Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Det lär inte dröja länge innan vi får se rubriker i tidningarna som "Youtubern lurade mig och min familj" eller "Jag blev utnyttjad en den kända youtubern". OM det skulle bli så att Anjo tjänar en del pengar på filmen, samt att han blir inbjuden till diverse Tv-soffor, samtidigt som mor och son Book bara får skit, lär måttet vara rågat och BAM, BAM, BAM så var den vänskapen slut.
Japp, speciellt då Anjos väg ut ur det hela är att säga att Anna lurade honom. Jag hade ingen kännedom om honom innan denna dokumentär, men det är rätt uppenbart att han är lågintelligent och helt enkelt köpt Annas bullshit.
Till skillnad från vloggsdrama så kommer nog media inte riktigt
inte kunna granska en dokumentär som inte bara hänger ut ett våldtäktsoffer, utan även försöker kasta den andra målsäganden under bussen trots att denne gått vidare med sitt liv. Anna verkar genuint tro att om hon bara får sin variant av sanningen ut i etern så kommer folk att tro henne. Men ärligt talat så tror jag att det kommer leda till att hon blir av med dom små gigg hon fortfarande får. Har svårt att se henne i Melodifestivalen igen om man säger så.
'tis gonna be a shitshow, men det våras för oss Bookomaner!