2025-02-18, 22:23
Medlem
Vilka städer rör de sig om som är faktabaserat?
Citera
2025-02-18, 22:27
Medlem
Rumpkorvens avatar
Jag litar inte en sekund på 200 sekunder på grund av Aschberg. Han ljög som fan om Dumpen till exempel.
Citera
2025-02-18, 22:29
Medlem
Ja dom får nog sätta in en riktig vakt till hygien ansvar 24/7 om dom ska bli lite mer trovärdiga.

Sen borde de gå att sätta en tidsstämpel när hamburgaren gjordes runt pappret, borde vara jobbigt å trixa med det/ byta papper etc. En timer är ju alltid lätt å lura

Aah, fan att folk inte har någon jävla heder när man serverar/hanterar mat. Jag tänker på dom gångerna man beställt mat å man märker direkt att den är inte ny...

Hade velat veta vilka Max resturanganer det gäller.
Senast redigerad av rawjudge 2025-02-18 kl. 22:31.
Citera
2025-02-18, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Jag litar inte en sekund på 200 sekunder på grund av Aschberg. Han ljög som fan om Dumpen till exempel.

Skit i Aschberg, vi är fruktansvärt många som ätit där och sett hur allt försämrats. Har du inte ätit själv?
Citera
2025-02-18, 22:32
Moderator
Maviels avatar
Två trådar angående Max sammanfogade pga likartad diskussion.

/Moderator
Citera
2025-02-18, 22:45
Medlem
GammalToaborstes avatar
Citat:

Åk och köp en hinkshake då! ursäkta, en milkshake menar jag.
Citera
2025-02-18, 22:49
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geebird1
Skit i Aschberg, vi är fruktansvärt många som ätit där och sett hur allt försämrats. Har du inte ätit själv?
Jag har ätit där många gånger och har aldrig märkt nåt
Citera
2025-02-18, 23:12
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=8ZzR0yotwLo

När kommer det en ny gäller ju marknadsföra sig?
Citera
2025-02-18, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinkmytwink
Kan de få bidrag för en person kan du ge dig fan på att de anställer den .

Jobbade där för ett gäng med år sen. Bara etniska svenskar då eller ja en från Finland var det . Men de anställde gärna all form av bidragstagare de kunde . För man vill gärna ha folk som inte kan sina rättigheter så man kan köra mer med dom.

Men det var mycket fusk med hygien redan då .
Blanda dålig sallad med ny . Märk om saker där utgångsdatumet gått ut . Starta bara om timern istället för slänga köttet . Detta kom från resturang cheferna . Och var så på alla restauranger jag gäst jobbade på så funkade iaf likadant på 5 st

Städhygienen var säkert under all kritik då med , men blev alltid förvarnade innan det var inspektion . Kommer ihåg att det vara omöjligt att stänga på den tiden de tyckte de skulle ta om man gjorde allt qom skulle göras . Vilket gjorde att väldigt många fuskade med saker för att komma hem i tid .

Så det förvånar mig inte ,slutade äta där rätt snabbt efter jag börja jobba där

Det förklarar varför personalen på Max är så otroligt korkade och inkompetenta. De kan verkligen ingenting, varken räkna eller vara trevliga. McDonald's är lite bättre, men Burger King har vettigast folk. Jag äter den typen av burgare runt tre gånger per år och då blir det alltid Burger King. Förutom på bilsemestrar då jag dumt nog tvingar i mig McDonald's eller Max en gång om året och mår skit i tre dagar. Nu är det definitivt över.
Överlag ser jag ingen skillnad på svenskar och invandrare som jobbar hos hamburgerkedjorna, det handlar nog om vilken sorts underklassfolk eller unga vuxna de anställer och hur kulturen är hos den kedjan. För många är det första jobbet och de behöver bra upplärning och en sund företagskultur.
Citera
2025-02-18, 23:52
Medlem
SvampDamp.s avatar
Vilken äcklig läsning gällande deras hygien. Åt Max bara för ett par dagar sedan… Brukade äta mycket där innan priserna gick upp så otroligt mycket… Men alltså usch.
Citera
2025-02-19, 00:34
Medlem
mosesjrs avatar
Citat:
Jag har ätit där många gånger och har aldrig märkt nåt

Hur många olika Max restauranger har det besökt ?.
Citera
2025-02-19, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vearstingen
Har en polare som var otrogen mot sin fru, Frun jobbade på fritidsgår där många av dom ungarna jobbade på Max/dolnads, Han fick veta i efterhand att dom hade spottat i hans burgare/dricka för att frun hade bett dom göra det om han dök upp

Påminner om när det uppdagades att Max Alingsås hade muslimska anställda som spottade i alla hamburgare som beställdes med bacon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in