Citat:
Ursprungligen postat av
GravitySwitch
Vad är det vi gör här? Mobbar en familj som behöver bekosta flera barn för att de inte har råd att bo i hus? Jag har inte råd att bo i hus. Har alla ni råd att bo i hus… eller varför ska han mobbas på av den anledningen? Lägg det hatet på den 46cm långa stora stadsledaren vi har i stället eller? Sunkigt i denna ekonomi när man knappt har råd att äta mat och bo samtidigt, att hacka på någon som redan ligger eller?
Men alla ni kanske har vackra villor… jag avundas er i så fall.
Anledningen att anjo hyrde hus var för att Chrippa sa att han var fattig. Då sprang Rask och Anjo och skulle direkt skaffa hus.
Anjo har hånat andras boende under en lång period. Tex chrippa är så fattig att han bor i ett parhus jag bor på över 1000kvm.
Anjos jobb är enligt han själv att trycka ner och mobba andra. Han hänger ut oskyldiga, står bakom att göras oroanmälan på barn till socialtjänsten för straffa föräldrarna. Han gör allt för förstöra alla som kritiserar han.
Anledningen han inte kan köpa ett hus är att familjen har en gigantisk skatteskuld och därför betalar han Lisen under bordet så skatteverket inte ska få tillbaka sina pengar.
Han har dålig kvinnosyn, avbryter sin fru varje gång hon öppnar munnen och pratar bara om sina barn inte till sina barn. En riktig äcklig människa.
Anjo måste komma ner på jorden för han är ett kukhuvud. Därför hånar vi att Jocke måste ta över kontraktet för Anjo inte har råd längre.
Sen går han runt i mjukisdress och keps när han ska klä sig fint.