2025-02-27, 14:56
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Blir kul att följa chipstuttens och hinkens 2025.
Blir ett mycket intressant år indeed, många av dessa youtubers kommer falla, kanske får vi se chipstutten i biggest looser igen eller kanske lyxfällan?
Citera
2025-02-27, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Blir kul att följa chipstuttens och hinkens 2025.

Det ska bli ett sant nöje att skåda spektaklet.

De har bäddat för all skadeglädje som kommer i deras väg nu.
Citera
2025-02-27, 15:17
Medlem
Goldenties avatar
Hur många våldtäktsrättegångar har Anjo varit på under dom här två åren? Har han någonsin sett eller hört vad målsägare blir utsatt för av gärningsmannens advokat? Till och med åklagare kan vara rätt ofräscha i sina frågor. Det blir ett trauma för väldigt lång tid framöver, ibland resten av livet.
Anjo vill ha det till att hon var ju så full att hon inte kom ihåg något, som om det skulle vara ursäkt som gör henne tillgänglig. Antonio "hjälpte" henne med byxorna, men passade samtidigt på att våldta henne. Det gör honom till en av de vidrigaste varelserna ever
Hoppas han och hans djävla familj får ett helvete efter detta. Hoppas även Anjo och hans kn---docka blir cancelled på alla sociala media forever
Citera
2025-02-27, 15:38
Medlem
cheringens avatar
Just för att hon var väldigt berusad gör saken ännu värre, passar på när flickan är helt utslagen och inte kan värja sig.

Jag har läst många förundersökningar under åren, men just denna var riktigt tung att läsa. Fruktansvärd beskrivning över hur bottenskrap till människor kan bete sig.

Vad fan är det för kompisar som inte; antingen hjälper henne hem eller kontaktar hennes föräldrar, man låter det bara pågå! Man låter det bara pågå även när situationen eskalerar, där i skogsdungen
Citera
2025-02-27, 16:05
Medlem
Nån som följer Lisen och kan kolla av kommentarerna?
Är det bara stackars er, det är förjävligt, all styrka till er osv? Eller är det nån som påpekar dubbelmoralen i att hon beklagar sig som suttit och dumflinat och instämmande ”mmm, jo,ja” när Anjo totalt karaktärsmördat en ung tjej under ett års tid? För att inte tala om alla andra han utsatt genom åren.
Citera
2025-02-27, 16:16
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur många våldtäktsrättegångar har Anjo varit på under dom här två åren? Har han någonsin sett eller hört vad målsägare blir utsatt för av gärningsmannens advokat? Till och med åklagare kan vara rätt ofräscha i sina frågor. Det blir ett trauma för väldigt lång tid framöver, ibland resten av livet.
Anjo vill ha det till att hon var ju så full att hon inte kom ihåg något, som om det skulle vara ursäkt som gör henne tillgänglig. Antonio "hjälpte" henne med byxorna, men passade samtidigt på att våldta henne. Det gör honom till en av de vidrigaste varelserna ever
Hoppas han och hans djävla familj får ett helvete efter detta. Hoppas även Anjo och hans kn---docka blir cancelled på alla sociala media forever

Word! Jag har själv varit målsägande och tyvärr erfarit det du beskriver. Du blir i princip gaslightad av försvarsadvokaten framför din förövare, domaren, nämndemännen och kriminalvårdare. När du sitter där och inför alla berättar om din förövares k*k, vart den kändes eller inte kändes, om du var full, om du sa nej, om du minns etc etc.

Jag mår fysiskt dåligt över att bara trailern och beskrivningen av denna ”dokumentär” har tillåtits lämna rum för folk att misstro målsäganden. Det är så vidrigt!
Citera
2025-02-27, 16:21
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Word! Jag har själv varit målsägande och tyvärr erfarit det du beskriver. Du blir i princip gaslightad av försvarsadvokaten framför din förövare, domaren, nämndemännen och kriminalvårdare. När du sitter där och inför alla berättar om din förövares k*k, vart den kändes eller inte kändes, om du var full, om du sa nej, om du minns etc etc.

Jag mår fysiskt dåligt över att bara trailern och beskrivningen av denna ”dokumentär” har tillåtits lämna rum för folk att misstro målsäganden. Det är så vidrigt!

Beklagar verkligen
Den här lilla tjejen har kanske hittat en väg att hantera vardagen någorlunda, men nu kommer det slitas upp igen. Jag hoppas verkligen att hon anmäler Anjo, Anna och alla som ligger bakom detta. Inga pengar i världen kan ge henne ro, men det kan åtminstone skapa ett litet helvete för dom ansvariga
Citera
2025-02-27, 16:42
Medlem
Nu börjar nog Anjo bli riktigt nervös.

https://ibb.co/HL4tr6dM
Citera
2025-02-27, 16:53
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL

Gå in och anmäl hans videos för brott mot community guidlines. Det äcklet förtjänar inte en plattform.
Citera
2025-02-27, 16:56
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Nu börjar nog Anjo bli riktigt nervös.

https://ibb.co/HL4tr6dM

Jag han är nog rejält skitnödig. Jobbigt med tre nykomlingar och så Lokal på det
Citera
2025-02-27, 17:12
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag han är nog rejält skitnödig. Jobbigt med tre nykomlingar och så Lokal på det

Etta inte va anjo!
Citera
2025-02-27, 17:14
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Nån som följer Lisen och kan kolla av kommentarerna?
Är det bara stackars er, det är förjävligt, all styrka till er osv? Eller är det nån som påpekar dubbelmoralen i att hon beklagar sig som suttit och dumflinat och instämmande ”mmm, jo,ja” när Anjo totalt karaktärsmördat en ung tjej under ett års tid? För att inte tala om alla andra han utsatt genom åren.

Är i story, där ser man inte kommentarer. Inget under andra inlägg vad jag kan se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in