2025-02-21, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Gällande Robert så har det ju skrivits massvis med skit om honom i tråden, men bortsett från incidenten med Peter, (som vi ju egentligen inte fått svar på vad det egentligen var som hände)
Peter var en bra pojke. De skulle aldrig ha gjort som de gjorde mot Peter.
Citera
2025-02-21, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Amanda leder alltså med 2-1 i husförhöret och sen blir det "reklampaus" då kan man se att Niklas har kvitterat till 2-2
Du kanske gick och knöt dig en stund och missade en fråga?
Citera
2025-02-21, 20:17
Medlem
langtranggangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
är det din höjdpunkt i programmet? Ja alla har vi olika intressen men starkt gå ut erkänna du är scatman.
Inte nödvändigtvis.
Mer för att det är sånt som behöver göras när man har utedass.
Citera
2025-02-21, 20:33
Medlem
Citat:
Amanda leder alltså med 2-1 i husförhöret och sen blir det "reklampaus" då kan man se att Niklas har kvitterat till 2-2

Tv4 kan dom alltså. Hur jävla svårt ska det vara?😅 sparka alla!!
Citera
2025-02-21, 21:30
Medlem
Citat:

Då måste du ju ha hoppat, jag såg iaf att han fick rätt på knuten och Amanda fel, och därmed kvitterade till 2-2.
Citera
2025-02-21, 21:50
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Då måste du ju ha hoppat, jag såg iaf att han fick rätt på knuten och Amanda fel, och därmed kvitterade till 2-2.

Nopp den frågan om knuten kom efter pausen när ställningen stod 2-1..
Tv4 visar alltid vad som sker efter pausen och då såg man att Niklas hade kvitterat till 2-2.
Citera
2025-02-21, 22:05
Medlem
Citat:
Nopp den frågan om knuten kom efter pausen när ställningen stod 2-1..
Tv4 visar alltid vad som sker efter pausen och då såg man att Niklas hade kvitterat till 2-2.

Du menar att dom "spoilar" alltså, jag trodde du menade att du aldrig fick se frågan.
Jag ser ingen reklam
Citera
2025-02-22, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedishproffs1
Sluta kolla på äckliga tv4.
Svårt att se på Farmen annars....
Citera
2025-02-22, 05:19
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Peter var en bra pojke. De skulle aldrig ha gjort som de gjorde mot Peter.
Du har sagt det ett par gånger nu, fortsätter du kanske vi börjar tro dig snart, jag tror dock inte peter valde lämna själv som det står i media, vad som exakt hänt vet jag inte men har mina teorier.
Citera
2025-02-22, 05:23
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hur var det nu med det här med att ge fan i att spoila sånt som inte sänts på vanligt tv än?

Flashbacks dokusåpatrådar går fan inte att följa pgr av folk som skiter i spoilreglerna.
Många har spilat men det verkar vara tillåtet nu, jag väljer inte läsa något i tråden förens jag sett alla avsnitt som ligger ut på play, då kommer jag undan det värsta spoilandet iaf.
Citera
2025-02-22, 05:31
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisselunta
Ska bli spännande att se vad som händer när Alida kommer tillbaks 🙈
tv4 visade ju en blick på kommande avsnitt då ser man ju micke och Alida sitta och kramas i köket och Micke ser ledsen ut, kan de har försonats? eller är det någon annan som ljugit för dem?
Citera
2025-02-22, 05:49
Robert sitter på läktaren och tar ordet och konstaterar högt - likt klassens duktiga lilla horunge - "Har man beräkningar så har man en plan och det är intressant! ".

Precis som med Nathalie så pratar han rätt ut i luften istället för att prata direkt till personen.

Att han och getskägget har beräknat och lagt upp olika planer i tre veckor är inte samma sak!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in