2025-02-18, 02:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Tänka sig att Dalbin av alla skulle bli en av Anjos stjärtgossar.

Var har han uttalat sig? Sökte runt en stund men såg ingenting på hans TikTok eller på hans Youtube.
Citera
2025-02-18, 02:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag håller med om att Anjos content är skit.
Och Anjos förfall kommer nog snart.
Anjos mobbar fasoner har pågått längre nog, bra att du också reagerar att det.
Ja alla vet att Anjo hänger på flashback även om han försöker förneka det.

Anjo säger i intervjun med Riks att han hade läst om Antonio-fallet på "olika hemsidor". Han kunde ju lika gärna sagt att han läst om det på Flashback. Han verkar skämmas för att han hänger på Flashback.
Citera
2025-02-18, 02:50
Medlem
Pripps0.0s avatar
Banjo.
https://www.youtube.com/watch?v=UMGf94MNUuY

Anjo och alla bloggare är idoiter
Citera
2025-02-18, 04:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Var har han uttalat sig? Sökte runt en stund men såg ingenting på hans TikTok eller på hans Youtube.

I kommentarsfältet under Lokals senaste video.

https://youtu.be/kfQixitblw8?si=Mw87y0AeFpvM61po
Citera
2025-02-18, 06:32
Medlem
Hörde jag disstrack mot Anjo?

Har Skilleras tillräckligt på Anjo för att golva Anjo eller kan få hjälp på traven? En barnvåldtäktsmanskramare ska ha sitt.

Min förhoppning är att han gör AI-EPAdunk för att nå ut till hela Anjos målgrupp och att låten heter knulldocka och donken (efter fitta och kebab) eller inställd i en kofta i Ultima Thule-vibe eller en cover på det extremt virala disstracket Not like us.

9:55
https://www.youtube.com/watch?v=KDorKy-13ak
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
VadÄrProblemet har nu gjort en video där han försvarar Anjo och kritiserar lokals kritik emot Anjo.
Jag blev faktiskt förvånad. Jag trodde verkligen Simon skulle förstå problematiken med att försvara en dömd barn våldtäktsman, och därför trodde jag inte Simon skulle prata om detta offentligt.
Förklaringen till det är att deras rövarband inte bara kallas sekten, det är en sekt.
Citera
2025-02-18, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adasdasd
Haha, den köper jag. Av den så följer att det är bajssex att ha sex med Anjo.
[làtri:nà] En latina som har fött små kvinnfolk men gör familjeresor till kärringpack som kallar småtjejer för lilla smuts, som stöttar när hennes make gör snyftfilmer om barnvåldtäktsmän samt fnissar när unga tjejer kallas för hink.

Vilken mamma gör så?
Citera
2025-02-18, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Det finns många tillfällen där Anjo ljuger, problemet är att ingen gör en video där man klipper in vad Anjo sagt och sedan bevisen på att han ljuger.
Ska jag behöva göra detta utan kunskap i redigering? Var är alla som gjorde videos förr i tiden om allt möjligt, typ dom som exposa Jockibois Fake Pranks osv?

Vill verkligen inte göra videos, men om ingens annan gör det så känns de som jag måste 😕
Ta en för laget bror.

Citat:
Han brukar väl låtsas som att han inte bryr sig, men ändå göra videos och förlöjliga sin motståndare.
Sen så tror jag han inte fattar kritiken mot honom eftersom han är så perfekt enligt sig själv. Detta bevisas också i hans stora följarantal som han ständigt pratar om.
Om en större kreatör går på honom så vet vi inte vad som händer, gissar på att det blir rövslickar och fjäsk som han ständigt kör med till Jockiboi
Böi vet hur hur publiken kommer att reagera. Jocke låter honom gå in i projektet, förmodligen för att han vill få bort Anjo från sociala medier innan han ställer till det för Jocke.

Keep your friends close.

Citat:
Ursprungligen postat av Mimmon
Anjo är en pajas. De som gapar att man inte kan reagera innan man sett filmen - jo man kan reagera på att någon öht gör den, hyr den presenteras osv osv.
Jag hoppas att detta sänker Anjo för gott. Han är en vidrig person på det han själv väljer att visa upp om sig själv - hur är han då när hans kamera är av?
Han är ingen smygrazze längre, han har marscherat rak ut i ljuset nu.
"Vad är problemet?" började bra men är så menlös som Anjos blöja - han kommer att bli helt orelevant när Anjo ryker.
Jocke borde backa om.han vill vara kvar, annars drar Anjo ner honom också.
Jocke vet vad som väntar och har en plan för att frånsäga sig ansvar.

Han gör la som vanligt och går ut offentligt och slänger sin vän under bussen och gråter ut om allt han har behövt gå igenom, några lögner om hot och utpressning och det vanliga för att rädda sig själv.
Senast redigerad av Pallal 2025-02-18 kl. 07:16.
Citera
2025-02-18, 07:24
Medlem
Axel funderade högt igår på om han skulle ta o köra hela Chrippacirkusen från början till slut.
Gör han det så kan det nå ut till folk med hjärna och vi kan få en sund debatt om klimatet Jockiboi med svans skapar på sociala medier.
Axel ska även anmäla Anjo för förtal idag.
Citera
2025-02-18, 07:44
Medlem
Citat:
Sen så har även advokater sagt till Anjo: "Du skulle bara veta hur många som är oskyldigt dömda i Sverige".

När jag kollade upp detta så är den siffran låg.
Men Anjo kanske tror att advokater på något magiskt sätt vet att de finns fler oskyldigt dömda än vad som är offentligt.

Då undrar man hur detta mäts 😅
men det är ju så urbota dumt. Hur menar advokaten att det går att veta hur många som blir oskyldigt dömda? Det är knappt forskat i ämnet och sådan forskning blir ju en pseudovetenskap eftersom den byggs upp på en rad spekulativa omständigheter.

Med ”Han är oskyldigt dömd” menar ”advokaten” inte att personen, i lagens namn, är oskyldigt dömd eftersom bevisningen inte kunnat undanröja rimliga tvivel men grabben ändå skakar galler utan att en person som inte har begått brottet döms för det. Hur ska man veta vet då?

Det går att räkna hur många som frias innan dom faller, hur många som döms i första instans men frias i andra och så, men det sker bara några gånger per år att någon får resning för att det har kommit in ny komprometterande bevisning som kan peka på en alternativ gärningsman eller på annat sätt bevisa att det inte faller utom rimligt tvivel att rätt person är dömd för brottet.

Är dom dömda i fallen som går till resning faktiskt oskyldiga (i realiteten)?

Det kan vi inte veta, förutom i extremt få fall men framförallt kan det inte mätas kvantitativt på något säkert sätt så det är rent amatörmässigt att uttrycka sig så i hennes profession. Advokaten svamlar.
Citera
2025-02-18, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LePetitSmuts
Anjo ska alltså granska ett rättsfall där brottsoffret är barn utan att veta vad källkritik är. Han berättar ju själv i intervjun med RIKS att han har med något som Anna Book säger och som inte kan backas av någonting.

Anna Book hävdar att en åklagare som utreder hennes son ska ha ringt henne för att säga att de som anmält hennes son ljuger… och sen ska detta ha hemlighetsstämplats? Öhh, va? Detta tar Anjo med i sin dokumentär som ett ”bevis” trots att beviset bara är något som Anna Book hittat på. Han tycks bara välja och vraka bland det som ska få hans granskning att frsmstå som rimlig, utan att fatta att exempel som detta gör att han framstår som vinklad och intellektuellt svagbegåvad. Anjo hävdar ”av egen erfarenhet” att åklagare brukar ringa honom och tissla hemliga uppgifter.
Har Anjo börjar efterlikna Joakim alltmera. Han ljuger om hemliga läckor från myndigheterspersoner och tillgång till sekretessbelagda uppgifter och dokument och tror att fansen ska tro på honom. Hur svagbegåvade bedömer han att dom är eller hur svagbegåvade är dom?

En tioåring fattar bättre.
Citera
2025-02-18, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
men det är ju så urbota dumt. Hur menar advokaten att det går att veta hur många som blir oskyldigt dömda? Det är knappt forskat i ämnet och sådan forskning blir ju en pseudovetenskap eftersom den byggs upp på en rad spekulativa omständigheter.

Med ”Han är oskyldigt dömd” menar ”advokaten” inte att personen, i lagens namn, är oskyldigt dömd eftersom bevisningen inte kunnat undanröja rimliga tvivel men grabben ändå skakar galler utan att en person som inte har begått brottet döms för det. Hur ska man veta vet då?

Det går att räkna hur många som frias innan dom faller, hur många som döms i första instans men frias i andra och så, men det sker bara några gånger per år att någon får resning för att det har kommit in ny komprometterande bevisning som kan peka på en alternativ gärningsman eller på annat sätt bevisa att det inte faller utom rimligt tvivel att rätt person är dömd för brottet.

Är dom dömda i fallen som går till resning faktiskt oskyldiga (i realiteten)?

Det kan vi inte veta, förutom i extremt få fall men framförallt kan det inte mätas kvantitativt på något säkert sätt så det är rent amatörmässigt att uttrycka sig så i hennes profession. Advokaten svamlar.

Vi har ju bara hört vad Anjo säger att advokaten säger och inte i kontext heller. Så det återstår väl att se vad advokaten faktiskt säger. Med tanke på att Anjo på två år inte lyckas förstå domen så hör han väl lika dåligt som han läser.
Citera
2025-02-18, 08:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hörde jag disstrack mot Anjo?

Har Skilleras tillräckligt på Anjo för att golva Anjo eller kan få hjälp på traven? En barnvåldtäktsmanskramare ska ha sitt.

Du kan ju hjälpa honom säkert.
Du verkar insatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in