2025-02-19, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Nej, jag tror att Robban egentligen är för snäll. Han tar skit för att han har för dålig självkänsla, jag tror inte heller att han är någon kvinnotjusare utan mer någon som vill ha EN tjej, sen kan det förstås vara mycket snack på honom när han är med andra grabbar. Boys will be boys, typ.

Micke är ju inte seriöst intresserad av någon av tjejerna där inne, mest lite kul och tidsfördriv. Han vill inte ha en vilsen 23 årig servitris, han vill ha en stark tjej med dyra vanor och kläder, en inredare, eller fastighetsmäklare, alternativt en sjuksköterska eller butiksägare, någon som vet vad hon vill. Tror jag.

Verkar som hans nya tjej är fastighetsmäklare och hästtjej. = dyr i drift
Citera
2025-02-19, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vi behöver inte oroa oss för Micke att han drar till sig brudar, nu också Amanda, men hon gör det för att hon ser upp till Alida (kan hon kan jag) + bilden av en handyman som hon har nytta av i denna kontext som är Famen, för Micke är fan inte snygg i nyllet + kortväxt, så allting är coping han lyckas med, så varför är han av uppfattningen att han ser bra ut i kroppen men räknar bort själva 9:an ? är grövre bedrägeri än när Marjasin klippte och klistrade

Du glömde Natalie och Robban, så det var 4 intressenter
Är han pennalist? han var tvungen att prompt berättar för nobbade Robban om Amanda & Alida, jag behöver dina råd bäste broder

De är möjligt, tror att de är en blandning. De är ju allmänt känt att många brudar går igång på snickare och tycker att dom är sexiga. Har dom dessutom lite tatueringar och 100 magrutor så är de ännu bättre. Men de känns lite som tjejerna där inne är väldigt osäkra och kanske har lite kasst självförtroende
Citera
2025-02-19, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet3707

Jaha, såpass. Det hade jag missat, men det var ju i den stilen jag trodde.
Citera
2025-02-19, 14:12
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-ravens
Frågor? Nej men ett konstaterande igen.
Så är det inte.
Bullshit! Samma gäller alla dokusåpor som skitkanalen Tv4 spyr ut. Bonde söker och Robinson bl a.
Det är toppstyrt av produktionen.
Sen kan du förklara hur DU vet att det INTE är så.
Citera
2025-02-19, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet3707

Hur hittar man det, instagram eller vad?
Citera
2025-02-19, 14:37
Medlem
Bakarettans avatar
Sen TV4 tog över konceptet " Farmen" har det bara gått utför.
Hela programide'n går ju ut på hur en farm på 1800-talet ska skötas.
Nu får deltagarna ta med sej smink och privata kläder. De får mat i överflöd i form av belöningar pga gjorda uppdrag som är så uselt gjorda att man skäms.
Dessutom finns det en fruktanvärt mesig mentor som godkänner dessa.
Deltagarna blir bara sämre och sämre för varje säsong. Här ska det ta mej faen skapas ordentligt med drama! Visst gör det. Deltagare från förra säsonger får hotbrev. En del går ut i pressen och beklagar sej .En del sitter på tiktok och berättar "sanningen".
Kan nån sparka ut Marica & Jesper? Klarar inte av en kärring på 50 bast som beter sej som en omogen fjortis. Jesper är bara FÖR mycket.
Micke, Amanda & Robban är enbart patetiska. Ut med dom.
Adam är naiv.
Gillar Andreas, Niklas, Sophie och Alida.
Citera
2025-02-19, 14:42
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan

Hur menar du nu? Det har ju alltid gått på TV4.
Citera
2025-02-19, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
dee skriver ju iof att peter rönnlund lämnade självmant där med occh det vet väl alla som såg programmet att så var det troligen inte,

Du har rätt i att TV4 inte är så trovärdiga men det är å andra sidan inte Robert och Amanda heller.
Citera
2025-02-19, 15:02
Medlem
Citat:

Kan nån sparka ut Marica & Jesper? Klarar inte av en kärring på 50 bast som beter sej som en omogen fjortis. Jesper är bara FÖR mycket.
Adam är naiv.

Gillade inte Alida till en början men hon har vuxit till sig och blivit något av en favorit för mig nu.
Citera
2025-02-19, 15:11
Medlem
farlings avatar
Citat:
Hela programide'n går ju ut på hur en farm på 1800-talet ska skötas.
Nu får deltagarna ta med sej smink och privata kläder. De får mat i överflöd i form av belöningar pga gjorda uppdrag som är så uselt gjorda att man skäms.
Dessutom finns det en fruktanvärt mesig mentor som godkänner dessa.
Deltagarna blir bara sämre och sämre för varje säsong. Här ska det ta mej faen skapas ordentligt med drama! Visst gör det. Deltagare från förra säsonger får hotbrev. En del går ut i pressen och beklagar sej .En del sitter på tiktok och berättar "sanningen".
Adam är naiv.

Farmen är skapat av Strix, och är således en svensk programidé som alltid visats på Tv4.
Det har heller aldrig varit så att deltagarna ska lajva svenskt bondeliv anno 1800-tal, utan de har i alla säsonger fått ha med sig personliga tillhörigheter i viss utsträckning, samt blivit tilldelade en viss mängd mat av produktionen.
Citera
2025-02-19, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Hur hittar man det, instagram eller vad?

Han la ut bilder på alla hjärtans dag på dom. Kolla hans sparade storys på Instagram så hittar du henne där
Citera
2025-02-19, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Var kommer alla djuren från början? Hästar, höns, getter, kor och katter.

Jag har alltid trott att alla är lånade från ägaren och lämnas tillbaka när det är slut.
Hönan kommer från ägget, eller om det var ägget från hönan, lite oklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in