2025-02-21, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är ju sant, men hon återkommer ofta med uppgiften att hon har mens även utan beundrare.
För ett par månader sedan var ju mensen sen och hon trodde att hon var gravid och tog ett test! 😝
Citera
2025-02-21, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
För ett par månader sedan var ju mensen sen och hon trodde att hon var gravid och tog ett test! 😝

Jo säkert Det hade ju just varit en snygg fintning av Moder Natur dock. Kanske en dokusåpa hade fötts när hon gått på avvänjning, fått en lägenhet som hon inreder med sin distinkta smak. Får följa henne på Mödravården och på BB nej men gud så hemskt.
Citera
2025-02-21, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Väldigt obehagligt att hon tar emot raff det och gåvor från okänd man, som hon delar rum med.
Hon ber om problem.

Hon beter sig som en omdömeslös fjortonåring. Borde tänka på att hon har ingen muskulatur att tala om och är femtio bast, så en yngre person kan lätt ha ihjäl henne.
Citera
2025-02-21, 13:30
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Hon är väl i början av menopausen?
Då blir ju blödningarna ofta oregelbundna.
Citera
2025-02-21, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Fredag igen! ikväll dags att sladda utpå igen till sunkhaket för primadonnan sunkpia i loppbiten päls och de gräsliga glasögonen fullt tankad och vara arrogant live och leka oskyldigt offer för 100e gången i rad

Det sjuka är att det känns som att det varit fredag hela veckan för lilla Gräddis. Hon har varit ute på lokal varenda kväll tror jag faktiskt 😱

Någon idiot skrev i kommentarsfältet att glasögonen är snygga, så risken är stor att hon kommer strutta ut som Dame Edna. Glasögonen var rätt lika de som min 20-åriga dotter köpte för ett tag sedan, fast de var så klart mer modesta, men det säger en del om vilken ålder Gräddis "identifierar sig med".
Senast redigerad av Florman 2025-02-21 kl. 14:06.
Citera
2025-02-21, 14:14
Medlem
Måste säga att det är ett lyft att hon har köpt jeans och att dagens gröna topp var okej till dem. Spetsbyxorna och alla märkliga klänningar gör bara att hon ser ut som ett psykfall istället för det modeorakel hon vill vara. Misstänker dock att hon kommer tycka att jeansen är för osexigt på puben och att brösten syns för dåligt i den gröna toppen.
Citera
2025-02-21, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Måste säga att det är ett lyft att hon har köpt jeans och att dagens gröna topp var okej till dem. Spetsbyxorna och alla märkliga klänningar gör bara att hon ser ut som ett psykfall istället för det modeorakel hon vill vara. Misstänker dock att hon kommer tycka att jeansen är för osexigt på puben och att brösten syns för dåligt i den gröna toppen.

Synd bara att hon "råkade" köpa fel storlek, och tragiskt att hon inte själv förstår att de inte passar hur gärna hon än vill.
Citera
2025-02-21, 14:31
Medlem
lockig.surdeg.spiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jo säkert Det hade ju just varit en snygg fintning av Moder Natur dock. Kanske en dokusåpa hade fötts när hon gått på avvänjning, fått en lägenhet som hon inreder med sin distinkta smak. Får följa henne på Mödravården och på BB nej men gud så hemskt.

Jag vill se en crossover med Runar
Tänk en dokusåpa med Runar och Gräddis. Vilken action det hade varit.
Citera
2025-02-21, 14:48
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockig.surdeg.spis
Jag vill se en crossover med Runar
Tänk en dokusåpa med Runar och Gräddis. Vilken action det hade varit.

Tror att Runar gärna hjälpt Pia Pissfitta att sätta sprätt på hennes pengar. Däremot tror jag att Pia hade satt stopp för Runars försök att få Pia att satsa stålars på "Projekt Runar".
Pia är alldeles för snål för en sån som Runar.
Citera
2025-02-21, 15:02
Medlem
Haha, Pias Megalomani förnekar sig aldrig.

Följare: Men varför vill en främmande man se dig i sexiga i underkläder?
Pia: Det är nog rätt vanligt att män vill göra det. Det var ju det jag levde på ett tag.

Det här har Florman missat! Har Pia alltså haft en OnlyFans som folk faktiskt betalade för? 🤔

Tur Pia är "rik" nu, för jag tror det är begränsat utbud av män som vill betala för att se ett fårat fejs på en pinnig kropp utan bröst och rumpa.
Senast redigerad av Florman 2025-02-21 kl. 15:05.
Citera
2025-02-21, 15:25
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Haha, Pias Megalomani förnekar sig aldrig.

Följare: Men varför vill en främmande man se dig i sexiga i underkläder?
Pia: Det är nog rätt vanligt att män vill göra det. Det var ju det jag levde på ett tag.

Det här har Florman missat! Har Pia alltså haft en OnlyFans som folk faktiskt betalade för? 🤔

Tur Pia är "rik" nu, för jag tror det är begränsat utbud av män som vill betala för att se ett fårat fejs på en pinnig kropp utan bröst och rumpa.

Finns säkert män som mer än gärna tittar på en Pia Pissfitta som ser ut som en väl, begagnad Ladyboy.

Trots sin begynnande väg mot "zajz zero, serrö", så har kadaver-häxan faktiskt ett litet sladdrigt gäddhäng.

Sedan är väl frågan den, om den där tjommen som påstods hyra en av sängarna i Pia Pissfitts rum, verkligen "hyrde" den av hostellet. Eller typ hängde på Pia o fick henne att påstå att han hyrde. Och Pia som är så där lite lagom tonårsbusig, fnittrade och fånlog över att kunna få saker gratis mot en liten, vit lögn.

Inte min pryl, men den som är hågad, kan ju slänga iväg en förfrågan om det var en säng uthyrd i Pias rum. Eller ett sätt för kadaver-häxan att få lite stöldgods fritt?
Citera
2025-02-21, 15:34
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Finns säkert män som mer än gärna tittar på en Pia Pissfitta som ser ut som en väl, begagnad Ladyboy.

Trots sin begynnande väg mot "zajz zero, serrö", så har kadaver-häxan faktiskt ett litet sladdrigt gäddhäng.

Sedan är väl frågan den, om den där tjommen som påstods hyra en av sängarna i Pia Pissfitts rum, verkligen "hyrde" den av hostellet. Eller typ hängde på Pia o fick henne att påstå att han hyrde. Och Pia som är så där lite lagom tonårsbusig, fnittrade och fånlog över att kunna få saker gratis mot en liten, vit lögn.

Inte min pryl, men den som är hågad, kan ju slänga iväg en förfrågan om det var en säng uthyrd i Pias rum. Eller ett sätt för kadaver-häxan att få lite stöldgods fritt?

Nyfikna Tanten här vill också veta!!

Vad hände sen? Den okände gåvogivaren är inte med i Fyllkajans lek idag??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in