2025-02-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad hjälper det? i två dagar har folk tid på sig att själv välja sin stremingtid och komma in i tråden och förstöra före någon annan streamare som bara är lite mer efterbliven med sitt tittande, jag vill ha DDR eller som Sven Komplex Petterson sa
"och nu Koskeskulle så tittar vi tillsammans" och resten är gemen(sam) historia https://www.youtube.com/watch?v=AW1PlAFkLLY
"Vad gör karl'n?"
Ja, jävlar...
Citera
2025-02-23, 22:40
Medlem
picapicans avatar
Skönt att slippa se Amanda utan trosor i kameltå och fladdrande skinkor. T.o.m. en mygga skulle bli åksjuk på dessa.

Kommer snapphanen gå tillbaka till Alida nu?
Citera
2025-02-23, 22:53
Medlem
Crapmagics avatar
Micke gör det svårt för sig! & går all in med att dissa & teasa den svårflörtade kvinnan ifråga (& det funkar även på åhöraren Jesper ) och det funkar på Alida & Jesper sålänge hon är fysiskt attraherad, han håller henne bordsvarm & kallskuren samtidigt som han ämnar "pumpa Jesper" nästa vecka

Det verkar sluta i heartbreak dock, undra om det har med den där misslyckade
"Tips från coachen" scenen i sängen att göra "Ta dig ner från våningssängens överslaf akrobatiskt utan att landa i famnen på Micke" eller om det var ett draget kort från från Sängsgäster Med Gester
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-23 kl. 22:59.
Citera
2025-02-23, 22:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Snickar liraren får lära sig lite om vad "röra om i grytan" betyder. Att sätta bögen som förste kämpe är inte att "röra om i grytan", utan de hade varit om han hade satt nån av sina två polare som förste kämpe

Trist vecka som väntar

Hockeyspelare och snickare brukar inte direkt vara de skarpaste knivarna i lådan.
Citera
2025-02-23, 23:13
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad hjälper det? i två dagar har folk tid på sig att själv välja sin stremingtid och komma in i tråden och förstöra före någon annan streamare som bara är lite mer efterbliven med sitt tittande, jag vill ha DDR eller som Sven Komplex Petterson sa
"och nu Koskeskulle så tittar vi tillsammans" och resten är gemen(sam) historia https://www.youtube.com/watch?v=AW1PlAFkLLY

Kör du med tjock-tv också.
Citera
2025-02-23, 23:16
Medlem
Synd att det blev Amanda som fick lämna. Jag gillade hennes skratt
Citera
2025-02-23, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jag tror och hoppas på Sofia, men jag ser att marica kan bli väldigt svårslagen, de jag helst inte vill ska vinna är robban eller micke, de har ju fått någon sorts storhets vansinne och blir sura om folk paktar emot dem fast de är de själva som paktar hårdast ifrån början tillslut
Jag förstår inte vad du har emot Micke? Han är ju både trevlig samt oerhört fuktig, en mycket värdig vinnare!
Citera
2025-02-23, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Tråkigaste säsongen någonsin.

Minns Farmerns guldålder med en karismatisk man i full psykos och naken-Janne körde helikopterturne efter varit hela Sveriges stora snackis i fikarummen.
Eller dom säsongerna med Christoffer Dawklin (stavning?), med sin utbrott!
Citera
2025-02-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Synd att det blev Amanda som fick lämna. Jag gillade hennes skratt
Nej fy fan! Värsta WT-bruden, totalt korkad. Skönt att slippa henne!
Citera
2025-02-24, 00:45
Medlem
Mästerligt spelat av Alida. Först fick hon Sofia att välja Nicklas till förstekämpe och sedan honom att välja Amanda till andra dito. Men det riktiga mästerdraget var när hon fick Tattar'n att övertala Bögen att Bullfittan skulle bädda för sin egen grav i "Husförhöret"! Den såg man inte komma.
Senast redigerad av GregersWerle 2025-02-24 kl. 00:47.
Citera
2025-02-24, 02:11
Medlem
Puma006s avatar
Dagens avsnitt:

Farmen:
Storbondevalet vart inte spännande då Amanda sa i förra veckan att hon skulle välja Micke, vart som hon lovade.

Det bästa var när Anna berättade om twisten, Mickes och Robbans miner var underbara att se.

Adam, Andreas och Micke har inte alla indianer i kanoten.

Torpet:
En person lämnar av personliga skäl, bra att bli av med honom.

Bara att vänta tills imorgon när det släpps nya avsnitt.
Citera
2025-02-24, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Nej, men jag tror INTE att Amanda sätter Micke som storbonde. Tippar på Sofia, men hade ju varit roligast om hon hade satt Niklas som hon vann över. Då hade förvirringen varit total. En akademiker som inte fattade att han skulle plugga bondepraktikan är faktiskt ganska underhållande.

Klart hon kommer sätta Micke eller Tobbe, hon kommer inte våga något annat. De roligaste hade varit om hon hade satt bögen eller Alida som storbonde. Då hade de blivit lite action. Men de händer tyvärr inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in