2025-02-21, 16:43
Medlem
Bättre att fixa egna burgare hemma på ren nötfärs.
Citera
2025-02-21, 16:51
Medlem
fittanstickerframs avatar
Gick precis förbi en större Max som brukar vara proppfull den här tiden. Aldrig sett det så tomt.
Citera
2025-02-21, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Chigurh
Det har varit mycket snack om vem som har godast pommes, typ mcdonalds har oftast solkiga pommes medans burger king har goda krispiga. Vart hamnar MAX pommes i denna fråga? e dem någonstans mittemellan?
Bättre att köpa frysta på Coop och tillaga hemma och krydda precis som man vill.
Citera
2025-02-21, 17:03
Medlem
Benji86s avatar
Har alltid tyckt att max burgarna smakar typ som frysta burgare.
Samma konsistens.
Citera
2025-02-21, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Låter enkelt men samtidigt vill dom ha kontroll över sina restauranger. Tror knappast du kan kombinera ihop dina egna recept. Det är ett franchise. Sedan kan säkert dessa välja lite själva men grundreceptet ska följas!

Tror du missförstår vad Franchise betyder:

Kolla här:

https://sverigesfranchisetagare.se/nyheter/hur-fungerar-franchise/

Max koncept fungerar inte så. Du startar inte ett eget företag och står för några risker.
Citera
2025-02-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Gick precis förbi en större Max som brukar vara proppfull den här tiden. Aldrig sett det så tomt.
Hoppas de konkar.

Jävla maxwoke landsförrädarsnusk.

Ser fram emot ny skandinavisk uppstickare som tar över. Gärna med enbart svenska blondiner typ Hooters. Skulle göra stor vinst på mig. De kunde lotta ut kort till motsvarande gym till sina stamkunder.
Citera
2025-02-21, 17:08
Medlem
Ilimitados avatar
En gång fick jag en maxad fluga i en ostburgare på Max. (Flugburgare?) Har aldrig varit med om något liknande på något annat ställe. Visst, det är sånt som kan hända en varm sommardag, men det är lite typiskt att det var just på Max.
Citera
2025-02-21, 17:10
Medlem
Ilimitados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Hoppas de konkar.

Jävla maxwoke landsförrädarsnusk.

Ser fram emot ny skandinavisk uppstickare som tar över. Gärna med enbart svenska blondiner typ Hooters. Skulle göra stor vinst på mig. De kunde lotta ut kort till motsvarande gym till sina stamkunder.
Sibylla? De är faktiskt bra. De var världens största snabbmatskedja innan Mcdonalds kom igång. De är väldigt undanträngda idag av alla snuskkedjor.
Citera
2025-02-21, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josseskristus
Tror du missförstår vad Franchise betyder:

Kolla här:

https://sverigesfranchisetagare.se/nyheter/hur-fungerar-franchise/

Max koncept fungerar inte så. Du startar inte ett eget företag och står för några risker.
Tro mig jag vet vad det innebär!
Citera
2025-02-21, 17:20
Medlem
Zyclone-Bs avatar
Så vart är listan på de 65 prickade restaurangerna?
Citera
2025-02-21, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Tro mig jag vet vad det innebär!

Bra resonemang, nu förstår jag precis vad du menade.

Här kan du även läsa på engelska:

https://www.investopedia.com/terms/f/franchise.asp
Senast redigerad av Josseskristus 2025-02-21 kl. 17:25.
Citera
2025-02-21, 17:26
Avslutad
Max är överlägsna av dom kedjor som finns att välja på - nog skulle jag väl känna smaken på min hamburgare om den vore vanvårdad som det påstås. Skitsnack, säkert bara efterblivna & missnöjda anställda.

Donken = för små burgare, torra och skittråkiga chilicheese

Burger king = vidrig dressing, skitäckligt bröd, förjävla dåliga pommes

Resterande smashburger-resturanger tar hutlösa priser, då kan jag lika gärna äta indiskt för den slanten.

Bryr mig inte ett skit om denna skandal, tänker fortfarande gå till Max när andan faller på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in