2025-02-21, 16:02
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Hur länge sitter tramadol/lyrica i urin och blodet?

Tacksam för svar

Blodet vet jag inte men i urin är Tramadol upp till 3 dygn.
Pregabalin upp till 2 dygn vid enstaka intag och upp till 5 dygn vid dagligt intag. Se det som cirkatider så ungefär så..
Citera
2025-02-22, 06:56
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohejhej
Fredagsnatt 15/2 ca 04- 06 lördag morgon mellan dom tiderna tog 5 iktrovil varit ren länge inte käka Benz på 2 år visst ren måndag den 24/2 snälla snabbt svar. Vissa säger det syns upp till 2 veckor?

Har hört att ikto syns upp till 4 veckor men det är vad kompis sagt.
Citera
2025-02-22, 06:59
Medlem
BlurryFace69s avatar
3-Me-PiHP
Är detta klassat o hur länge syns det på prov?
Tittar de efter det på ett vanligt prov ?
Citera
2025-02-22, 07:03
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69

Dom sidor jag har kollat på säger att klonazepam visar upp till 3 dygn i urin, men jag har också hört en massa historier som säger något helt annat så den är svårplacerad..
Citera
2025-02-22, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69

Jo men är inte det mer om man äter det dagligen? Så har jag förstått att man har det i systemet en lång tid och äter varje dag?
Citera
2025-02-22, 23:39
Medlem
popcorn.mannens avatar
Ger vanligt CBD röka (CBD hasch/weed) utslag på thc på urin prov, multi sticka, eller på saliv test?
Citera
2025-02-23, 16:49
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
Ger vanligt CBD röka (CBD hasch/weed) utslag på thc på urin prov, multi sticka, eller på saliv test?

Bra fråga. CBDprodukter får innehålla max 0,5% THC
Citera
2025-02-24, 14:43
Medlem
Fortf ingen som kan svara ang gabapentin och urinprov? Har sökt men kommer bara till aks till den här tråden och hinner inte bläddra igenom för att hitta. Står här med gabba framför mig och behöver veta snabbt. Tar jag emot så har jag så svårt att vänta och står igen mkt på spel för mig. Därav att gabban just är det alternativ jag har då lyrica annars är en bra vän till mig. Må bäst
Citera
2025-02-24, 14:51
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Fortf ingen som kan svara ang gabapentin och urinprov? Har sökt men kommer bara till aks till den här tråden och hinner inte bläddra igenom för att hitta. Står här med gabba framför mig och behöver veta snabbt. Tar jag emot så har jag så svårt att vänta och står igen mkt på spel för mig. Därav att gabban just är det alternativ jag har då lyrica annars är en bra vän till mig. Må bäst
Gabapentin är inte (som du antagligen vet) narkotikaklassad.
Kan dock ge utslag för Lyrica.
https://www.ferle.se/korsreaktion/

Citat:
Gabapentin
Kan ge positivt utslag på pregabalin-testet
Substans: Gabapentin
Citera
2025-02-24, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52

Okej så långt är jag med men skulle det visa på lyra så får jag neka och ta ett till test. Det borde väl inte vara positivt på ett andra prov eller så får de väl skicka på analys. Det borde väl inte sitta i längre än vad lyrica gör, dvs säga 2 dygn vid enstaka intag och upp till 5 dygn vid dagligt bruk enligt ferle.se där jag brukar beställa stickor ifrån. Är samma stickor som används på BC i min kommun
Citera
2025-02-24, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52

Tack för svar kamrat
Citera
2025-02-24, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Åkte på salivprov på jobbet igår. Dricker kratom dagligen. Det va det "lilla" från Karolinska som testar amfetamin kokain heroin CB benzo opiater tramadol. Efter att ha kollat igenom inlägg här utgår jag ifrån att det kommer vara positivt för opiater och då är jag helt fuckad. Men vill ändå kolla folks erfarenhet här inne för jag har sett folk som både torskat och klarat sig... Är det helt enkelt så att man får hoppats på att mitt kratom inte blivit spetsat med något som dom kollar efter på detta testet?

Skriver också detta för att få skriva av mig för jag har i princip ingen att prata med om detta. Kommer inte kunna berätta för min fru för jag har fuckat upp grejer innan och nu har vi en dotter. Hatar mig själv ännu mer nu. Sorry för deppen

Har nu gått över två veckor sedan mitt prov och har inte hört något så med allra största sannolikhet var det negativt. Notera att detta var Karolinska drogtest saliv. Kanske större risk får pos om man skulle ta Multianalys stor drogtest, saliv- från Karolinska. Nu vet ni iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in