2025-02-21, 14:01
Avstngd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Ungerskt pbr kanske kan frklara ett eller annat?
Det kan det verkligen, jag ser han har drag ifrn ngot annat troligen europeiskt land n sverige, ungerna r ju ganska knda med fr tv saker, mycket zigenare drifrn och mycket nationalism, och oftast har man inte bgge delarna
Citera
2025-02-21, 14:38
Medlem
lunarluddes avatar
Rtt komiskt nd att produktionen godknde allt av Lillngens arbete och byggen p grden innan sammanslagningen, jag r ingen snickare eller r srskilt hndig men tycker nd det ser frjvligt ut och kunde ha gjort det bttre sjlv.

Jag saknar faktiskt Nathalie p grden, en otrolig kvinna som r bde sexig och dominant.
Citera
2025-02-21, 14:57
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jag tycker han ser tattarfinsk ut han kanske kan minimalt finska pgr av sina rtter dr eller r halv eller liknande, hur kan du vara s sker, ganska gott om tattarfinnar i sverige idag.

Ja, du fr ju tro vad du vill...
Citera
2025-02-21, 14:59
Medlem
1754s avatar
Jag r s jvla trtt p lggmatcher. Det borde vara ett regelbrott.
Citera
2025-02-21, 15:00
Avstngd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Ja, du fr ju tro vad du vill...
Jag tror inte jag spekulerar, jag har sjlv en halvfinsk tjej som frstr all finska men pratar vldigt bristflligt nr man hr henne och det lter ungefr som hon kan lika mycket som han robban, drfr misstnker jag det, men ungerskpbr skriver ju en annan i trden, det frklarar med en del angende tarrargenerna
Citera
2025-02-21, 15:08
Medlem
Ngon som vet varfr Robban och Micke inte r vnner efter farmen? Dom verkar ju vldigt tighta nr man ser p programmet.
Citera
2025-02-21, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Nej, jag tror att Robban egentligen r fr snll. Han tar skit fr att han har fr dlig sjlvknsla, jag tror inte heller att han r ngon kvinnotjusare utan mer ngon som vill ha EN tjej, sen kan det frsts vara mycket snack p honom nr han r med andra grabbar. Boys will be boys, typ.

Micke r ju inte serist intresserad av ngon av tjejerna dr inne, mest lite kul och tidsfrdriv. Han vill inte ha en vilsen 23 rig servitris, han vill ha en stark tjej med dyra vanor och klder, en inredare, eller fastighetsmklare, alternativt en sjukskterska eller butiksgare, ngon som vet vad hon vill. Tror jag.

Ska bli spnnande att se vad som hnder nr Alida kommer tillbaks 🙈
Senast redigerad av Lisselunta 2025-02-21 kl. 15:36.
Citera
2025-02-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Man kan vara hovslagare utan att vara godknd.

https://jordbruksverket.se/djur/pers...ard/hovslagare

Vad r skillnaden att vara registrerad p Jordbruksverket eller inte?? Har det med Fskatten att gra?
Citera
2025-02-21, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Gillade inte Alida till en brjan men hon har vuxit till sig och blivit ngot av en favorit fr mig nu.

Samma hr, heja Jesper och Alida
Citera
2025-02-21, 16:09
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisselunta
Vad r skillnaden att vara registrerad p Jordbruksverket eller inte?? Har det med Fskatten att gra?

Om man r godknd, jobbar man i kategorin djurhlsopersonal och har strre befogenheter och str under tillsyn, vad jag kan se.
Citera
2025-02-21, 16:21
Medlem
Bakarettans avatar
S gott att Niklas kickade ut Amanda. r s trtt p att se dessa sentimentala grtattacker emellan fruntimmer som har "funnit varann".
Den hr Micke fr ondigt mycket tv-tid. Kan inte med honom. En besserwisser som snackar om sin "plan" hela tiden.
Jesper r nog den "gladaste" deltagaren som nnsin deltagit. Jag orkar inte med hans lismande. Han vill vara kompis med alla och vill se bra ut i tv.
Marica r fr mej en patetisk 50-rig krring med ett stort bekrftelsebehov. Avslutar nsta varje synk med ett skratt. Patetiskt.
Hos Adam lyser det men ingen r hemma.
Sophie blev tyvrr fr mycket pverkad av Amanda. Gillade Amanda i brjan men sen sjnk hon som en sten.
Andreas har sjunkit pga hans samarbete med Micke & Robban.
Alida r den jag tycker bst om nu. Och Niklas.
Men...har ndrat uppfattning om vr kre Robert.
Tror att han r en osker mnniska som sker kontakt. Jag har sett hur han i frsta hand bryr sej om djuren. Hur han reagerade vid slakten. Sen skiter jag fullstndigt I hur det spekuleras om honom hr i trden. M s vara att han har pundat men arbetar man som hovslagare s mste man vara clean.
Citera
2025-02-21, 16:29
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-ravens
Det har jag redan frklarat och du godtog inte det, lite som att diskutera vrlden r rund med en flatearther. S vi lmnar det vid att allt du sger givetvis r rtt s slipper vi stnga oss blodiga. 🤗
I vilket inlgg har du frklarat det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in