2025-02-17, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vad kan hända i denna granskning som gör att du tänker att det finns en möjlighet att du kan ge filmen ros?

Enligt mig finns det inte en promilles chans att det kommer komma något gott ur detta som är värt att rosa.

Det får jag veta när jag ser den, vem vet den kanske bara blir ris men det kan ju vara något som är ros.
Citera
2025-02-17, 10:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Fyfan hur fan kan Lisen sitta och SKRATTA när hennes odugling till karlskrälle sitter och kallar en annan kvinna för hink?

Så stört.

Dessutom hade hon redan kille när hon knullade med Anjo i Fetast vinner.
Antagligen blir man kåt av att tvångsbanta instängd på ett slott. Det köper jag faktiskt.

Hon var ju själv hink ju. Latrinhink.

Hot lat(r)ina ...

Förresten Pallal skriver så bra och kraftfullt så man nästan vill börja gråta.

Latrinhink? Hade hon bajssex?
Citera
2025-02-17, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adasdasd
Latrinhink? Hade hon bajssex?

Anjo är en skit.
Citera
2025-02-17, 10:30
Avslutad
Citat:
Inte vet jag. Men jag tänkte på ordet latin (hon är ju latina) sen tänkte jag på sån mat som är ju är lättskiten. Dom lever väl på tacos och skräpmat såna där spics.
Slutsats : dom skiter mycket och gärna. Kanske i nåns käft. Jag vet inte.

Kanske långsökt.

Ja, lite. Spic är en grov rasistisk förolämpning. Använder du liknande ord om din idol som du promotar här?
Citera
2025-02-17, 10:32
Medlem
Det finns många tillfällen där Anjo ljuger, problemet är att ingen gör en video där man klipper in vad Anjo sagt och sedan bevisen på att han ljuger.
Ska jag behöva göra detta utan kunskap i redigering? Var är alla som gjorde videos förr i tiden om allt möjligt, typ dom som exposa Jockibois Fake Pranks osv?

Vill verkligen inte göra videos, men om ingens annan gör det så känns de som jag måste 😕
Citera
2025-02-17, 10:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Anjo är en skit.

Haha, den köper jag. Av den så följer att det är bajssex att ha sex med Anjo.
Citera
2025-02-17, 10:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adasdasd
Ja, lite. Spic är en grov rasistisk förolämpning. Använder du liknande ord om din idol som du promotar här?
Är det?
Vad betyder det i så fall?
Vilket språk och är det något som ens används rasistiskt i Sverige?
Citera
2025-02-17, 10:55
Avslutad
Axel besöker Java Whiskers kattkafé och ger kloka råd på slutet : https://www.youtube.com/watch?v=nE71H1RaZnI

Live stream ikväll kl 19 med uppdatering om det senaste i kriget mot Anjo.
Citera
2025-02-17, 11:29
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Axel besöker Java Whiskers kattkafé och ger kloka råd på slutet : https://www.youtube.com/watch?v=nE71H1RaZnI

Jisses. Kommer Axel ha orkat läsa FUP till skillnad från Anjo?

Kommer Axel orka gå igenom alla andra domar kring Antonio?
Citera
2025-02-17, 11:35
Medlem
Citat:

Jag känner så lite till Anjo förutom det här med kvinnoförolämpningar eller förakt rent av för kvinnor. Hur reagerar han på motstånd?

Blir han arg, eller gråter han? Kommer han med långa meningslösa haranger som förklaring? Vad kommer att ske med knulldockan Anjo?
Citera
2025-02-17, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag känner så lite till Anjo förutom det här med kvinnoförolämpningar eller förakt rent av för kvinnor. Hur reagerar han på motstånd?

Blir han arg, eller gråter han? Kommer han med långa meningslösa haranger som förklaring? Vad kommer att ske med knulldockan Anjo?

Han brukar väl låtsas som att han inte bryr sig, men ändå göra videos och förlöjliga sin motståndare.
Sen så tror jag han inte fattar kritiken mot honom eftersom han är så perfekt enligt sig själv. Detta bevisas också i hans stora följarantal som han ständigt pratar om.
Om en större kreatör går på honom så vet vi inte vad som händer, gissar på att det blir rövslickar och fjäsk som han ständigt kör med till Jockiboi
Citera
2025-02-17, 13:16
Medlem
0.1s avatar
Är det anjos fru som kallas knulldocka/hinken? Varför i så fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in