2025-02-20, 21:00
Medlem
Troligtvis börjar den klassiska cykeln närma sig när alla är psykiskt sjuka igen. Eller som vi normala såg på saken sist det var den fasen i cykeln, var det samvetet kom ikapp.

När tror ni Rask går ut med att han är grovt psykiskt sjuk igen? Och börjar beklaga sig att det är därför han gjort som han gjort och det inte är hans fel, och att alla skall sluta göra videos om han nu när vinden börjar vända och alla stör sig på han.
Citera
2025-02-20, 21:01
Medlem
Hillsongsekts avatar
Släpp inte trycket på baronen.
Citera
2025-02-20, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Föreställ er paniken i kojan.
En gång för alla, Rask ät utslängd ur leopardkojan efter sina runkbravader och bor bakom skynket i vardagsrummet så Therese har koll på vad som händer.
Citera
2025-02-20, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Kom en ny från Medvikt nu! Inte en reaktionsvideo men tror den kommer svida långt upp i BB
https://youtu.be/AmzpDxspolw?si=UVedoEgDybgHk0Sq
Äntligen någon som uttrycker exakt vad jag tycker om Rask.
Kommer någon av Jockes soldater visa sitt stöd för Rask när fler och fler visar sin avsky för honom?
Tror inte jag, han slängs rakt i avfallet som det sopa han är.
Citera
2025-02-20, 21:55
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
De kritiska videorna haglar mot Bajsmannen nu. Hur ska han ta sig ur den här knipan?

https://youtu.be/dGrR50TjbxQ?si=Z3dEMECGrdMJJqbO

Baronen sitter garanterat nu och f5ar sönder kommentarsfälten på de nya klippen och skulle inte bli ett dugg förvånad om Carl-Fredrik sitter just nu och fingrar i denna tråd samtidigt som han tallar på kuken.
Citera
2025-02-20, 22:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Baronen sitter garanterat nu och f5ar sönder kommentarsfälten på de nya klippen och skulle inte bli ett dugg förvånad om Carl-Fredrik sitter just nu och fingrar i denna tråd samtidigt som han tallar på kuken.
Du kan ge dig fan på att han sitter och tjackrunkar just nu, hemmet flödar av statligt premiumknark sedan Thessan "börjat med medicinen igen".

Han ser så jävla löjlig ut i den där tröjan, vilken vuxen man går klädd sådär? Det där är en tröja som möjligtvis skulle funka på lågstadiet.

Hans utseende och klädval vittnar om hans underutvecklade mentala status.
Citera
2025-02-20, 22:06
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Äntligen någon som uttrycker exakt vad jag tycker om Rask.
Kommer någon av Jockes soldater visa sitt stöd för Rask när fler och fler visar sin avsky för honom?
Tror inte jag, han slängs rakt i avfallet som det sopa han är.
Håller med! Kommer inte ifrån känslan av att det är sådär Rask vill vara egentligen, vilket är extremt kul.

Har bara sett nån enstaka EvaKajsa81 som fäktar lite i blindo hos Medvikt. I övrigt verkar myrorna för närvarande uppehålla sig hos Jacke och Sofia. Jävla droider.
Citera
2025-02-20, 22:09
Fan vilken bra video Medvikt gjorde, han satte verkligen ansiktstatueringen på plats.

Nu väntar jag bara en 2 timmars svarsvideo med paus var 15e sekund för långa utdragningar...

Hur fan kan man ha ett uns av stolthet i kroppen om man dagdriver runt i lägenheten hela dagarna och knappt jobbar för att sina barn ska få en minnesrik barndom som de kan vara nostalgiska över när de blivit vuxna, något mer minne än att sparka grus i Vagnhärad eller räkmackan vid ån 2017? Carl-Fredrik är en fruktansvärd egoistisk latmask som försummar hela familjens ekonomi via sitt dagdriveri och tjackrunkeri.

Många här inne har varit inne på termen born-loser, vilket jag tycker stämmer in på Carl-Fredrik, han kan inte bättre än detta, han har ingen ansvarskänsla, ingen arbetsmoral, allt ska vara bekvämt, behagligt, och roligt. Varför gå runt och moppa golv på en förskola när man kan ligga hemma och få frågor i insta DM och punda likes eller dra bild på ballen till brudar och sedan skylla att det är frugans fel?
Citera
2025-02-20, 22:18
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Fan vilken bra video Medvikt gjorde, han satte verkligen ansiktstatueringen på plats.

Nu väntar jag bara en 2 timmars svarsvideo med paus var 15e sekund för långa utdragningar...

Hur fan kan man ha ett uns av stolthet i kroppen om man dagdriver runt i lägenheten hela dagarna och knappt jobbar för att sina barn ska få en minnesrik barndom som de kan vara nostalgiska över när de blivit vuxna, något mer minne än att sparka grus i Vagnhärad eller räkmackan vid ån 2017? Carl-Fredrik är en fruktansvärd egoistisk latmask som försummar hela familjens ekonomi via sitt dagdriveri och tjackrunkeri.

Många här inne har varit inne på termen born-loser, vilket jag tycker stämmer in på Carl-Fredrik, han kan inte bättre än detta, han har ingen ansvarskänsla, ingen arbetsmoral, allt ska vara bekvämt, behagligt, och roligt. Varför gå runt och moppa golv på en förskola när man kan ligga hemma och få frågor i insta DM och punda likes eller dra bild på ballen till brudar och sedan skylla att det är frugans fel?

Och skryta om hur mycket man moppar golven hemma men sen ändå behöva hjälp med flyttstäd.
Citera
2025-02-20, 22:23
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Och skryta om hur mycket man moppar golven hemma men sen ändå behöva hjälp med flyttstäd.

Carl-Fredrik är alldeles för vek för flyttstäd och dessutom skulle han inte ens klara av att lyfta ut en kontorsstol utan att spagettiarmarna gick av, han hade fått ringa dit Christian.
Citera
2025-02-20, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Kommer bääänger ikväll.
Jag pudlar här, men till mitt försvar så läser Rask tråden och därför släpptes inte videon ikväll. Nästa video kommer på söndag.
Citera
2025-02-20, 22:38
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du kan ge dig fan på att han sitter och tjackrunkar just nu, hemmet flödar av statligt premiumknark sedan Thessan "börjat med medicinen igen".

Han ser så jävla löjlig ut i den där tröjan, vilken vuxen man går klädd sådär? Det där är en tröja som möjligtvis skulle funka på lågstadiet.

Hans utseende och klädval vittnar om hans underutvecklade mentala status.

Tror han snittar i 4-5 tjackrunkningar om dagen, han går runt jämnt och tallar på ballen enligt rykten på stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in