2024-02-07, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Såg en bild från maskeraden jag trodde han gått ner i vikt? Bred som en jävla altandörr.

Ska han ta tag i det där någon gång eller ska han dö av fetma innan 50 års ålder frågan.

Han har extremt dålig hälsa, han kan inte ens gå utan att flåsa som han sprungit en mara.

Legends never die
Citera
2024-02-07, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Justja! Ibland är minnet lite dåligt, ber om ursäkt för det. Då har jag ett förslag till nästa dejt med JOAKIM LUNDELL om de skulle tröttna på att bygga lego eller hålla span på JOAKIM LUNDELLS förståndshandikappade bror. Borde fungera bra med banjo också.

https://ibb.co/vvxtVzz
Haha Fyfan!
Går att komma åt hela bloggen eller är den borta? SKulle vara najs om någon kunde posta så mycket material från bloggen som möjligt.
Citera
2024-02-08, 11:24
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Legends never die
Just det ja, Anjo, biggest looser legenden som gick upp i vikt under invägningen för han hade smygätit japp på toan 🤣
Citera
2024-02-08, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Just det ja, Anjo, biggest looser legenden som gick upp i vikt under invägningen för han hade smygätit japp på toan 🤣

Är man ens förvånad över det. Bara kolla på hans ihåliga ögon man ser ju rätt in i huvudet och ser att det finns inget bakom den tjocka pannan.
Citera
2024-02-08, 23:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Är man ens förvånad över det. Bara kolla på hans ihåliga ögon man ser ju rätt in i huvudet och ser att det finns inget bakom den tjocka pannan.
Jag ser ett enormt självförakt i dom där ögonen.

Jag undrar vart det gick fel för Anjo, han har så länge jag vet gått runt med minst en normalstor människa mellan fettvalkarna. Matmissbrukare är dom värsta, nästan hela tiden sitter dom och äter, fan värre än pundare.
Citera
2024-02-09, 05:40
Medlem
Hugin86s avatar
Så himla nyfiken på att nästan alla som håller på med youtub Instagram tiktok plus alla andra, hur kommer de sig att 90% hamnar i drama titt som tätt och Lla som är i drama har psykisk ohälsa och beklagar sig över den ? När blev de tränd att ha lossas sjukdomar ? Dom behöver ändå inte gå upp till ett jobb utan kan va hemma. Sen så värkar alla mer eller mindre ha missbruk, mat droger spel alkohol sex. Känns som allt som är negativt står dessa människor för.
Citera
2024-02-09, 05:46
Medlem
Dopys avatar
Anjo skulle vilja träffas face to face med någon av hans största flashback hatare?
någon som känner sig villig?
Tror det skulle bli en kul video med någon människa som faktiskt kan ställa dem tuffa frågorna till honom
Glöm bara inte att filma själv också, så att han inte kan klippa bort det han tycker är jobbigt
https://imgur.com/a/egdf0h1
Citera
2024-02-09, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Anjo skulle vilja träffas face to face med någon av hans största flashback hatare?
Tror det skulle bli en kul video med någon människa som faktiskt kan ställa dem tuffa frågorna till honom
Glöm bara inte att filma själv också, så att han inte kan klippa bort det han tycker är jobbigt

Hade varit intressant men tror inte jag hade klarat av stanken. Känns som han luktar friterad svettkebab
Citera
2024-02-09, 12:53
Medlem
Citat:

Om han står för sin utfordring själv och om tar han sig utanför Norrköping, så kan jag se att folk gärna vill att mosa honom intellektuellt.

Kanske även köra en tiokamp, sparra lite boxning, ta en tur med långfärdskridskorna eller springa nåt elljusspår för att främja kamratandan?
Citera
2024-02-09, 12:59
Avslutad
Fp
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-02-09 kl. 13:32.
Citera
2024-02-09, 14:50
Avslutad
Citat:

Jag tror att många här hade vågat träffa honom irl, men det är inte lika många som vill ställa upp på ett klipp där man ska målas upp som "Flashback-hatare".
Citera
2024-02-09, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jag tror att många här hade vågat träffa honom irl, men det är inte lika många som vill ställa upp på ett klipp där man ska målas upp som "Flashback-hatare".

Ingen hade vågat träffa honom

I värsta fall kan man ju springa ifrån honom, plus, vad tänker han att han ska göra. Vad jag vet är diabetes och fetma inte luftburet…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in