Citat:
Ursprungligen postat av
Zionan1213
Tjena ska testa kratom för första gången och skulle behöva lite tips och svar på frågor.
Vilken typ ska jag beställa hem?
Hur mycket ska jag ta och hur ska jag ta det?
Vad kan jag förvänta mig?
Allmänna tips hade också uppskattats

1. (ska testa kratom). Ha respekt för kratom, lätt att bli beroende och ta för mycket, för ofta. Om jag skulle börja om med kratom skulle jag ta det mkt mer sällan än flera gånger varje dag. Nu har kratom hjälpt mig med min fysiska hälsa pga högt gpd (gram per dag) men fick ökade ångestnivåer av kratom då jag låg för högt i gpd och tog det varje dag. Less is more är en bra kratomslogan. Dessutom börjar du spy om du tar för mkt.
2. White to take flight, green inbetwern, red to bed. Träffande slogan. Grönt är mest allroundbra.
3. Börja lågt. Skulle skaffa en knarkvåg för att dosera exakt. Nu för tiden väger jag mest te med min knarkvåg, jag menar tevåg.
4. Förvänta dig inte att bli bäng. Det är milt stimulerande och man fattar knappt att man blir beroende förräns man är det. Folk märker inte att du är påverkad av kratom i allmänhet.
Ta inte för mkt och ta inte varje dag. Förvänta dig att bli kratomberoende. Fråga dig själv om du behöver denna växt. Vad är ditt syfte med att börja med kratom?