2025-02-18, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Wincent har blivit intervjuad om detta och inga katter dödas! Många av katterna följer med deltagare hem och övriga får flytta till bra hem där de är önskade.

Tror ni två överst citerade att man skulle pyssla med djurplågeri, de skulle bli anmälda asap.
Det är alltså bara höns och grisar som dödas? Det är väl lite orättvist tycker jag.
Citera
2025-02-18, 18:13
Medlem
exoticspices avatar
Var kommer alla djuren från början? Hästar, höns, getter, kor och katter.

Jag har alltid trott att alla är lånade från ägaren och lämnas tillbaka när det är slut.
Senast redigerad av exoticspice 2025-02-18 kl. 18:15.
Citera
2025-02-18, 18:14
Medlem
Zingo2s avatar
Amanda🤮, Robban🤮 tyvärr hamnar Micke där också.🤮
Citera
2025-02-18, 19:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Någon som minns Emelie med blått hår från några säsonger sedan? Hon var riktigt obehaglig och sprang med mycket skvaller. Precis som Amanda gör nu.
Hon sjönk verkligen efter tisdagens avsnitt.
Jag minns Emelie, hon var först med att skapa en Farmen dagbok efter programmet för att kunna dansa en sommar till i offentligheten
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-18 kl. 20:04.
Citera
2025-02-18, 19:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Amanda🤮, Robban🤮 tyvärr hamnar Micke där också.🤮
Var hamnade dom? i din svarta bok? menar du att jag har varit ointesserad av spelteorin?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-18 kl. 20:03.
Citera
2025-02-18, 20:02
Medlem
Fan är de snickar liraren sysslar med där inne egentligen. Två brudar efter sig, nästa vecka är väl bögen efter honom också
Citera
2025-02-18, 20:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Fan är de snickar liraren sysslar med där inne egentligen. Två brudar efter sig, nästa vecka är väl bögen efter honom också
Vi behöver inte oroa oss för Micke att han drar till sig brudar, nu också Amanda, men hon gör det för att hon ser upp till Alida (kan hon kan jag) + bilden av en handyman som hon har nytta av i denna kontext som är Famen, för Micke är fan inte snygg i nyllet + kortväxt, så allting är coping han lyckas med, så varför är han av uppfattningen att han ser bra ut i kroppen men räknar bort själva 9:an ? är grövre bedrägeri än när Marjasin klippte och klistrade

Du glömde Natalie och Robban, så det var 4 intressenter
Är han pennalist? han var tvungen att prompt berättar för nobbade Robban om Amanda & Alida, jag behöver dina råd bäste broder
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-18 kl. 20:11.
Citera
2025-02-18, 20:25
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Kan någon berätta vad de babblat om i liven, hade både påstådda numera 'drogfria' Robban och feattbyxan blivit påkomma med näsan i dextropurkoncentratet?
Citera
2025-02-18, 20:30
Medlem
picapicans avatar
Så nu är det Bullfittan som Micke är sugen på? Vilken konstig säsong...
Citera
2025-02-18, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vi behöver inte oroa oss för Micke att han drar till sig brudar, nu också Amanda, men hon gör det för att hon ser upp till Alida (kan hon kan jag) + bilden av en handyman som hon har nytta av i denna kontext som är Famen, för Micke är fan inte snygg i nyllet + kortväxt, så allting är coping han lyckas med, så varför är han av uppfattningen att han ser bra ut i kroppen men räknar bort själva 9:an ? är grövre bedrägeri än när Marjasin klippte och klistrade

Du glömde Natalie och Robban, så det var 4 intressenter
Är han pennalist? han var tvungen att prompt berättar för nobbade Robban om Amanda & Alida, jag behöver dina råd bäste broder

Nej, jag tror att Robban egentligen är för snäll. Han tar skit för att han har för dålig självkänsla, jag tror inte heller att han är någon kvinnotjusare utan mer någon som vill ha EN tjej, sen kan det förstås vara mycket snack på honom när han är med andra grabbar. Boys will be boys, typ.

Micke är ju inte seriöst intresserad av någon av tjejerna där inne, mest lite kul och tidsfördriv. Han vill inte ha en vilsen 23 årig servitris, han vill ha en stark tjej med dyra vanor och kläder, en inredare, eller fastighetsmäklare, alternativt en sjuksköterska eller butiksägare, någon som vet vad hon vill. Tror jag.
Citera
2025-02-18, 22:04
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Någon som minns Emelie med blått hår från några säsonger sedan? Hon var riktigt obehaglig och sprang med mycket skvaller. Precis som Amanda gör nu.
Hon sjönk verkligen efter tisdagens avsnitt.
Ja, hon var en av de som jag störde mig mest på från den säsongen.
I början av säsongen då verkade Amanda vara smart, trodde inte att hon skulle sjunka.

I en podd där berättar Amanda att hon haft ett förhållande med Micke efter Farmen. Dock så dumpade Amanda Micke när han vart obehaglig. Som Amanda utryckte sig: "Red flag".
Möjligt att de fick känslor för varandra på Farmen....
Citera
2025-02-18, 22:11
Medlem
Vet inte om detta har tagits upp i tråden innan men Robban är i alla fall en mkt högt ansedd hovslagare. Otroligt duktig med hästar och skicklig inom sitt yrke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in