2025-05-09, 15:49
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Vad menar du att hon "sket i det blå skåpet"? Att hon hade sex med Magnus Hedman, Martin Melin och Niclas Wahlgren efter att hon blev känd från Ensam Mamma Söker?

Om just dessa händelser har skett, ja bland annat. Då inte för att MM skulle ha tagit för sig sexuellt, utan för att någon eller några av partnerna varit off-limit. Så just Wahlgren och Melin var nog inte problemen. Andra.

Det andra argumentet, som enligt vad jag uppfattat kommit från mer än ett håll, är att MM svikit löften om att hålla tyst om känsliga saker. Fört vidare saker som berättats i förtroende.
Citera
2025-05-09, 15:55
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Om just dessa händelser har skett, ja bland annat. Då inte för att MM skulle ha tagit för sig sexuellt, utan för att någon eller några av partnerna varit off-limit. Så just Wahlgren och Melin var nog inte problemen. Andra.

Det andra argumentet, som enligt vad jag uppfattat kommit från mer än ett håll, är att MM svikit löften om att hålla tyst om känsliga saker. Fört vidare saker som berättats i förtroende.

Svårt att veta vem som sagt vad. Var tydligen ett flertal utanför tjejgruppen som visste om det. Den som har berättat om händelsen, inte saker som berättats i förtroende, utan en händelse där systrarna var med och som fick stora konsekvenser och tydligen var det som utlöste allt då drevet började efter det, räcker knappast upp handen och säger det var jag! En så stor skandalös grej som hände får säkert många att pladdra.

Men det var My som fick skulden.
Senast redigerad av sirsia0 2025-05-09 kl. 16:02.
Citera
2025-05-09, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Svårt att veta vem som sagt vad. Var tydligen ett flertal utanför tjejgruppen som visste om det. Den som har berättat om händelsen, inte saker som berättats i förtroende, utan en händelse där systrarna var med och som fick stora konsekvenser och tydligen var det som utlöste allt då drevet började efter det, räcker knappast upp handen och säger det var jag! En så stor skandalös grej som hände får säkert många att pladdra.

Såklart - du har helt rätt. Dock undrar jag om det inte stämmer, som kom fram runt sida 45-55 att den här hotellhändelsen inte är det grövsta. Systrarna Graaf har ju ändå rätt mycket skinn på sina näsor. Uppfattade det (med stöd av vad Monas Universum skrev https://www.imdb.com/title/tt0282303/ ) att "hotellhändelsen" var en bagatell i det stora hela. Om du klickar fram kommentarerna under inlägget svarar Mona "Det är flera olika händelser under ett par år och den så kallade hotellhändelsen är egentligen helt ointressant, men den har blivit symbolen för det hela … av någon märklig anledning."

Mona brukar vara sansad. Förutom, när det som hon uttrycker sig "brinner i peruken". Fast det här är nog mer kylskåpskallt för henne, om än surt.
Citera
2025-05-09, 16:14
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Såklart - du har helt rätt. Dock undrar jag om det inte stämmer, som kom fram runt sida 45-55 att den här hotellhändelsen inte är det grövsta. Systrarna Graaf har ju ändå rätt mycket skinn på sina näsor. Uppfattade det (med stöd av vad Monas Universum skrev https://www.imdb.com/title/tt0282303/ ) att "hotellhändelsen" var en bagatell i det stora hela. Om du klickar fram kommentarerna under inlägget svarar Mona "Det är flera olika händelser under ett par år och den så kallade hotellhändelsen är egentligen helt ointressant, men den har blivit symbolen för det hela … av någon märklig anledning."

Mona brukar vara sansad. Förutom, när det som hon uttrycker sig "brinner i peruken". Fast det här är nog mer kylskåpskallt för henne, om än surt.

Ja jag vet inte. Jag var inte där (som tur var). Men hotellhändelsen orsakade skilsmässa tydligen så det var nog inte en bagatell för de inblandade. En skilsmässa är rätt stort ändå.

Men det är bara vad folk skrivit.

Hannah genomgick skilsmässa 2018. https://www.expressen.se/noje/hannah...m-skilsmassan/
Citera
2025-05-09, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ja jag vet inte. Jag var inte där (som tur var). Men hotellhändelsen orsakade skilsmässa tydligen så det var nog inte en bagatell för de inblandade. En skilsmässa är rätt stort ändå.

Men det är bara vad folk skrivit.

Hannah genomgick skilsmässa 2018. https://www.expressen.se/noje/hannah...m-skilsmassan/

OJ! Ja det är det naturligtvis...
Citera
2025-05-09, 17:42
Medlem
TPLs avatar
Vem följer med och fotar henne när hon är på väg till polisstationen? Jobas? Kordinatorn? Produktionsteamet?

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...U9NjgyMzRDQjA=
Citera
2025-05-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStation
Enligt Mys instagram fortsätter tydligen kärringen trakassera dem.

Jag har helt missat detta drama. Ser dokun just nu och är i halva första avsnittet.
Framkommer ID på stalkern i dokun eller annorstädes?
Citera
2025-05-09, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Jag har helt missat detta drama. Ser dokun just nu och är i halva första avsnittet.

Vad jag förstår så får man "signalement" (d. v. s. ålder, kön, etnicitet) i del 3. Namn släpper man inte, men det finns en trolig kandidat tidigare i tråden. Räcker nog att du läser inlägg senaste dygnet.
Citera
2025-05-09, 18:52
Medlem
BallaBellas avatar
Borde inte stalker få kontaktförbud.
När hon sen bryter mot det är det fängelse som väntar.

Jag tycker det hela är sjukt.
Polisen borde gjort något för länge sedan.
Så extremt dåligt.
Citera
2025-05-09, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
I dokumentären avslöjas inget namn men det står i den här tråden vem det är
Citera
2025-05-09, 19:52
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Attackera mitt exempel. Inte kärnan i mitt inlägg. That's the way to do it!
Folk kommer in i tråden och undrar varför My är intressant.
Några försöker visa på anledningar.
Fortsätt skjuta ner dom som försöker förklara. Det blir bra!

Ditt exempel var ju hur fånigt som helst. My är en känd person som bloggar och hennes man är en känd artist och så även Anna Book. De lägger ut en tramsig bild där de leker och han har en bh på huvudet. Vad är det som är så fruktansvärt stötande med det? Tror du att maken grinar och inte vill vara med på bild?
Citera
2025-05-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStation
I dokumentären avslöjas inget namn men det står i den här tråden vem det är

Eftersom jag är korkad - kan du länka inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in