2025-02-09, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackpack11
Är det någon som har tips hur man kan ta med någon annans kiss till ett drogtest där dom kollar på när man kissar? Är i desperat behov av tips om någon har något

Köp ett provrör på Apoteket, ha det sidan om pungen, öva lite. Funkar alltid
Citera
2025-02-09, 22:35
Medlem
popcorn.mannens avatar
Någon som vet hur länge kratom sitter i pisset och även saliv test?
Citera
2025-02-10, 12:27
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Köp ett provrör på Apoteket, ha det sidan om pungen, öva lite. Funkar alltid

Ja precis! Gör det enkelt för dig.

Det handlar mest om att få det att se trovärdigt ut. Som ett trolleritrick
Citera
2025-02-10, 16:09
Medlem
poffer95s avatar
Som tidigare frågat, hur länge sitter kratom i urinet?
Ska lämna prover för körkort snart & undrar om mitt brukande i ca en månad kommer ställa till det!
Tacksam för svar.
Citera
2025-02-10, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poffer95
Som tidigare frågat, hur länge sitter kratom i urinet?
Ska lämna prover för körkort snart & undrar om mitt brukande i ca en månad kommer ställa till det!
Tacksam för svar.

Jag tror inte ens att det kollas efter Kratom, kanske dom gör det om det är det du torskat för men inte annars
Citera
2025-02-10, 20:36
Medlem
poffer95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Jag tror inte ens att det kollas efter Kratom, kanske dom gör det om det är det du torskat för men inte annars

Okej okej, torskade på thc vid tillfället men har varit clean från allt förutom kratom ett bra tag!
Hoppas det är så pass man kan bruka kratomet även fast man lämnar up.
Citera
2025-02-10, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodusatt
Jag står för närvarande på 40 mg elvanse, men jag fick veta att mitt förra salivprov gav utslag på "gatu-amfetamin" efter att det analyserats i Tyskland, och jag vart helt ställd! För jag har inte tagit något annat än mina mediciner.

Och jag frågade läkaren vad "gatu-amfetamin" är och då kollade han ner på analysen för att sedan kolla på mig med en idiotförklarande blick också sa han *det vet du nog bäst själv vad du har tagit*

Och jag vart ju såklart riktigt upprörd under detta mötet, men idag så kunde jag lämna ett vanligt UP, så vi får la se hur det gick där... Det tar väll några dagar för piss-sörplarna med vita rockar att analysera pissat...

Skapligt less man blir.. Har detta hänt någon annan?
Jo, Elvanse & metamina ger utslag på amfetamin, men det borde dom ha sett vid analysen i Tyskland. Vanligt salivprov har inte kunnat påvisa skillnaden mellan L & D så vid recept kräv alltid en riktig lab analys. Knepigt det där, men är det Elvanse så kan dom alltid se att det innehåller en viss % D och det gör inte vanligt gatu-tjack. På piss är du 100% säker!

Tveksamt om dom ens skickade det till Tyskland? Stå på dig. Du kommer att få rätt!
Citera
2025-02-11, 14:25
Medlem
Åkte på salivprov på jobbet igår. Dricker kratom dagligen. Det va det "lilla" från Karolinska som testar amfetamin kokain heroin CB benzo opiater tramadol. Efter att ha kollat igenom inlägg här utgår jag ifrån att det kommer vara positivt för opiater och då är jag helt fuckad. Men vill ändå kolla folks erfarenhet här inne för jag har sett folk som både torskat och klarat sig... Är det helt enkelt så att man får hoppats på att mitt kratom inte blivit spetsat med något som dom kollar efter på detta testet?

Skriver också detta för att få skriva av mig för jag har i princip ingen att prata med om detta. Kommer inte kunna berätta för min fru för jag har fuckat upp grejer innan och nu har vi en dotter. Hatar mig själv ännu mer nu. Sorry för deppen
Citera
2025-02-11, 15:36
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Åkte på salivprov på jobbet igår. Dricker kratom dagligen. Det va det "lilla" från Karolinska som testar amfetamin kokain heroin CB benzo opiater tramadol. Efter att ha kollat igenom inlägg här utgår jag ifrån att det kommer vara positivt för opiater och då är jag helt fuckad. Men vill ändå kolla folks erfarenhet här inne för jag har sett folk som både torskat och klarat sig... Är det helt enkelt så att man får hoppats på att mitt kratom inte blivit spetsat med något som dom kollar efter på detta testet?

Skriver också detta för att få skriva av mig för jag har i princip ingen att prata med om detta. Kommer inte kunna berätta för min fru för jag har fuckat upp grejer innan och nu har vi en dotter. Hatar mig själv ännu mer nu. Sorry för deppen

Kratom är väl inte olagligt? Vet att klassning är på g men det kvittar ju för tillfället att det blir klassat framöver.

Samma princip borde gälla som när jag pissade positivt på opiater pga frallor med vallmofrön. Ingen trodde på mig så klart och var korsfäst i två veckor tills analys från labb var klar och det stod klart att jag faktiskt talade sanning. Blev frid och fröjd efter det.

Är väl knappast så att du blir av med jobbet för att du druckit ett lugnande te din kompis rekommenderade och du inte hade en aning om att det kunde ge utslag på opiater på drogprov.

Vet inget om din situation iofs så vad vet jag men du borde väl kunna slingra dig ur det på något sätt om det blir positivt?

Aja, lycka till iallafall kompis, hoppas det blir negativt så du slipper huvudvärk.
Citera
2025-02-11, 16:31
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InbilladGalenskap
Kratom är väl inte olagligt? Vet att klassning är på g men det kvittar ju för tillfället att det blir klassat framöver.

Samma princip borde gälla som när jag pissade positivt på opiater pga frallor med vallmofrön. Ingen trodde på mig så klart och var korsfäst i två veckor tills analys från labb var klar och det stod klart att jag faktiskt talade sanning. Blev frid och fröjd efter det.

Är väl knappast så att du blir av med jobbet för att du druckit ett lugnande te din kompis rekommenderade och du inte hade en aning om att det kunde ge utslag på opiater på drogprov.

Vet inget om din situation iofs så vad vet jag men du borde väl kunna slingra dig ur det på något sätt om det blir positivt?

Aja, lycka till iallafall kompis, hoppas det blir negativt så du slipper huvudvärk.

Stod häromdagen i aftonblaskan att kratom är narkotikaklassat. Borde väl gå att kolla upp på någon hemsida som sitter på alla knarkklassningar.
Citera
2025-02-11, 16:41
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Stod häromdagen i aftonblaskan att kratom är narkotikaklassat. Borde väl gå att kolla upp på någon hemsida som sitter på alla knarkklassningar.

Kollade upp det.

Citat:
Regeringen har beslutat att narkotikaklassa växten Mitragyna speciosa (kratom) efter förslag från Folkhälsomyndigheten. Klassningen kommer att träda i kraft 11 mars 2025. – Det har varit mycket otillfredsställande att kratom har kunnat säljas helt oreglerat i Sverige till följd av ett hål i lagstiftningen.

https://regeringen.se/pressmeddelanden/2025/02/regeringen-narkotikaklassar-kratom/#:~:text=Regeringen%20har%20beslutat%20att%20narko tikaklassa,av%20ett%20h%C3%A5l%20i%20lagstiftninge n.

Så ett tag kvar har man på sig innan ett positivt prov på Kratom blir desto svårare att förklara bort
Citera
2025-02-11, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann

Be dem att ta ett hårtest isåfall som kompletterande, kratom finns ej där vad jag kan se och då det tydligen fortsatt är lagligt så ska du ju inte torska för att salivprovet har givit fel utslag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in