2025-02-15, 01:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mon.amie
”Anjo” kommer ju åka dit så det bara sjunger om det… vill inte missa detta spektakel!

Hört en liten fågel sjunga, att det finns folk inom riktig media (dagstidning) som har koll på utvecklingen av detta. Om ”Anjo” släpper ”dokumentären” öppnar ”Anjo” upp för granskning av honom som ”granskare”, också för hans vänner tex Motvikt som spridit ”filmen”.

För brottsoffret m anhörigas skull hoppas man att han inte släpper den… men hade inte hatat att se Anjo börja pendla för o jobba på ngt lager

Helt rätt.

Kan bekräfta från 100% säker källa att Anjo har ögonen på sig. Från olika håll.
Givetvis beror det i vissa fall på att han spred nazzepropaganda. Han skapade då fiender som inte ens visste vem han var innan.

Hela grejen med filmen härstammar från att framförallt mamma Book är sjukligt butthurt över att hennes son dömdes för våldtäkt mot barn medans hans polare Robin endast dömdes för våldtäkt.

Anna Book har inte kunnat ta in eller förstå att det är så rättsskipningen ibland fungerar.
Puckot Antonio erkände att han visste att flickan var 13 år. Klart! Våldtäkt mot barn.
Robin (som nu bytt namn och gått vidare i livet) visste inte detta. Rätten godtog att han inte visste detta. Bland annat eftersom flickan var lång för sin ålder, välutvecklad och skulle kunna tas för 15 år eller äldre.
Familjen Book stör sig enormt på att Robin lever ett bra liv, nytt namn, bra jobb, ingen kriminalitet. Han bröstade skiten han ställde till med och skärpte till sig.

Man kan tycka vad man vill om detta sätt att döma på men det är så det fungerar. Varken Antonio eller Robin fick dock några hårda straff pga sin låga ålder. Så det bästa hade varit att gå vidare för Antonio.

I alla år har familjen Book burit på ett hat mot rättsväsendet för att deras son dömdes för våldtäkt mot barn. Våldtäkten i sig skiter dom i. Det är just detta att Antonio blev mobbad som pedofil.
Så familjen Book har inte kunnat släppa detta och nu är filmen tänkt att bli den ultimata hämnden.
Man vill väcka hat mot Robin och även mot brottsoffret.
"Han är ju OCKSÅ pedofil i så fall buhuuuuu"

Deras patetiska försök att med hjälp av IQ-dvärgen Anjo hämnas kommer slå tillbaka med full kraft. Det finns många därute som gärna trashar både Anjo och den kufiska familjen Book.

Vad gäller Motvikt vore det bästa han kan göra att gå in i Inställningar på sitt Youtube-konto, klicka på Avancerade inställningar och välja Radera kanal. Sedan gå vidare i livet med löpning och trolleri.
Han kommer annars få det svettigt när skiten träffar fläkten han också.
Citera
2025-02-15, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Helt rätt.

Kan bekräfta från 100% säker källa att Anjo har ögonen på sig. Från olika håll.
Givetvis beror det i vissa fall på att han spred nazzepropaganda. Han skapade då fiender som inte ens visste vem han var innan.

Hela grejen med filmen härstammar från att framförallt mamma Book är sjukligt butthurt över att hennes son dömdes för våldtäkt mot barn medans hans polare Robin endast dömdes för våldtäkt.

Anna Book har inte kunnat ta in eller förstå att det är så rättsskipningen ibland fungerar.
Puckot Antonio erkände att han visste att flickan var 13 år. Klart! Våldtäkt mot barn.
Robin (som nu bytt namn och gått vidare i livet) visste inte detta. Rätten godtog att han inte visste detta. Bland annat eftersom flickan var lång för sin ålder, välutvecklad och skulle kunna tas för 15 år eller äldre.
Familjen Book stör sig enormt på att Robin lever ett bra liv, nytt namn, bra jobb, ingen kriminalitet. Han bröstade skiten han ställde till med och skärpte till sig.

Man kan tycka vad man vill om detta sätt att döma på men det är så det fungerar. Varken Antonio eller Robin fick dock några hårda straff pga sin låga ålder. Så det bästa hade varit att gå vidare för Antonio.

I alla år har familjen Book burit på ett hat mot rättsväsendet för att deras son dömdes för våldtäkt mot barn. Våldtäkten i sig skiter dom i. Det är just detta att Antonio blev mobbad som pedofil.
Så familjen Book har inte kunnat släppa detta och nu är filmen tänkt att bli den ultimata hämnden.

Deras patetiska försök att med hjälp av IQ-dvärgen Anjo hämnas kommer slå tillbaka med full kraft. Det finns många därute som gärna trashar både Anjo och den kufiska familjen Book.

Vad gäller Motvikt vore det bästa han kan göra att gå in i Inställningar på sitt Youtube-konto, klicka på Avancerade inställningar och välja Radera kanal. Sedan gå vidare i livet med löpning och trolleri.
Han kommer annars få det svettigt när skiten träffar fläkten han också.

Bra där, bekräftar det jag vet men också att det finns planer på olika infallsvinklar. Visar på att fler riksmedia har ögonen på detta
Den jag vet om kommer gräva långt ner i ”Anjo” och Lisen, Kronofogden-flykten, ”Anjos” youtube-folkdomstolar och fenomen kring att folk utan utbildning tar på sig att utbilda barn.
Citera
2025-02-15, 01:52
Medlem
Citat:
Bra där, bekräftar det jag vet men också att det finns planer på olika infallsvinklar. Visar på att fler riksmedia har ögonen på detta
Den jag vet om kommer gräva långt ner i ”Anjo” och Lisen, Kronofogden-flykten, ”Anjos” youtube-folkdomstolar och fenomen kring att folk utan utbildning tar på sig att utbilda barn.

Anjo är relativt ointressant för riksmedia. Han är en nolla. Imbecill, visst, men oerhört ointressant i övrigt.
Citera
2025-02-15, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Anjo är relativt ointressant för riksmedia. Han är en nolla. Imbecill, visst, men oerhört ointressant i övrigt.

Instämmer. Men hur någon med makt över barn- och ungdomars tro på hur ”rättvisa” går till och hur utbildning har skiftat från skola till sociala media är inte ointressant. Därav vikten att ”granska” den som gör en sån här ”film”. Jag vet bara att granskning är påväg om han släpper ”filmen”. I mitt tycke bara bra om föräldrar får veta att barnens idol är en sopa.
Citera
2025-02-15, 02:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe

Skulle nog vilja lägga till att vittnet Emma ligger illa till också, Anjo har sagt i någon intervju att hon minns "händelsen som det vore igår", samtidigt som han antyder att hon ska ha misstagit sig på olika detaljer. Jag tror man kommer försöka misskreditera hennes vittnesmål på något sätt, trots att hon var en av få som vid tillfället som var helt nykter. Hon kommer åtminstone vara med i dokumentären, men bara i form av röst.
Citera
2025-02-15, 04:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
I intervjun med RIKS så framkommer det att Anjo nämner målsägande vid namn och hans anledning till det är att det nämns i domen, vilket inte är sant, det är sekretessbelagt. Det är rent av vidrigt och går emot all form av pressetik.

Namnet på flickan syns i trailern han lagt ut på sin Youtube-kanal, även i trailern syns det att Anjo har förundersökningen som inte är sekretessbelagd. Men nu när jag beställer ut FUP och dom är den helt sekretessbelagd. Är inte det brottsligt att lägga ut sekretessbelagda uppgifter på det sättet? Om det är brottsligt så borde BO polisanmäla Anjo.
Citera
2025-02-15, 04:34
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Namnet på flickan syns i trailern han lagt ut på sin Youtube-kanal, även i trailern syns det att Anjo har förundersökningen som inte är sekretessbelagd. Men nu när jag beställer ut FUP och dom är den helt sekretessbelagd. Är inte det brottsligt att lägga ut sekretessbelagda uppgifter på det sättet? Om det är brottsligt så borde BO polisanmäla Anjo.

Det är brottsligt och kan innebära att brottsoffret far illa av kampanjen. Han skulle kunna åka dit för ofredande. Och brott mot GDPR.
Senast redigerad av VerklighetenIRL 2025-02-15 kl. 04:43.
Citera
2025-02-15, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daimglass
Exakt! Då tänker vi samma! Riktigt sjukt att hon i hemlighet spelar in varenda samtal med sin pojkvän. Riktigt psykopat beteende.
Föga imponerande försök att trycka dit lojala Linnea som jag brukar kalla henne. Det är inte Linnea. Tänker du fortsätta gissa?

Jag skulle bli chockad om det är någon annan än deras internet kompis T.
Citera
2025-02-15, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Föga imponerande försök att trycka dit lojala Linnea som jag brukar kalla henne. Det är inte Linnea. Tänker du fortsätta gissa?

Jag skulle bli chockad om det är någon annan än deras internet kompis T.
Va?
Citera
2025-02-15, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Okej sin bild av det hela och hennes känslor kring allt, jag trodde att du skulle förstå vad jag menade.

Jag tror det kommer handla om fallet, rättegången, domen samt hur folk har mått under denna tid och då menar jag inte bara Book familjen.

Som sagt jag vill inte spekulera för mycket innan jag tittat på den för ingen kan veta innehållet.

Det kommer handla om brottslingens känslor och hur dåligt han mår och inget annat. Det kommer säkert bli lite förminskade av händelsen och hänga ut folk med.
Citera
2025-02-15, 08:53
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:

Heja!

Det är på tiden att vissa försvinner från några plattformar.
Citera
2025-02-15, 09:19
Medlem
Är det inte skrämmande att han så extremt okunnig människa som Anjo granskar något alls.
Han förstår inte ens varför de fick olika straff (Robin och Antonio).
Han förstår inte vad det innebär att att domen har överklagats osv.
Han förstår ingenting, är han rätt person att granska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in