2025-02-25, 18:43
Medlem
Anjo kläcker nu ur sig, tre dagar före premiär, att han har flera versioner på sin dokumentär.

För att det ska vara olika versioner måste de vara olika. Så han har ännu inte bestämt sig för vad han vill dra för slutsatser och vilka händelser och vilka uttalanden som får vara med. Står han med fingret nu och känner vart det blåser? Kan han ens sova på nätterna nu?

Jag befarar att hans ekonomi hänger mycket på det här. Vad gissar ni att han kommer att tjäna på den, eller alla versioner?
Citera
2025-02-25, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Han blandar också oskyldigt dömda och feldömda i läckta samtalet.

Stabilt Anjo!
Citera
2025-02-25, 19:01
Medlem
Nästa logiska steg för Anjo -och Leo-, nu när hans, och Leos, hot mot alla andra misslyckats - är naturligtvis att hota användare på denna plattform.

Har redan mottagit några Men serru det kommer ej att funka att försöka skrämma folk till tystnad gubben!
Citera
2025-02-25, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Nästa logiska steg för Anjo -och Leo-, nu när hans, och Leos, hot mot alla andra misslyckats - är naturligtvis att hota användare på denna plattform.

Har redan mottagit några Men serru det kommer ej att funka att försöka skrämma folk till tystnad gubben!

Den jakten började Jocke med 2023, men det är klart Anjo skulle säkert se det som sin våta dröm att göra jobbet åt Jockiboi. Har för mig att musen Motvikt pep något om det också
Senast redigerad av Goldentie 2025-02-25 kl. 19:27.
Citera
2025-02-25, 19:19
Medlem
abvs avatar
"Re-Ally? I don't GIVAFAK!" blev visst "ojdå jag bryr mig jättemycket"
Citera
2025-02-25, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
"Re-Ally? I don't GIVAFAK!" blev visst "ojdå jag bryr mig jättemycket"

Hur ska han palla att välja en av de versioner han har av dokumentären så här. Det är tre dagar kvar så det är bäst att försöka lugna ner sig och göra ett moget övervägande innan du bestämmer dig Anjo!
Citera
2025-02-25, 19:38
Medlem
Anjo är i skilleras live och skämmer ut sig just nu 😅
Citera
2025-02-25, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Han får en hel del pisk i chatten. Dock så "skrattar" enbart Anjo åt kommentarerna. Han är komplett vedervärdig som vanligt...
Citera
2025-02-25, 19:46
Medlem
Citat:
Han får en hel del pisk i chatten. Dock så "skrattar" enbart Anjo åt kommentarerna. Han är komplett vedervärdig som vanligt...

Ja han har sin översittaraura som vanligt.
Han tycker nog att alla som skriver är korkade och små pesants i jämförelse med guden Anjo.
Alla är bara avundsjuka för att han har mycket följare.

Youtuber är ett av de få yrken där inkompetenta människor blir hyllade för ingenting. Vilket gör att de tror att de inte är inkompetenta
Citera
2025-02-25, 19:58
Medlem
Citat:

Mottagit hot här? Mmm tjena!
Säkert Anjo och hans soldater. Eller Lokals pundar vänner?
Citera
2025-02-25, 19:59
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jag var förvånad att Lokal var tyst så länge nu när han fått Anjos uppmärksamhet, men vilken jäkla överkörning Lokal stod för när han väl svarade.
Lokal är en mupp, men här hade han rätt. Målsäganden i domen är belagt med sekretess och om Anjo nu verkligen vill framstå som seriös så hade han inte publicerat namnet.
Citera
2025-02-25, 20:02
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
"Vad är ett hot?" 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto