Citat:
Ursprungligen postat av
Bakarettan
S gott att Niklas kickade ut Amanda. r s trtt p att se dessa sentimentala grtattacker emellan fruntimmer som har "funnit varann".
Den hr Micke fr ondigt mycket tv-tid. Kan inte med honom. En besserwisser som snackar om sin "plan" hela tiden.
Jesper r nog den "gladaste" deltagaren som nnsin deltagit. Jag orkar inte med hans lismande. Han vill vara kompis med alla och vill se bra ut i tv.
Marica r fr mej en patetisk 50-rig krring med ett stort bekrftelsebehov. Avslutar nsta varje synk med ett skratt. Patetiskt.
Hos Adam lyser det men ingen r hemma.
Sophie blev tyvrr fr mycket pverkad av Amanda. Gillade Amanda i brjan men sen sjnk hon som en sten.
Andreas har sjunkit pga hans samarbete med Micke & Robban.
Alida r den jag tycker bst om nu. Och Niklas.
Men...har ndrat uppfattning om vr kre Robert.
Tror att han r en osker mnniska som sker kontakt. Jag har sett hur han i frsta hand bryr sej om djuren. Hur han reagerade vid slakten. Sen skiter jag fullstndigt I hur det spekuleras om honom hr i trden. M s vara att han har pundat men arbetar man som hovslagare s mste man vara clean.
r ocks oerhrt glad ver att Niklas vann, det var han verkligen vrd, och det var lite kul att se hur Amanda som var s bergsker p att hon skulle vinna, st p tinggolvet och vara i princip clueless.
Hller med i mycket gllande vriga deltagare.
Micke har blivit ssongens "Mastermind", och det r alltid s trttsamt att se detta planerandet som nstan nd aldrig faller ut som de vill att det ska gra. r inte alls lika sker som honom p att Amanda kommer att stta honom som storbonde. Varfr skulle hon inte vlja att freda sin kompis Sofia ytterligare en vecka framfr honom?
Gllande Robert s har det ju skrivits massvis med skit om honom i trden, men bortsett frn incidenten med Peter, (som vi ju egentligen inte ftt svar p vad det egentligen var som hnde) s tycker jag att han verkar vara en fin kille. Tycker verkligen att han har vxt. Om han sedan har anvnt droger eller inte r ju inte relevant egentligen, det gr ju inte honom till en dlig mnniska per automatik.