Citat:
Jag har träffat honom flera ggr genom jobbet, och några gånger privat. Ej privat så det varit mindre än 8 vid bordet.
Mitt jobb kräver att jag bygger sociala relationer, och bryggar kontakter. Det är något jag är väldigt duktig på. Men den här mannen, han håller jag mig långt ifrån.
GW är omöjlig att komma nära. Och kmr du någorlunda nära så kan du bli bjuden på någon av hans middagar. Då måste du stå ut med att förrätten är 20-30cl sprit och att han kommer be dig svepa det, annars får du gå.
Han kan på riktigt be dig halsa sprit framför resterande av gästerna mitt under middagen, vet inte om det är nån form av härskarteknik eller om han bara inte vill vara dyngrak själv…
Jag har hört den mannen trycka ner kända och inflytelserika adels-profiler i skorna, med de mest groteska glåpord och kränkningar du kan tänka dig. Nu pratar vi högadeln i nära krets runt kungen.
I ärlighetens namn, har ingen aning om det är jargongen i den kretsen, jag har endast varit en fluga på väggen mer eller mindre.
Är han rolig, i form av att han säger sjuka saker? Ja, extremt.
Blir 99,9% av de runt honom och de han jobbar med nervösa och plötsligt känner sig ynkliga? JA! Utan tvekan.
Hyvens kille?
Nej, nog bland de minst sympatiska personerna jag träffat.
Bonus:
Han är inte en laglydig man heller, han gör sina egna regler och följer dom.
Den här mannen har begått flertalet brott som är böter på i miljonklassen. Hint: Mufflon