2025-02-26, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Har hon verkligen sagt eller skrivit att hon tryckt upp tröjor med den texten? Varför skulle hon göra det? Eller är det en trådsanning?

Citat:
Ursprungligen postat av lesan
Ja hon skrev det som svar på en kommentar ang felstavningen, tror det var kommentar på ett inlägg på Instagram . Men hon tog bort både svaret och kommentaren senare
Precis! Det är inte en trådsanning, My gick verkligen hårt fram att "Fredafsfys" INTE var en omedveten felstavning Det var så medvetet att hon tryckt upp tishor med det. My har aldrig gjort ett misstag i hela sitt liv. Om My har tagit bort det nu har jag för mig att någon koiperade och klistrade i de viktigaste delarna av den diskussionen från hennes Insta här på FB

Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Formuläret kommer säkert från Lenus men jag tror nog inte att My vet hur hon ska tolka resultatet. Men kanske Lenus erbjuder någon form av svarsanalys där träningsplaner mm ingår?
Men undersökning och journal? Där borde My vara försiktig.
Men vad i?! Undersökning och ta del av journaler?? My, du är ingen läkare! Hybris är verkligen fascinerande
Citera
2025-02-26, 12:58
Medlem
Ta del av journaler, obehagligt
Citera
2025-02-26, 13:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Nästan lika illa att hon "undersöker" sina klinkers. Tänk er My klämma och känna och ställa diagnos.
Citera
2025-02-26, 14:57
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lesan
Ja hon skrev det som svar på en kommentar ang felstavningen, tror det var kommentar på ett inlägg på Instagram . Men hon tog bort både svaret och kommentaren senare
Fortsätt radera, My. Då minns säkert ingen din personlighet

"Kunde av någon anledning inte skicka detta som ett privat mess. Men ville bara påtala att du har en rejäl felstavning som återkommer i dina inlägg. Du vill skriva, vad jag tror, FregagsFys.... Men det du verkligen lägger ut är ordet "FredafsFys" Varför fixar du inte detta? På stört liksom? Är jag den första att påpeka detta, eller har du redan fått synpunkter på detta men ignorerat dem?"

mymartens
"@ingel*dur Hej, jag har hjälp med många delar i mitt förtag. Admin, marknadsföring och sälj. Pt studion har ”glömts bort ” lite online, så jag har lejt bort att bygga upp nya hemsidan för PT studion, att bli aktiv med det kontot igen och lägga upp nytt material och skapa content . Jag orkar verkligen inte ta hand om allt 🙈 får inte tiden att gå ihop så därför har jag tagit in hjälp igen ! ✨ "

mymartens
"@ingel*dur Ps: man kan vara flera personer inloggade på samma konto 🤗 så det är fortfarande mitt konto. Men min Kordinator är även inloggade på detta konto, då det hjälper mig att inte missa meddelanden och även blockera och ta bort nättroll som jag slipper beblanda mig med"

mymartens
@ingel*dur Vi har gjort det som ett koncept FredafsFys, även tryckt upp T-shirts och små roliga saker till goodiebag för dom som är med på våra event och bootcamp ✨🤗 Roligare och fyndigt! Ett perfekt sätt ur ett markant perspektiv att fånga uppmärksamhet och blir en snackis … Som du nu gör, du tar dig tiden att skriva till mig och har funderar kring detta 😉 #FredagsFys ✨🏋️‍♀️ Träning för alla ❤

mymartens
@ingel*dur Du är ju trots allt engagerar kring vem/ vilka som hjälper mig med hemsidor / Instagram konton. Nu analyserar du vårat även FredagsFys konceptet. Min fråga är du intresserad av att komma och provträna i gymmet? 🤗 Eller är du intresserad av onlinecoachningen kanske? 🥑 📲💪🏻 Eller vill du helt enkelt bara kommunicera med mig genom mina kommentarsfält? ❤️
Senast redigerad av osnuten 2025-02-26 kl. 15:01.
Citera
2025-02-26, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Fortsätt radera, My. Då minns säkert ingen din personlighet

"Kunde av någon anledning inte skicka detta som ett privat mess. Men ville bara påtala att du har en rejäl felstavning som återkommer i dina inlägg. Du vill skriva, vad jag tror, FregagsFys.... Men det du verkligen lägger ut är ordet "FredafsFys" Varför fixar du inte detta? På stört liksom? Är jag den första att påpeka detta, eller har du redan fått synpunkter på detta men ignorerat dem?"

mymartens
"@ingel*dur Hej, jag har hjälp med många delar i mitt förtag. Admin, marknadsföring och sälj. Pt studion har ”glömts bort ” lite online, så jag har lejt bort att bygga upp nya hemsidan för PT studion, att bli aktiv med det kontot igen och lägga upp nytt material och skapa content . Jag orkar verkligen inte ta hand om allt 🙈 får inte tiden att gå ihop så därför har jag tagit in hjälp igen ! ✨ "

mymartens
"@ingel*dur Ps: man kan vara flera personer inloggade på samma konto 🤗 så det är fortfarande mitt konto. Men min Kordinator är även inloggade på detta konto, då det hjälper mig att inte missa meddelanden och även blockera och ta bort nättroll som jag slipper beblanda mig med"

mymartens
@ingel*dur Vi har gjort det som ett koncept FredafsFys, även tryckt upp T-shirts och små roliga saker till goodiebag för dom som är med på våra event och bootcamp ✨🤗 Roligare och fyndigt! Ett perfekt sätt ur ett markant perspektiv att fånga uppmärksamhet och blir en snackis … Som du nu gör, du tar dig tiden att skriva till mig och har funderar kring detta 😉 #FredagsFys ✨🏋️‍♀️ Träning för alla ❤

mymartens
@ingel*dur Du är ju trots allt engagerar kring vem/ vilka som hjälper mig med hemsidor / Instagram konton. Nu analyserar du vårat även FredagsFys konceptet. Min fråga är du intresserad av att komma och provträna i gymmet? 🤗 Eller är du intresserad av onlinecoachningen kanske? 🥑 📲💪🏻 Eller vill du helt enkelt bara kommunicera med mig genom mina kommentarsfält? ❤️

Tack! Bra där, då fick man ta del av det här snickelisnacket också. My(toman) skarvar…
Citera
2025-02-26, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Citat:
Ursprungligen postat av Bringout
Tack! Bra där, då fick man ta del av det här snickelisnacket också. My(toman) skarvar…
Den konversationen fortsatte dessutom lite till, där My otrevligt fortsatte stå på sig och anklagade personen för att trolla. Personen avslutade med något i stil med "Ok, jag trodde bara att du hade råkat stava fel, men det var tydligen medvetet. Tack!" Citerat fritt ur minnet
Citera
2025-02-26, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Den konversationen fortsatte dessutom lite till, där My otrevligt fortsatte stå på sig och anklagade personen för att trolla. Personen avslutade med något i stil med "Ok, jag trodde bara att du hade råkat stava fel, men det var tydligen medvetet. Tack!" Citerat fritt ur minnet

Hmm…Haha ja hur ska My(toman) har förmåga att bemöta något alls.
Kritik i all välmening är inget för My(toman)
My(toman) kör med skyddsmekanismer likt en 3-åring (mentalt är hon väl dessvärre inte äldre än så)
Stackars My(toman) och hennes idoga lögner i fablernas värld.
Dryga våp.
Citera
2025-02-26, 16:32
Medlem
ElimGaraks avatar
[quote=17tanter|91104287]
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin

Jag tycker att My glimmat till då och då det senaste året. Mycket ilska, man har nästan känt lukten av kaktus. Men hon verkar ha lyckats lägga lite mer band på sig jämfört med förra kaktuspartyt. Men det är bara en tidsfråga. Kanske efter nästa flytt?
Eller efter årets VM i kaktusrotering?
Citera
2025-02-26, 18:32
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45

Har nu Pajasen Mu Mat-Rens (My Martens) tillräckligt skydd för de uppgifter hon nu säger sig vilja ha av sina osynliga klinkers?

Att samla på sig personuppgifter om människor som kommer i vägen för Pajasen, kräver ett väl, utbyggt dataskydd som gör att personlig information ej hamnar i orätta händer.
Har Pajasen det?

Eller lägger hon upp allt på sin mobil?

Förstår, inser, fattar, begriper, har koll...välj det som passar bäst, Pajasen vad hon utsätter folk för?

Hon kan torska på att vara för slapphänt med GDPR ;(Alla verksamheter som hanterar personuppgifter måste följa dataskyddsförordningen (GDPR). Det innebär bland annat att ni behöver följa de grundläggande principerna, se till att behandlingen har en rättslig grund och informera de registrerade om hur ni hanterar deras personuppgifter.)

Med tanke på Pajasens iver att hänga ut folk till höger o vänster när de inte hoppar när Mu Mat-Rens skriker "HOPPA" , så kanske hon läcker lite info om sina klinkers. Info blir en hållhake i händerna på Pajasen.

Tycker berörd instans/instanser borde ta en koll på hur My Martens sköter sin GDPR över alla de där klinkarna hon påstår sig ha.

OCH att föräldrar till omyndiga barn i My Martens närhet bedrivandes aktiviteter kollar upp hur hon har det gällande försäkringar o dylikt. (Med tanke på att My Martens är en outbildad klantskalle inom kropp o hälsa o kan orsaka mer skada än nytta vid kroppsutövningar.)

Det enda My Martens kan tillskriva sig, är licensierad kaktusroterare. Och inom denna gebit är det få som slår henne på fingrarna.
Citera
2025-02-27, 07:59
Medlem
Oj oj oj den berömda ”sjukstugan” tycks bara fortsätta… Bullshit, går att misstänka. 🌵
Stackars dessa djur i konstant ”sjukstuga”
Citera
2025-02-27, 08:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bringout
Oj oj oj den berömda ”sjukstugan” tycks bara fortsätta… Bullshit, går att misstänka. 🌵
Stackars dessa djur i konstant ”sjukstuga”
Liggsår, blir väl hennes nästa åkomma. Om hon inte redan har det men håller tyst om det.
Citera
2025-02-27, 09:43
Medlem
TPLs avatar
Var den här "influensan" planerad? Nu slipper hon allt det där som hon skulle göra tillsammans med med sonen under sportlovsveckan och kan lägga pengarna på sig själv i stället.

Inkubationstiden är kort och smittan sprids lätt så det var ju inte så bra att hon skickade sonen till en av hans kompisar för att spela dataspel hela dagarna. Hur många är sjuka nu på grund av My? Alla småbarnsmammorna My flåsade över på fredagen, dan innan hennes feber från helvetet kom.
Hoppas hon tjockar till sig nu när hon ligger i soffan och tittar på TV hela dagarna, sonen rastar hundarna. Paddan.

Fast om det hela är planerat finns det ingen smittrisk. OM hon nu verkligen är sjuk lär det bli kul för Jobas och doktorn i Kazakstan...
Senast redigerad av TPL 2025-02-27 kl. 09:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in