2025-02-20, 19:32
Medlem
De kritiska videorna haglar mot Bajsmannen nu. Hur ska han ta sig ur den här knipan?

https://youtu.be/dGrR50TjbxQ?si=Z3dEMECGrdMJJqbO
Citera
2025-02-20, 19:37
VMA - Rask är utan tvekan fullt medveten om att kreatören Medvikt finns nu, postade precis något skit på Instagram.
Citera
2025-02-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
VMA - Rask är utan tvekan fullt medveten om att kreatören Medvikt finns nu, postade precis något skit på Instagram.

Nu kan han inte låtsas som det regnar. Annars blir det tydligt för alla att han inte är ”karl för sin hatt”, utan står svarslös istället.
Citera
2025-02-20, 19:50
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu kan han inte låtsas som det regnar. Annars blir det tydligt för alla att han inte är ”karl för sin hatt”, utan står svarslös istället.
Fan jag kan inte bestämma mig för vilket som skulle vara roligast! Självklart skulle det vara underhållande att höra honom upprepa "Vem fan är du?!" 89ggr, med den där rökrossliga rösten han får när han "skriker återhållsamt". Men samtidigt är det ju precis lika roligt när han blir feg och drabbas av sitt mystiska virus som bara slår till när det blåser i kommentarsfältet.
Citera
2025-02-20, 19:53
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:

Han ångrar nog djupt att han lagt upp snart. Nu när han gjort detta så kommer det garanterat en svarsvideo imorgon.

Svarstalet kommer med största sannolikhet anspela på att Medvikt är en främling på internet. Men känner Baronen alla som han hoppar på privat?
Senast redigerad av Wooqiprwo 2025-02-20 kl. 19:55.
Citera
2025-02-20, 20:02
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Hade varit rena julafton om Prefab släppte sin video nu med. Föreställ er paniken i kojan.
Citera
2025-02-20, 20:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Han ångrar nog djupt att han lagt upp snart. Nu när han gjort detta så kommer det garanterat en svarsvideo imorgon.

Svarstalet kommer med största sannolikhet anspela på att Medvikt är en främling på internet. Men känner Baronen alla som han hoppar på privat?
99,9% av alla han internetbråkar med har han inte ens träffat.

Kul med lite karmakaka, tre stycken för att vara exakt.

Imorgon lär det komma en svarsvideo med en påtänd bajsbaron med sina temubrillor från bilen. NI KÄNNER INTE MIG, NI HAR INGEN RÄTT ATT KRITISERA MIG
Citera
2025-02-20, 20:25
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Han kommer bara att köra "vem fan är du, du känner inte mig , du känner inte min familj, du vet ingenting om oss" Rasks standardmetod när han blir kritiserad.
Citera
2025-02-20, 20:38
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Totalt bortgjord. Senaste från Medvikten var en riktig BÄNGER!

Här blev verkligen Bajsmannen satt på plats!

Vi måste dela hans kanal så mycket som möjligt.
Citera
2025-02-20, 20:41
Den där bilden han la ut med dendär frågan någon hade ställt. Har han lagt i nåt innanför gylfen eller varför ser det så runt ut?
Citera
2025-02-20, 20:47
Medlem
Bajsmannen får kritik från många fronter nu, sitter han och har panik i kojan kanske, när kommer nästa banger?
Citera
2025-02-20, 20:54
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Bajsmannen får kritik från många fronter nu, sitter han och har panik i kojan kanske, när kommer nästa banger?

Mmm kommer han gå till attack? Eller gömmer han sig. Blir sjuk i 3 dagar? Eller ja, det kan han inte. För hans tittareskara dalar rätt mycket. Han har inte råd att vara sjuk.
han analyserar den och försöker göra sig rolig på hans bekostnad.

Sen har vi ju jackes kvinna på ett sakligt och vuxet sätt bemöt hans video om jacke. Den ska bli intressant om han vågar bemöta den. Det hade varit hysteriskt roligt att se.

https://youtu.be/dGrR50TjbxQ?si=vp3U6N2qJUIZPUka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in