Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-02-20, 05:22
Medlem
All-the-ravenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Bullshit! Samma gäller alla dokusåpor som skitkanalen Tv4 spyr ut. Bonde söker och Robinson bl a.
Det är toppstyrt av produktionen.
Sen kan du förklara hur DU vet att det INTE är så.

Det har jag redan förklarat och du godtog inte det, lite som att diskutera världen är rund med en flatearther. Så vi lämnar det vid att allt du säger givetvis är rätt så slipper vi stånga oss blodiga. 🤗
Citera
2025-02-20, 06:13
Medlem
Fladdermusungen...
Senast redigerad av GregersWerle 2025-02-20 kl. 06:20.
Citera
2025-02-20, 08:16
Hej
Kan någon förklara Adams taktik för mig, jag förstår inte riktigt vad det är som är så "taktiskt rätt" att ha läggmatcher och missa amuletter ?

Förklara som om jag vore 4 år så kanske jag förstår

vh
Citera
2025-02-20, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Hej
Kan någon förklara Adams taktik för mig, jag förstår inte riktigt vad det är som är så "taktiskt rätt" att ha läggmatcher och missa amuletter ?

Förklara som om jag vore 4 år så kanske jag förstår

vh

Han har fattat att han är för svag och tror att han kan lura tittarna. På det här viset kan han hålla sig kvar i tävlingen och behöver inte känna sig förnedrad inför hela svenska folket.
Citera
2025-02-20, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Det är han ju inte han pundar ju, skulle du anlita en pundig hovslagare?

Robban finns inte med på listan över godkända hovslagare - på Jordbruksverket
Citera
2025-02-20, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Så psykopaten har ljugit om det också.
Citera
2025-02-20, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Han tror på riktigt att han kan få oss att tro att han skulle vinna tävlingarna om han försökte.

Det han har missbedömt i sin Jönssonliganplan är att man lika gärna kan bli utvald till tinget för att man anses som dålig En förstakämpe vill förmodligen inte ha någon med ett berg av amuletter att kämpa mot. OM det funkar så står du ändå där i finalen helt amulett-naken så småningom och det slår tillbaka mot dig. Vansinnig taktik om man vill vinna Farmen
Senast redigerad av Follows 2025-02-20 kl. 12:48.
Citera
2025-02-20, 14:09
Medlem
Citat:
Äsch, han är ju tattare och går från gård till gård och tigger jobb. Helst när karlarna i husen inte är hemma.
Citera
2025-02-20, 14:32
Medlem
Citat:
Han har fattat att han är för svag och tror att han kan lura tittarna. På det här viset kan han hålla sig kvar i tävlingen och behöver inte känna sig förnedrad inför hela svenska folket.

Ja det är samma taktik som när någon säger något riktigt enfaldigt och sedan försöker få alla att tro att det bara var ett skämt.
Citera
2025-02-20, 15:29
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Så psykopaten har ljugit om det också.
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Äsch, han är ju tattare och går från gård till gård och tigger jobb. Helst när karlarna i husen inte är hemma.

Man kan vara hovslagare utan att vara godkänd.

https://jordbruksverket.se/djur/personal-inom-djurens-halso--och-sjukvard/att-arbeta-inom-djurens-halso--och-sjukvard/hovslagare
Citera
2025-02-20, 16:11
Citat:

Tack för svar, eller ett ickesvar. Jag förstår fortfarande inte varför - och att göra läggmatcher i något som spelades in i somras kan ju knappast ha med " hela svenska folket " att göra - ingen visste vem han var då , och jag tror inte att någon minns honom om 4 månader.

Så , varför läggmatcher och inte ta medaljer ?
Citera
2025-02-20, 16:34
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Spelar du dum eller är du dum?
Syftar givetvis på proffesionella djurvårdare som finns på gården dagligen, så inga djur far illa under inspelningen.
Ok trodde du syftade på han då det går rykten om han är en väldigt proffesionell hovslagare vilktet är ytterst tveksamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in