2025-02-21, 22:38
Medlem
flugornass avatar
Den här kunde ju blivit en sommarhit.
https://www.youtube.com/watch?v=6jRsYculp54

Tonfisk och bajs:
https://www.youtube.com/shorts/CJZLOsDW0h4

Antonio säger att han är lik som far:
https://www.youtube.com/watch?v=ukdt0A4Bvs0

Anna Book har ett i lands problem:
https://www.youtube.com/watch?v=aORFq0qB_b4

TRAMSFRANS går Anna Books Drinkskola:
https://youtu.be/uTElyiTL0kQ?t=50
Senast redigerad av flugornas 2025-02-21 kl. 23:21.
Citera
2025-02-22, 02:05
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat misstänker jag att inget direkt "dramatiskt" behöver hända när det skär sig mellan Anna och hennes senaste bästa vänner. Det räcker nog att Anna får för sig att de tänkt / sagt / tittat på henne fel så bryts vänskapen. Den där Åsa som hon var världens bästis med i tre sekunder verkade väldigt förvirrad när Anna blockade henne och började posta om mystiska meddelanden med svartvita foton på Instagram.

Det behöver nog inte ens vara något de har gjort, utan någonting dom inte gjort i Annas huvud.
Det lär inte dröja länge innan vi får se rubriker i tidningarna som "Youtubern lurade mig och min familj" eller "Jag blev utnyttjad en den kända youtubern". OM det skulle bli så att Anjo tjänar en del pengar på filmen, samt att han blir inbjuden till diverse Tv-soffor, samtidigt som mor och son Book bara får skit, lär måttet vara rågat och BAM, BAM, BAM så var den vänskapen slut.
Citera
2025-02-22, 02:10
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy

Sen är det vad jag förstått ingen investering alls från Annas sida. Hon har inte betalat Anjo något alls.

Inte ens tonfisk & bajs?
Citera
2025-02-22, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Inte ens tonfisk & bajs?
Nej, Anjo kommer inte från Ryssland, det är där de tycker om tonfisk och bajs.
Citera
2025-02-22, 08:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
De firade nyår 2022 tillsammans så att F skulle försökt med Jonas sommaren 2021 är en STOR trådlögn.
Fel. My och Jobas gifte sig i november 2022 och över nyår var dom i Dubai. Du får nog läsa på lite bättre. Anna hade varit ute ur bilden ett bra tag då.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Senast redigerad av TPL 2025-02-22 kl. 08:49.
Citera
2025-02-22, 09:44
Medlem
Citat:
Ärligt talat misstänker jag att inget direkt "dramatiskt" behöver hända när det skär sig mellan Anna och hennes senaste bästa vänner. Det räcker nog att Anna får för sig att de tänkt / sagt / tittat på henne fel så bryts vänskapen. Den där Åsa som hon var världens bästis med i tre sekunder verkade väldigt förvirrad när Anna blockade henne och började posta om mystiska meddelanden med svartvita foton på Instagram.

Det behöver nog inte ens vara något de har gjort, utan någonting dom inte gjort i Annas huvud.
Absolut är det så!

Man blir nyfiken när det gäller just vänskapen med My eftersom de båda är så besvärliga personer. Men de är olika. Jag tror inte My bryr sig ett dyft när Anna eventuellt blivit sårad av någon, riktig eller inbillad, oförrätt. My dundrar nog bara på (och hon är inte typen som kör med svartvita foton efter en vänskap).
Citera
2025-02-22, 09:50
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nej, Anjo kommer inte från Ryssland,

Han är då ful som en ryss
Citera
2025-02-22, 10:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det lär inte dröja länge innan vi får se rubriker i tidningarna som "Youtubern lurade mig och min familj" eller "Jag blev utnyttjad en den kända youtubern". OM det skulle bli så att Anjo tjänar en del pengar på filmen, samt att han blir inbjuden till diverse Tv-soffor, samtidigt som mor och son Book bara får skit, lär måttet vara rågat och BAM, BAM, BAM så var den vänskapen slut.

Japp, speciellt då Anjos väg ut ur det hela är att säga att Anna lurade honom. Jag hade ingen kännedom om honom innan denna dokumentär, men det är rätt uppenbart att han är lågintelligent och helt enkelt köpt Annas bullshit.

Till skillnad från vloggsdrama så kommer nog media inte riktigt inte kunna granska en dokumentär som inte bara hänger ut ett våldtäktsoffer, utan även försöker kasta den andra målsäganden under bussen trots att denne gått vidare med sitt liv. Anna verkar genuint tro att om hon bara får sin variant av sanningen ut i etern så kommer folk att tro henne. Men ärligt talat så tror jag att det kommer leda till att hon blir av med dom små gigg hon fortfarande får. Har svårt att se henne i Melodifestivalen igen om man säger så.

'tis gonna be a shitshow, men det våras för oss Bookomaner!
Citera
2025-02-22, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Han är då ful som en ryss

ja då blir det bajs och tonfisk
Citera
2025-02-22, 10:10
Medlem
Citat:
Japp, speciellt då Anjos väg ut ur det hela är att säga att Anna lurade honom. Jag hade ingen kännedom om honom innan denna dokumentär, men det är rätt uppenbart att han är lågintelligent och helt enkelt köpt Annas bullshit.

Till skillnad från vloggsdrama så kommer nog media inte riktigt inte kunna granska en dokumentär som inte bara hänger ut ett våldtäktsoffer, utan även försöker kasta den andra målsäganden under bussen trots att denne gått vidare med sitt liv. Anna verkar genuint tro att om hon bara får sin variant av sanningen ut i etern så kommer folk att tro henne. Men ärligt talat så tror jag att det kommer leda till att hon blir av med dom små gigg hon fortfarande får. Har svårt att se henne i Melodifestivalen igen om man säger så.

'tis gonna be a shitshow, men det våras för oss Bookomaner!
Japp där far sista chansen att kunna vara med i Mellon. Det har gått åtta år sen så det ansågs nog vara glömt. Det är ju inte Anna som våldtagit någon eller allt de andra Antonio är dömd för. Eller tagit guld hos gamla, knarkdomar som äldsta dottern. Så Anna hade nog kunnat komma med. Men nu är det så borta så borta. Och alla smågig också.
Citera
2025-02-22, 10:32
Medlem
RinkebyParadisos avatar
Vilken inkomstkälla är Annas primära idag? Har hon något förvärvsarbete?
Citera
2025-02-22, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Fel. My och Jobas gifte sig i november 2022 och över nyår var dom i Dubai. Du får nog läsa på lite bättre. Anna hade varit ute ur bilden ett bra tag då.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Jag behöver inte ”läsa på litet bättre”, möjligen förklara för vissa litet tydligare.
Anna och My firade nyår tillsammans då 2021 kl 00.00 på natten blev år 2022.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in