Citat:
Ursprungligen postat av
sibbann
Åkte på salivprov på jobbet igår. Dricker kratom dagligen. Det va det "lilla" från Karolinska som testar amfetamin kokain heroin CB benzo opiater tramadol. Efter att ha kollat igenom inlägg här utgår jag ifrån att det kommer vara positivt för opiater och då är jag helt fuckad. Men vill ändå kolla folks erfarenhet här inne för jag har sett folk som både torskat och klarat sig... Är det helt enkelt så att man får hoppats på att mitt kratom inte blivit spetsat med något som dom kollar efter på detta testet?
Skriver också detta för att få skriva av mig för jag har i princip ingen att prata med om detta. Kommer inte kunna berätta för min fru för jag har fuckat upp grejer innan och nu har vi en dotter. Hatar mig själv ännu mer nu. Sorry för deppen
Kratom är väl inte olagligt? Vet att klassning är på g men det kvittar ju för tillfället att det blir klassat framöver.
Samma princip borde gälla som när jag pissade positivt på opiater pga frallor med vallmofrön. Ingen trodde på mig så klart och var korsfäst i två veckor tills analys från labb var klar och det stod klart att jag faktiskt talade sanning. Blev frid och fröjd efter det.
Är väl knappast så att du blir av med jobbet för att du druckit ett lugnande te din kompis rekommenderade och du inte hade en aning om att det kunde ge utslag på opiater på drogprov.
Vet inget om din situation iofs så vad vet jag men du borde väl kunna slingra dig ur det på något sätt om det blir positivt?
Aja, lycka till iallafall kompis, hoppas det blir negativt så du slipper huvudvärk.