Citat:
Jag har trffat honom flera ggr genom jobbet, och ngra gnger privat. Ej privat s det varit mindre n 8 vid bordet.
Mitt jobb krver att jag bygger sociala relationer, och bryggar kontakter. Det r ngot jag r vldigt duktig p. Men den hr mannen, han hller jag mig lngt ifrn.
GW r omjlig att komma nra. Och kmr du ngorlunda nra s kan du bli bjuden p ngon av hans middagar. D mste du st ut med att frrtten r 20-30cl sprit och att han kommer be dig svepa det, annars fr du g.
Han kan p riktigt be dig halsa sprit framfr resterande av gsterna mitt under middagen, vet inte om det r nn form av hrskarteknik eller om han bara inte vill vara dyngrak sjlv
Jag har hrt den mannen trycka ner knda och inflytelserika adels-profiler i skorna, med de mest groteska glpord och krnkningar du kan tnka dig. Nu pratar vi hgadeln i nra krets runt kungen.
I rlighetens namn, har ingen aning om det r jargongen i den kretsen, jag har endast varit en fluga p vggen mer eller mindre.
r han rolig, i form av att han sger sjuka saker? Ja, extremt.
Blir 99,9% av de runt honom och de han jobbar med nervsa och pltsligt knner sig ynkliga? JA! Utan tvekan.
Hyvens kille?
Nej, nog bland de minst sympatiska personerna jag trffat.
Bonus:
Han r inte en laglydig man heller, han gr sina egna regler och fljer dom.
Den hr mannen har begtt flertalet brott som r bter p i miljonklassen. Hint: Mufflon