2025-04-29, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Är det inte S****n E***n från Färjestaden som är stalkern? Hon la väl upp ett inlägg om honom på instagram där hon berättade att han råkat avslöja sig.
De flesta här i tråden tror inte hon har någon stalker utan att hon ljuger om det som med allt annat. Allt för uppmärksamhet!

Skälen till att hon högst troligen bara hittat på att hon har en stalker finns några inlägg bakåt. Bland annat att hon skriver på sina sociala medier var hon befinner sig, och flyttade in i en lgh på bottenplan med full insyn.
Citera
2025-04-29, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Va fan håller TV4 på med?? Visa sån skit
Håller med, vad är det för fel på TV4?!

Jag rekommenderar dem att läsa Bloggbevaknings avdelning för My, där avslöjas alla (åtminstone de flesta) av hennes lögner.

Och det här är ingen hat-tråd med massa troll, eftersom vi bara återger det hon själv skrivit och gjort betyder väl det att hon hatar sig själv…….?
Citera
2025-04-29, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuzz
Vem betalar denna dokumentär? Det måste väl vara My själv. Det måste röra sig om stora summor.
Ingen aning vem som betalar,meeen det är Creative Society som producerat och Läckberg är en av finansiärerna av c.s
Citera
2025-04-29, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Hade jag inte nyss sett trailern på fyran hade jag knappt trott det.
Hur i hela helvete har det gått till? Kalla oss troll och bla bla, men bloggbevakning har en ansvarig utgivare och samma skit som vi hittat dyker ju småningom upp där.

Sällan jag tappar hakan efter hängt på internet sen
begynnelsen, men..

Visserligen bara på play, och lär inte finnas något större intresse bortsett från oss Mytologer.
Mockumentären borde hetat vem fan är My Martens..
Enda stora hon har är den här tråden.

#granskningsnämnden #skatteverket #reklamombudsmannen
Nej inte bara på Play tyvärr, i trailern säger de ”måndag på TV4 Play och TV4”.
Citera
2025-04-29, 23:29
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nej inte bara på Play tyvärr, i trailern säger de ”måndag på TV4 Play och TV4”.

Parasiten My Martens våta dröm är nu nådd...det är väl nu hon tror att hon kommer att bli den där eftertraktade PT:n och hälsoinfluensern hon inbillar sig att hon är.

Tyvärr, för hennes del, så finns alla sanningar om Parasiten My väl dokumenterade...allt fiffel o båg hon ägnat sig åt o alla lögner om sina livshotande, diffusa sjukdomar utan vare sig namn eller behandling.

Hon som säger sig vara florist, får nog binda sig en krans av kaktusar för personligt bruk att rotera på.
Citera
2025-04-30, 07:22
Medlem
Chockartat att TV4 gått på denna historia.
My vill inget hellre än att vara i rampljuset och få titulera sig PT, träningsprofil och influencer.
Hela målet med viktresan har nog varit att i skivande stund se ut som en PT för att få kunder när hon nu hamnar i rampljuset.
Hon är uppenbarligen i en manisk period där hon känner sig oövervinnerlig. Typiskt narcissistiskt beteende!

Om hon haft en stalker eller inte är oklart och sorgligt om det stämmer. Men jag tror sanningen är annan.
Citera
2025-04-30, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLeonda
My vill inget hellre än att vara i rampljuset och få titulera sig PT, träningsprofil och influencer.
Hela målet med viktresan har nog varit att i skivande stund se ut som en PT för att få kunder när hon nu hamnar i rampljuset.
Hon är uppenbarligen i en manisk period där hon känner sig oövervinnerlig. Typiskt narcissistiskt beteende!

Om hon haft en stalker eller inte är oklart och sorgligt om det stämmer. Men jag tror sanningen är annan.

Instämmer!!
Precis så här!

My(tomanens) kreativitet är det inget fel på.
Hemskt!!
Chockad över detta, verkligen!
Citera
2025-04-30, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLeonda

+jättepoäng

Stackars stalker. Måste kännas lika obetydlig som mållgan.
https://postimg.cc/k6Vsp4CF

Men en sammanställning med aktiva länkar vore inte dumt.
Citera
2025-04-30, 08:10
Medlem
TPLs avatar
Hur kunde hon träna så extremt hårt i värmen i Spanien med tanke på "hjärtfelet" (det där som läkarna skulle gå vidare med)?
Citera
2025-04-30, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hur kunde hon träna så extremt hårt i värmen i Spanien med tanke på "hjärtfelet" (det där som läkarna skulle gå vidare med)?

Bara så fruktansvärt fel det här som nu sker!
Är det verkligen ingen annan (ja än Flashback tråden Inte fy skam alls!) som bryr sig?! 😱
Så skevt och fel…! 😑 Usch 🤮
Citera
2025-04-30, 08:50
Medlem
TPLs avatar
Nu på Bloggbevakning också! 🤩

"Jag fick frågan av produktionsbolaget vad jag ansåg om hennes trovärdighet, och jag sa följande:
Det är mycket möjligt att det hon påstår stämmer, men att hon i mina ögon förbrukat sitt förtroendekapital vilket innebär att jag aldrig skulle lita på hennes utsagor, än mindre ställa mig bakom dem.
"
👏👏👏👏👏👏👏
Senast redigerad av TPL 2025-04-30 kl. 08:55.
Citera
2025-04-30, 10:05
Medlem
TPLs avatar
Enda positiva med kommande dokumentär är väl att fler kommer att söka sig till den här tråden (och till Bloggbevakning) och få se en annan bild av My än den hon försöker måla upp nu.
Tror som nån skrev tidigare att det här är för att My ska kunna visa varför hennes företag gått dåligt och inga anmält sig till hennes event. Allt är såklart stalkerns fel. My har aldrig i hela sitt liv gjort nåt fel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in