2025-02-22, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Sibylla? De är faktiskt bra. De var världens största snabbmatskedja innan Mcdonalds kom igång. De är väldigt undanträngda idag av alla snuskkedjor.
Ja. De är bra. Man ser dem inte så ofta längre.
Citera
2025-02-22, 20:15
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Finns det någon speciell anledning till att tro att maccedonken anställda sköter sig bättre med hygienen?
Det tror jag absolut att de gör, eftersom de har inte gått ut i media och "anställt svartingar" som Max har gjort. Senast jag var på Max var det bara hucklen och negrer som jobbade... Undrar vad de gjorde med min "mat"...
Citera
2025-02-22, 20:16
Medlem
Citat:
Finns det någon speciell anledning till att tro att maccedonken anställda sköter sig bättre med hygienen?
Är du helt slut? Ja vem onoterat skit bolag blir nu granskat?
Citera
2025-02-22, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Är ni dumma i huvudet eller? Varför går ni inte till MC Donalds?

För att McDonalds smakar pyton
Citera
2025-02-22, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Sibylla? De är faktiskt bra. De var världens största snabbmatskedja innan Mcdonalds kom igång. De är väldigt undanträngda idag av alla snuskkedjor.
I dag säljer de väl mest till andra ställen, som typ mackar (Lithells), men jag kan ha fel. Hur som har jag aldrig tyckt att deras hamburgare är goda, men korvarna är ganska okej.

Max är väl ganska lika Sibylla, med lite kött i burgarna och sjukt mycket dressing. Den perfekta frukosten för patrasket.

När jag jobbade på ett hamburgerställe hade vi en snubbe som dagligen kom in och ville ha en lättstekt 2 gånger 90 g. Han skämtade ibland om att burgaren bara ska få höra att stekbordet är på.
Senast redigerad av Stiffinger 2025-02-22 kl. 20:22.
Citera
2025-02-22, 20:20
Medlem
Citat:
Väldigt mycket och dessutom är de börsnoterade.
Citera
2025-02-22, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennholm
För att McDonalds smakar pyton
Du tycker det men jag älskar det. Så?
Citera
2025-02-22, 20:24
Medlem
Citat:
Om ett företag är börsnoterat eller inte, har inget att göra med hygienen. Även McDonalds har varit ute i blåsten.
Citera
2025-02-22, 20:25
Medlem
Citat:
Du tycker det men jag älskar det. Så?

Då är det du som är dum i huvudet, inte vi andra
Citera
2025-02-22, 20:25
Medlem
Många här ville tränga undan smutsen till andra hamburgare bolag men det är MAX som är snusket och det vi kan spy över!
Citera
2025-02-22, 20:32
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:

Hur hjälper en börsnotering med hygien? Och vad i består detta "mycket" av?
Alltså det är en ärlig fråga, jag har ingen aning jag äter inte snabbmat sedan många år. Har varken varit på Max eller donken på år och dagar. Så jag försöker inte ifrågasätta att Max är snuskiga...för det tror jag de flesta liknande etablissemang är på många sätt. En del mer...en del mindre. Men förstår inte varför man skulle lita mer på maccedonken bara....visst har det varit snuskartiklar om dessa genom åren också?
Citera
2025-02-22, 20:41
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Förtal innebär inte att man kommer med felaktiga påståenden.

Om Aschberg/Aftonbladet kommit med uppgifterna för att de vill skada Max, så kan de kanske dömas för förtal. Rättare sagt, Aschberg kanske kan det.

Men Tryckfrihetsförordningen anses nog som viktigare.
¨
Men sluta. Man kan inte dömas för förtal av ett företag. Ska folk ALDRIG fatta det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in