ett otroligt konstigt sätt.
Citera
2024-02-11, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ajdå, undra varför han kärleksfulla häxjägare kanal har fått de.

Har ni sett klippet där han går in till Linnea? Han beter sig verkligen creepy, och säger ”Hej hur är det” med en filmkamera rakt emot henne. Han borde ju förstå själv att man inte kan hålla på sådär, och framför allt inte sprida ut klippen på internet sedan. Och göra en lång film om saken, det hjälper ingen utan bara förstör.

Om poängen med att han släppte filmen var att framstå som någon form av hjälte, när dom smög utanför och sedan stormade när krille går till gymmet med barnet? Så har han enligt min syn på saken misslyckats totalt, och framstår som en rädd råtta istället. Varför tycker jag det då?

Jo om dom misstänkte att Linnea som enligt dessa goda herrar äter barn till frukost och spöar både Chrippa och barnet dagligen, och flyger på sin kvast till Blåkulla titt som tätt, är inne i lägenheten med barnet. Då för att framstå som någon som helst hjälte, då går man väll dit och plingar på dörren, öppnar ingen så gapar man väll vad man vill och blir till slut insläppt så man kan avväpna, och rädda gisslan? Blir man inte insläppt så får man krossa en ruta, inte vänta i 6 timmar eller vad det nu var han sa i sin egna film.

Ne men vi kryper i buskarna tills Krille går ut med barnet, sedan smyger vi in och filmar och frågar häxan hur det är med henne.

Jaja detta är ett intressant gäng att följa, på ett otroligt konstigt sätt.

Riktigt tragiska männsikor detta, trodde dem verkligen att folket skulle hylla dem för att de begick hemfirdsbrott. Jag undrar genuint varför de inte gick in medans chrippa va inne.
Citera
2024-02-11, 20:51
Medlem
Citat:
Riktigt tragiska männsikor detta, trodde dem verkligen att folket skulle hylla dem för att de begick hemfirdsbrott. Jag undrar genuint varför de inte gick in medans chrippa va inne.

Enligt dem var ju orsaken att de inte gick dit när Chrippa var hemma att de inte ville att Chloe skulle hamna mitt i skottelden av vad konfrontationen med Chrippa skulle leda till (då han med största sannolikhet skulle få ett sådant utbrott som han redan visat prov på i Linneas videor).
Sen hade de väl inte räknat med att Chrippa skulle ta med sig Chloe till gymmet utan att de då när han gick skulle ta det faktum att Linnea och Chloe var i samma lägenhet samtidigt på bar gärning och då kunnat göra det till en riktigt stor grej- men när det blev en annan utgång och Chloe inte var kvar i lägenheten då fick de nöja sig med att "bara" avslöja Linnea och med slutsatsen att Chloe och Linnea varit där samtidigt.
Och den taktiken kan jag ändå ha viss förståelse för även om 6h är väldigt overkill om det nu var den tid de satt där.
Citera
2024-02-11, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Enligt dem var ju orsaken att de inte gick dit när Chrippa var hemma att de inte ville att Chloe skulle hamna mitt i skottelden av vad konfrontationen med Chrippa skulle leda till (då han med största sannolikhet skulle få ett sådant utbrott som han redan visat prov på i Linneas videor).
Sen hade de väl inte räknat med att Chrippa skulle ta med sig Chloe till gymmet utan att de då när han gick skulle ta det faktum att Linnea och Chloe var i samma lägenhet samtidigt på bar gärning och då kunnat göra det till en riktigt stor grej- men när det blev en annan utgång och Chloe inte var kvar i lägenheten då fick de nöja sig med att "bara" avslöja Linnea och med slutsatsen att Chloe och Linnea varit där samtidigt.
Och den taktiken kan jag ändå ha viss förståelse för även om 6h är väldigt overkill om det nu var den tid de satt där.

Nja, så som dom målat upp Linnea. Så borde dom gått in direkt och avväpnat henne. Om dom nu inte målat upp fel bild av henne. Och även fel bild av Chripp som en snäll familjefar, som verkade vara livrädda för han.

Nu har Anjo även lagt upp en bild där Chrippa eventuellt tar en olaglig drog. Helt enligt samma saker som Linnea redan hade påvisat, men blev ner tystad som en sinnessjuk barnamisshandlare.

Så kontentan av det hela nu när Anjo är säker på att Chrippa även knarkar är. Hur i helvete kan dom lämna barnet ensam med han? Eller kom detta som chock för Anjo som är samhällets polis? Var detta första gången han såg Chrippa med dessa preparat?

Anjo har enligt mig skyddat barnet ifrån helt fel person. Enligt dessa nya nyheter, han borde vara glad att Linnea var där så inte Chrippa var själv med barnet. Han borde ringa och tacka henne för detta.

Tror ni han fattar själv hur besatt av sociala medier han framstår? Och framför allt tror ni han förstår hur oansvarig och känslokall han framstår nu? När han skyddar barnet ifrån barnets enda trycka punkt, i lägenheten om han nu vet att Chripp tar droger? Det är ju totalt livsfarligt att lämna ett barn med en ensam vuxen som självmedicinerar, är inte så roligt om man gör något fel, och stendör framför barnet.

Oavsett Anjo får det nog till att det är
Häxornas fel. Bara hon lämnar, så skall barnet få vara med pappan igen.

Intressant att få en inblick i denna världen iaf.
Citera
2024-02-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Nja, så som dom målat upp Linnea. Så borde dom gått in direkt och avväpnat henne. Om dom nu inte målat upp fel bild av henne. Och även fel bild av Chripp som en snäll familjefar, som verkade vara livrädda för han.

Nu har Anjo även lagt upp en bild där Chrippa eventuellt tar en olaglig drog. Helt enligt samma saker som Linnea redan hade påvisat, men blev ner tystad som en sinnessjuk barnamisshandlare.

Så kontentan av det hela nu när Anjo är säker på att Chrippa även knarkar är. Hur i helvete kan dom lämna barnet ensam med han? Eller kom detta som chock för Anjo som är samhällets polis? Var detta första gången han såg Chrippa med dessa preparat?

Anjo har enligt mig skyddat barnet ifrån helt fel person. Enligt dessa nya nyheter, han borde vara glad att Linnea var där så inte Chrippa var själv med barnet. Han borde ringa och tacka henne för detta.

Tror ni han fattar själv hur besatt av sociala medier han framstår? Och framför allt tror ni han förstår hur oansvarig och känslokall han framstår nu? När han skyddar barnet ifrån barnets enda trycka punkt, i lägenheten om han nu vet att Chripp tar droger? Det är ju totalt livsfarligt att lämna ett barn med en ensam vuxen som självmedicinerar, är inte så roligt om man gör något fel, och stendör framför barnet.

Oavsett Anjo får det nog till att det är
Häxornas fel. Bara hon lämnar, så skall barnet få vara med pappan igen.

Intressant att få en inblick i denna världen iaf.

Hade inte Chloe varit i lägenheten hade jag absolut sett att en konfrontation på plats direkt hade varit på sin plats. Möjligtvis om de hade sett till att på något sätt fått ut Chloe ur lägenheten först genom att till exempel säga att Lunabelle ville leka med henne eller någonting. Men att gå in och utlösa ett desperat och galet utbrott hos Chrippa med Chloe närvarande var nog klokt att de inte gjorde, det är ju bland det sista hon behöver just nu.

Jag tror att bilden av Chrippa som den mönsterpappa de målade upp dels var väldigt påhittad men även raserades rätt så fort efter att det började ryktas om att Linnea var tillbaka i bilden och sättet han försökte förneka det och dra helt genomskinliga lögner samt även det brutna avtalet med soc. Och utan Linnea på plats, när han satt själv med Chloe i lägenheten, hade han kanske inte anledningen att sitta och bruka droger själv i lägenheten eller bråka med någon så möjligtvis var ändå att vara ensam med Chrippa den "bästa" situationen av alla dåliga.

Men ja, att man ens innan detta jobbat för och låtit honom ha Chloe hos sig överhuvudtaget är sjukt. För nej att han brukar droger är ju ingen nyhet eller hemlighet och det har ju varit på tapeten under hela detta drama och långt tillbaka, han har ju själv till och med skrivit i forum av den kategorin här på flashback. Och sen kan man ju också ifrågasätta Anjo på den punkten med tanke på den omtalade liven när han var i princip bästa vän med Chrippa och även helt plötsligt fått vissa tics med näsan som åtminstone jag inte sett tidigare 🙄
Citera
2024-02-11, 22:00
Avslutad
Citat:
Anjos youtube kanal har fått en strike så in och anmäl kanalen!!!!
https://ibb.co/yFcvCy6
Anjo jobbar med en ny video om hela dramat, på samma noggranna vis som när han arbetar med sina dokumentär, så det kan ta några dagar.

Han är så kontroversiell att videon kanske "bomben släpps" på Lisens kanal...
Citera
2024-02-11, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Hade inte Chloe varit i lägenheten hade jag absolut sett att en konfrontation på plats direkt hade varit på sin plats. Möjligtvis om de hade sett till att på något sätt fått ut Chloe ur lägenheten först genom att till exempel säga att Lunabelle ville leka med henne eller någonting. Men att gå in och utlösa ett desperat och galet utbrott hos Chrippa med Chloe närvarande var nog klokt att de inte gjorde, det är ju bland det sista hon behöver just nu.

Jag tror att bilden av Chrippa som den mönsterpappa de målade upp dels var väldigt påhittad men även raserades rätt så fort efter att det började ryktas om att Linnea var tillbaka i bilden och sättet han försökte förneka det och dra helt genomskinliga lögner samt även det brutna avtalet med soc. Och utan Linnea på plats, när han satt själv med Chloe i lägenheten, hade han kanske inte anledningen att sitta och bruka droger själv i lägenheten eller bråka med någon så möjligtvis var ändå att vara ensam med Chrippa den "bästa" situationen av alla dåliga.

Men ja, att man ens innan detta jobbat för och låtit honom ha Chloe hos sig överhuvudtaget är sjukt. För nej att han brukar droger är ju ingen nyhet eller hemlighet och det har ju varit på tapeten under hela detta drama och långt tillbaka, han har ju själv till och med skrivit i forum av den kategorin här på flashback. Och sen kan man ju också ifrågasätta Anjo på den punkten med tanke på den omtalade liven när han var i princip bästa vän med Chrippa och även helt plötsligt fått vissa tics med näsan som åtminstone jag inte sett tidigare 🙄

Exakt, jag tror inte Mr allt för barnets skull gänget förstår hur dom framstår nu.

Jag tror som dig att dom var rädda för ett okontrollerat raseri utbrott från Chrippa. Vilket gör det ännu konstigare att dom försökt att rentvå han som världens bästa pappa ett tag. Samt att Anjo nu grovt hintar om att Chrippa knarkar. Vilket gör den dom har försökt att framstå ännu mera som motsatsen till vad dom försökt påvisa.
Pluss det du säger, chansen att dom inte visste detta är minimal och chansen att inte hela gänget tar lite ihop då och då är för den delen inte så stor heller.

Men ändå håller Anjo hårt fast vid att det var Linnea dom var tvungna att ta ut ur lägenheten, för att skydda barnet.

Jag har iaf en klar bild, av vad Anjo med gänget är för typer. Inga jag håller så högt kan jag säga.
Citera
2024-02-11, 22:15
Medlem
Telepatisks avatar
Creepy-Anjo. Linnea måste ha hörselproblem som inte hörde honom komma inflåsandes, även om hon lyssnade på musik

Hoppas han blir av med sin jävla kanal. Beter sig som ett rikigt svin.
Citat:
"Så in och prenumera på Lisens kanal som är våran gamla gemensamma för om min kanal försvinner så blir den kanalen min backup.."
Trevligt att ta över Lisens kanal.

EDIT: Intressant också att han ska kommentera på Chrippas knarkande när han själv var helt benzad när dom hade live tillsammans.
Senast redigerad av Telepatisk 2024-02-11 kl. 22:26.
Citera
2024-02-11, 22:40
Medlem
Anjo är riktigt vidrig!
När man kollar filmen på Linnea sittandes i sängen så ser man verkligen hur förtryckt hon är.
Och sen Anjo har mage att filma henne i ca 10 sekunder osv.
Tänk er själva, all reaktion hon gör kommer användas emot henne i Youtube domstolen. Även att hon sitter apatisk som hon nu gör.

Helt sjuk hur man kan behandla en annan medmänniska på sättet som Anjo gör.

Även om man hatar människan så är det ändå helt fel att sätta människor i en sån sitts.

Är medveten om att allt annat han utsatt Linnea för är värre men detta var ändå irl. Under all kritik. Är det sånna här människor barn ska kolla på?

Ska gå in och anmäla alla videos igen senare. Hoppas ni gör likadant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in