2025-02-24, 05:57
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
OK? det får inte jag fram på min play iaf det senaste avsnittet som är släppt där är avsnitt 26 "halvvägs"
efter det får inte jag upp något mera avsnitt iaf, så antingen är det fel på min play eller så spoilas det, vilket det gjort hela tiden litegrann i den här tråden iof.
Nu fick jag fram det min play är fan konstig alltså var tvungen gå ur och logga in igen, jag ber om ursäkt för det.
Citera
2025-02-24, 06:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, inte personer med så kallat "stone face" heller. Fan va jag skrattade när han Tobbe sa något i stil med när Amanda åkte ut "att han var nära att fälla en tår", men så såg han ut som han brukar göra. Inte mkt liv i de ansiktet

Vem är Tobbe?
Citera
2025-02-24, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Vem är Tobbe?

"stone face" heter han inte Tobbe så ser han ut som en Olle

Men jag menar Robban, han ser inte ut som en Robban
Citera
2025-02-24, 06:07
Avstängd
Citat:

Robert?
Citera
2025-02-24, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Robert?

Yes
Citera
2025-02-24, 06:43
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Va heter han då, Petter, Olle, Göte. Jag har kallat honom "stone face" hela tiden.

Menar du Jesper? bög nr2 om vi säger niklas är bög nr1
Citera
2025-02-24, 06:45
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:

Men jag menar Robban, han ser inte ut som en Robban
Ok då är jag med jag tycker det är lite märkliga spekulationer som varit itråden här, så tänkte vad fan har det kommit en ny deltagare med
Citera
2025-02-24, 06:49
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Mästerligt spelat av Alida. Först fick hon Sofia att välja Nicklas till förstekämpe och sedan honom att välja Amanda till andra dito. Men det riktiga mästerdraget var när hon fick Tattar'n att övertala Bögen att Bullfittan skulle bädda för sin egen grav i "Husförhöret"! Den såg man inte komma.

Alltså jag vet inte hur du tänker nu men Alida var ju på torpet hela den veckan när allt det här bestämdes, hur tänkte du hon påverkat här?
Citera
2025-02-24, 06:51
Medlem
Citat:
Va heter han då, Petter, Olle, Göte. Jag har kallat honom "stone face" hela tiden.
Menar du getskägget?
Citera
2025-02-24, 07:00
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad hjälper det? i två dagar har folk tid på sig att själv välja sin stremingtid och komma in i tråden och förstöra före någon annan streamare som bara är lite mer efterbliven med sitt tittande, jag vill ha DDR eller som Sven Komplex Petterson sa
"och nu Koskeskulle så tittar vi tillsammans" och resten är gemen(sam) historia https://www.youtube.com/watch?v=AW1PlAFkLLY

Här är jag benägen hålla med, med de här reglerna ska man absolut inte gå in i gruppen förens man sett alla avsnitt själv, jag gjorde själv missen nu precis, och hade inte koll på och fick inte fram ett avsnitt varit, så är någon uppe på natten och ser det direkt nästan när det släpps, och givetvis skriver i tråden direkt, det blev syntax error för mig ett tag där, och det är fortfarande saker som skrivits i tråden som jag inte förstår heller, så antingen snackar någon skit eller så spoilas det ändå.
Citera
2025-02-24, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Eller dom säsongerna med Christoffer Dawklin (stavning?), med sin utbrott!

Jag menade Sebastian Dawkin som den karismatiska mannen i full psykos.
Citera
2025-02-24, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWOVV
Hoppas inte det var något allvarligt som gjorde att Robert lämnade.

Kul att Amanda är tillbaka. Kommer bli kaos med Alida & Micke.

/bwovv
Kan de vara någon form av regelbrott? Brukar de inte vara vanligt med "personliga skäl" då?
Tänkte samma, de blir spännande på fredag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in