2025-02-25, 17:42
Avslutad
Jag var förvånad att Lokal var tyst så länge nu när han fått Anjos uppmärksamhet, men vilken jäkla överkörning Lokal stod för när han väl svarade.
Citera
2025-02-25, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Anjo ska alltså börja hänga ut följare nu också, det är inte det smartaste han gjort.

Anjo:
”Min psykiska ohälsa berodde ju inte på att någon hade gjort en video om mig.”

Ät snällt upp.

Han tyckte inte att det räckte med en ung tjej för att hon anmälde våld i nära relation, (Linnea), hans tidigare vänner, en kvinna med schizofreni och spelmissbruk, en oskyldig hantverkare, YouTube-kollega som självmordsbenägen (verz), en YouTubekollegas barn på en förnedrande T-shirt, en mamma som korkad blondin (för att Lokal lyckats bra med att hitta en tjej med hjärna och självrespekt till skillnad från din dörrmatta) och Julia som ett ohygieniskt vrak inkapabel att ta hand om sitt barn.

Han hotar att hänga ut följaren bara för att hon skickar runt ett klipp där han får prata helt fritt om sin film.

Han får inte kritiseras. Hans ord

Det du gjorde däremot nu är att du gjorde mig en enorm tjänst. För att det gör så att jag nu kan gå ut i en video och berätta vem du är och ta fram din indentitet så att folk får se vem det är som faktiskt försöker - seriöst kritisera min film som dom inte har sett så att folk får göra en egen bedömning om dig och din personlighet och vem du är och så vidare. För det är ju liksom, anonymitet vid det här laget är känns ju liksom, det är lite försent när man skickar runt grejer liksom. Så att det[/b] ”

Exonphspoiler som är Instagrams största Jockiboi-styrda korrupta nyhetskanal där ingenting negativt om Jocke eller hans skyddslingar kommer ut.

Latrina, sluta ursäkta Kapten sektkåpa. Han kallar en kvinna hinken och knulldocks, horpsykopat, Vilken mamma gör så?

Jocke, visa dina riktiga färger. Är han din vän?

#avföljförrättvisa
#GörYoutubeSuntIgen
#kvinnohat

Du glömde att han hade en önskan om att Raskens sidospår, kvinnan som fick dp av honom, skulle hängas ut. Helt otippat gick inte Rask med på det, förmodligen till Anjos stora besvikelse
Citera
2025-02-25, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
"skoj" för Anjo menar jag såklart. Har du autism eller?

Du vet inte vad autism är.

Förstår att du är skadeglad inför det faktum att Anjo får kritik, men det är inte direkt den anledningen till att många bidrar med inlägg i tråden.

Många känner empati med bland andra: brottsoffret i Anjos "dokumentär", människor som blivit uthängda av Anjo historiskt, kreatörer som blivit hotade av Anjo historiskt samt människor, och kreatörer, som i detta nu blir blir ansatta eller hotade av Anjo och hans patetiska kolportörer...
Citera
2025-02-25, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Man får kommentera det till dem att namnet nog är borttaget men alla vet ju vem det är, titta på hans följarantal, så kvinnan blir ju uthängd för det. Först barndomen och sen det första vuxenlivet ska hon måste tampas med detta. Och det för att Anjo inte ens har klarat av att läsa på dokumenten han fått av Anna Book att målsägande ska vara anonym. Och han har inte klarat av att ta ut dokument själv heller, så vete fan om de luckor han pratar om beror på det?
Jag börjar känna ändå att det förmodligen är bäst att filmen släpps.

Det är förmodligen redan ute nu i hennes omgivning eftersom hon har fått veta att filmen spelas in och jag antar att han har berättat för henne att han tänker ta med hennes personnummer.

Ifall filmen släpps är det stor risk att Anjo cancelleras och det är bättre än något annat alternativ. Därpå kommer rättsliga konsekvenser från många håll staplas på varandra, då kommer han behöva ligga lågt och inte återfalla i brottslighet och sen är han bortglömd.

Jocke kommer aldrig backa honom offentligt, även fast han stöttat filmen bakom kulisserna. Keep your friends close, but your enemies closer.

Latinan som stöttar att hennes make kallar andra kvinnor hora, Hinken och Knulldocka, LatrinLisen kan hon få kallas, ergo en patetisk ursäkt till mamma och kapten sektkåpa försöker kanske få clout i förnedringstv och satsar som familjekanal innan Anjo och Lisen behöver gå på försörjningsstöd.

Deras senaste lägenhet var i med soclägenheter, blir flytt tillbaka om inte Lisen lyckas skaffa arbete. Anjo är inte anställningsbar efter vad han lagt ut på nätet.
Senast redigerad av Pallal 2025-02-25 kl. 18:31.
Citera
2025-02-25, 18:09
Medlem
Citat:
Klipp å klistra. Det kan sluta på 0.

Japp, ha ha om nu 7 minuter är borta så är det inte till fördel för Antonio i alla fall. Hon har ju sett filmen när den blev klar. Ja undrar hur hon tar det att den inte alls är klar. Eller kanske inte kommer att sändas alls på grund av att Anjo inte förstår något alls om rättsprocesser i allmänhet och denna i synnerhet. Han vet ju faktiskt ingenting om någonting om det här rättsfallet.

Jag undrar i vilken mån han tänkte att namnen på de inblandade kan nog få fler att titta och då tjänar jag mer pengar så jag outar hela bunten! Särskilt namnet på det våldtagna barnet det kan ge mycket med pengar. Men så jävla slö och slapp som han är har han inte jobbat alls. Han tog Annas kopia av förundersökningen med hennes understrykningar och kommentarer.
Han kan inte rädda upp filmen genom och bara klippa ner den. Han behöver fylla den med mer väsentliga detaljer och kommer få förmodligen också behöva ändra ”slutpläderingen” och byta ut stråkarna och Antonio i sepia i slutet.

Jag har ändrat åsikt, låt den säljas och tas om hand av lagens långa.

Nån kanske kan fråga henne och skicka svaret till Lokal eller kommentera hennes lajvs hon brukar ha nånstans?

”Jag har fullt på mobilen i grejor” -LaserAnjo
https://youtu.be/esVuKP7k974?si=2h34Uh8OA0d2R4qG
Snart också hos Lokal nära dig.

En tanke börjar utforma sig om att Anna kan ha tagit bort sidor ur förundersökningen och domen. Anjo är ju så säker på sin sak om att det bara finns ett vittne och att offret inte hade sekretess, men det finns ju i fupen och domen.

Edit: Det är inget nytt att han ljuger och verkar säker, så min spaning ska man nog ta med en nypa salt.
Senast redigerad av Pallal 2025-02-25 kl. 18:27.
Citera
2025-02-25, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Vart står det där?
Anjo skickade det hotet i ett ljudmeddelande till den följaren som skickade Anjos ljudmeddelande till Lokal. Han pratade fritt om filmen så det var inte så att det var taget ur kontext.

Lokals video med samtalet Anjo INTE vill ska ut
https://youtu.be/5C_ZnWn6T0I?si=yShiMHQpzVSw0y9f

hotet Anjo INTE vill ska komma ut
”Det du gjorde däremot nu är att du gjorde mig en enorm tjänst. För att det gör så att jag nu kan gå ut i en video och berätta vem du är och ta fram din indentitet så att folk får se vem det är som faktiskt försöker - seriöst kritisera min film som dom inte har sett så att folk får göra en egen bedömning om dig och din personlighet och vem du är och så vidare. För det är ju liksom, anonymitet vid det här laget är känns ju liksom, det är lite försent när man skickar runt grejer liksom.”

Det är en minut av flera minuters ljudklipp
Senast redigerad av Pallal 2025-02-25 kl. 18:21.
Citera
2025-02-25, 18:21
Medlem
Citat:
Anjo skickade det hotet i ett ljudmeddelande till den följaren som skickade Anjos ljudmeddelande till Lokal. Han pratade fritt om filmen så det var inte så att det var taget ur kontext.

Lokals video med samtalet Anjo INTE vill ska ut
https://youtu.be/5C_ZnWn6T0I?si=yShiMHQpzVSw0y9f

Anjos hot mot följaren
”Det du gjorde däremot nu är att du gjorde mig en enorm tjänst. För att det gör så att jag nu kan gå ut i en video och berätta vem du är och ta fram din indentitet så att folk får se vem det är som faktiskt försöker - seriöst kritisera min film som dom inte har sett så att folk får göra en egen bedömning om dig och din personlighet och vem du är och så vidare. För det är ju liksom, anonymitet vid det här laget är känns ju liksom, det är lite försent när man skickar runt grejer liksom.”

Det är en minut av flera minuters ljudklipp

Fyfan vilken vidrig jävla orm Anjo är.
Citera
2025-02-25, 18:26
Medlem
Någon borde kanske upplysa Anjo om att det visserligen finns oskyldigt dömda, men, men det finns otroligt många fler våldtäktsmän som inte blir dömda, otroligt många fler våldtäktsmän som ljuger om vad de gjort.

Detta faktum ändrar han inte genom att ge sig på en våldtagen och ett vittne. Och det bara för att man tror att kändisen Anna Book är mamma till den som våldtog barnet.

Citat:
År 2016 anmäldes 4 549 våldtäkter mot personer som var minst 15 år gamla, men endast 194 fällande domar meddelades samma år.

Så det som Anjo pratar om att det är så otroligt många fler oskyldigt dömda än man tror är ju bara löjl från hans sida. 194 stycken dömda på ett år gör det inte så troligt att det är ooootrooooligt många oskyldigt dömda. I stället är man väldigt försiktig med att döma för att ingen oskyldig ska åka dit.

Lokal som var så bra i dag, kanske borde få en intervju med någon som är kunnig i sexualbrott och som kan kommentera filmen när den kommer. Katarina Wennstam är en, men det finns många fler.

Tycker alla kreatörer ska be att få en intervju med någon advokat eller åklagare för att analysera Anjos insats. Om det nu kommer så långt att den sänds.
Citera
2025-02-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du glömde att han hade en önskan om att Raskens sidospår, kvinnan som fick dp av honom, skulle hängas ut. Helt otippat gick inte Rask med på det, förmodligen till Anjos stora besvikelse
Dra på trissor, även Rasken kan chocka ibland.
Citera
2025-02-25, 18:30
Medlem
Citat:
Någon borde kanske upplysa Anjo om att det visserligen finns oskyldigt dömda, men, men det finns otroligt många fler våldtäktsmän som inte blir dömda, otroligt många fler våldtäktsmän som ljuger om vad de gjort.

Detta faktum ändrar han inte genom att ge sig på en våldtagen och ett vittne. Och det bara för att man tror att kändisen Anna Book är mamma till den som våldtog barnet.

Så det som Anjo pratar om att det är så otroligt många fler oskyldigt dömda än man tror är ju bara löjl från hans sida. 194 stycken dömda på ett år gör det inte så troligt att det är ooootrooooligt många oskyldigt dömda. I stället är man väldigt försiktig med att döma för att ingen oskyldig ska åka dit.

Lokal som var så bra i dag, kanske borde få en intervju med någon som är kunnig i sexualbrott och som kan kommentera filmen när den kommer. Katarina Wennstam är en, men det finns många fler.

Tycker alla kreatörer ska be att få en intervju med någon advokat eller åklagare för att analysera Anjos insats. Om det nu kommer så långt att den sänds.

Han blandar också oskyldigt dömda och feldömda i läckta samtalet.
Citera
2025-02-25, 18:33
Avslutad
Citat:
Dra på trissor, även Rasken kan chocka ibland.

En tolkning helt från min sida, men eftersom uthängningen inte blev av antog jag att Rask (eller frugan) sa nej för en gång skull
Citera
2025-02-25, 18:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
En tolkning helt från min sida, men eftersom uthängningen inte blev av antog jag att Rask (eller frugan) sa nej för en gång skull
Jag antar att det fanns fler bilder och konversationer så de tyckte det var bäst att avstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in