Citat:

Ursprungligen postat av 
Dinkmytwink

Kan de få bidrag för en person kan du ge dig fan på att de anställer den .
Jobbade där för ett gäng med år sen. Bara etniska svenskar då eller ja en från Finland var det . Men de anställde gärna all form av bidragstagare de kunde . För man vill gärna ha folk som inte kan sina rättigheter så man kan köra mer med dom. 
Men det var mycket fusk med hygien redan då .
Blanda dålig sallad med ny . Märk om saker där utgångsdatumet gått ut . Starta bara om timern istället för slänga köttet . Detta kom från resturang cheferna .  Och var så på alla restauranger jag gäst jobbade på så funkade iaf likadant på 5 st 
Städhygienen var säkert under all kritik då med , men blev alltid förvarnade innan det var inspektion .  Kommer ihåg att det vara omöjligt att stänga på den tiden de tyckte de skulle ta om man gjorde allt qom skulle göras . Vilket gjorde att väldigt många fuskade med saker för att komma hem i tid .
Så det förvånar mig inte ,slutade äta där rätt snabbt efter jag börja jobba där

Det förklarar varför personalen på Max är så otroligt korkade och inkompetenta. De kan verkligen ingenting, varken räkna eller vara trevliga. McDonald's är lite bättre, men Burger King har vettigast folk. Jag äter den typen av burgare runt tre gånger per år och då blir det alltid Burger King. Förutom på bilsemestrar då jag dumt nog tvingar i mig McDonald's eller Max en gång om året och mår skit i tre dagar. Nu är det definitivt över.
Överlag ser jag ingen skillnad på svenskar och invandrare som jobbar hos hamburgerkedjorna, det handlar nog om vilken sorts underklassfolk eller unga vuxna de anställer och hur kulturen är hos den kedjan. För många är det första jobbet och de behöver bra upplärning och en sund företagskultur.