2025-02-17, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Är det anjos fru som kallas knulldocka/hinken? Varför i så fall?

Därför att Anjo tycker att en kvinna som har en man som hon har sex med är en knulldocka. Så. Hinken är väl för att hon var ihop med någon annan när hon blev gravid med Anjo. En kvinna som har flera män, inte jus samtidigt, men flera, är en hink.

Anjo har två döttrar också som också ska bli knulldockor och slampor och hinkar. Det är Anjos sätt att uttrycka sig om kvinnor.

Att han sen gör en film om hur orättvist det är att bli dömd för våldtäkt mot barn när man stoppar kuken i en berusad trettonåring visar ju också hur han ser på det kvinnliga könet.
Citera
2025-02-17, 13:45
Medlem
Anjo är en pajas. De som gapar att man inte kan reagera innan man sett filmen - jo man kan reagera på att någon öht gör den, hyr den presenteras osv osv.
Jag hoppas att detta sänker Anjo för gott. Han är en vidrig person på det han själv väljer att visa upp om sig själv - hur är han då när hans kamera är av?
Han är ingen smygrazze längre, han har marscherat rak ut i ljuset nu.
"Vad är problemet?" började bra men är så menlös som Anjos blöja - han kommer att bli helt orelevant när Anjo ryker.
Jocke borde backa om.han vill vara kvar, annars drar Anjo ner honom också.
Citera
2025-02-17, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Därför att Anjo tycker att en kvinna som har en man som hon har sex med är en knulldocka. Så. Hinken är väl för att hon var ihop med någon annan när hon blev gravid med Anjo. En kvinna som har flera män, inte jus samtidigt, men flera, är en hink.

Anjo har två döttrar också som också ska bli knulldockor och slampor och hinkar. Det är Anjos sätt att uttrycka sig om kvinnor.

Att han sen gör en film om hur orättvist det är att bli dömd för våldtäkt mot barn när man stoppar kuken i en berusad trettonåring visar ju också hur han ser på det kvinnliga könet.

Juristen Anjo har ju granskat detta "case" och det är orättvist att Antonio dömdes 2 gånger men Robin bara en gång.
Sen är det också orättvist att Robin inte blev dömd som barnvåldtäktsman, Juristen Anjo fattar inre varför. Det måste vara korrupt allting.
Detta står ju inte alls klart och tydligt i domen.

Sen tycker Anjo också de är konstigt att vittnet inte ser Robin som våldtäktsman men hon gör det med Antonio.
Även fast BO var lite småkär i Robin och frivilligt ville ligga med honom. Så förstår inte Anjo varför vittnet ser skillnad på dessa 2.
Juristens slutsats är att det är orättvist.

Sen så har även advokater sagt till Anjo: "Du skulle bara veta hur många som är oskyldigt dömda i Sverige".

När jag kollade upp detta så är den siffran låg.
Men Anjo kanske tror att advokater på något magiskt sätt vet att de finns fler oskyldigt dömda än vad som är offentligt.

Då undrar man hur detta mäts 😅
Citera
2025-02-17, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmon
Anjo är en pajas. De som gapar att man inte kan reagera innan man sett filmen - jo man kan reagera på att någon öht gör den, hyr den presenteras osv osv.
Jag hoppas att detta sänker Anjo för gott. Han är en vidrig person på det han själv väljer att visa upp om sig själv - hur är han då när hans kamera är av?
Han är ingen smygrazze längre, han har marscherat rak ut i ljuset nu.
"Vad är problemet?" började bra men är så menlös som Anjos blöja - han kommer att bli helt orelevant när Anjo ryker.
Jocke borde backa om.han vill vara kvar, annars drar Anjo ner honom också.

Den här så kallade "dokumentären" som upphovsmannen själv likställer med dokumentärer True Crime på Netflix, kommer att bli en vattendelare bland folk. Att hålla på som Anjo gör där han visar att han inte förstår de mest enkla juridiska sakerna borde sänka honom så han håller käften sen. Att han bara har mage.

Det här med att han inte förstår de mest enkla juridiska saker, som att han inte vet vad en partsinlaga är och inte kan uttala det heller visar ju att han förstår så lite att han inte förstår hur korkad han är, att han inte förstår någonting alls juridiskt.

Att han sen innan denna film släpps i över ett år har suttit och kallade kvinnor för knulldockor för att de har sex med sin man, eller hink för att de haft sex med mer än en man visar ju att han fan inte är klok någonstans. Ska man kalla det våldtagna barnet för knulldocka då eller hur tänker han sig det?
Citera
2025-02-17, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Sen så har även advokater sagt till Anjo: "Du skulle bara veta hur många som är oskyldigt dömda i Sverige".

När jag kollade upp detta så är den siffran låg.
Men Anjo kanske tror att advokater på något magiskt sätt vet att de finns fler oskyldigt dömda än vad som är offentligt.

Då undrar man hur detta mäts 😅

Skulle man göra en enkätundersökning bland fångar på landets fängelser gissar jag att siffran landar runt 100% oskyldigt dömda.
Citera
2025-02-17, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Det finns många tillfällen där Anjo ljuger, problemet är att ingen gör en video där man klipper in vad Anjo sagt och sedan bevisen på att han ljuger.
Ska jag behöva göra detta utan kunskap i redigering? Var är alla som gjorde videos förr i tiden om allt möjligt, typ dom som exposa Jockibois Fake Pranks osv?

Vill verkligen inte göra videos, men om ingens annan gör det så känns de som jag måste 😕

Ja, du måste nog göra det! Gör gärna en där Anjo visar sin kvinnosyn också när du ändå är i farten. Det vore fint om den är klar o börjar spridas innan ”dokumentären” har premiär. Gissar att den kan uppröra landets feministkämpar såpass att hela sekten får problem.
Citera
2025-02-17, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Där ser man, Lisen är bokstavligt talat en slampa med andra ord.
Citera
2025-02-17, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Ja, du måste nog göra det! Gör gärna en där Anjo visar sin kvinnosyn också när du ändå är i farten. Det vore fint om den är klar o börjar spridas innan ”dokumentären” har premiär. Gissar att den kan uppröra landets feministkämpar såpass att hela sekten får problem.

Kanske gör detta, kan vi sammanfatta vad vi vill ha med i filmen? Vill gärna ha bevis på allt Anjo ljuger om. Kanske klippa in lite rövslick från resterande sekt också.

Hjälp mig med material så det blir enklare snälla 🙂
Citera
2025-02-17, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
VadÄrProblemet har nu gjort en video där han försvarar Anjo och kritiserar lokals kritik emot Anjo.
Jag blev faktiskt förvånad. Jag trodde verkligen Simon skulle förstå problematiken med att försvara en dömd barn våldtäktsman, och därför trodde jag inte Simon skulle prata om detta offentligt.

Jag såg det och han till och med HYLLADE Anjo, pratade hur välgjord den var.
Jag trodde inte Simon var så dum i huvudet att han ger beröm till Anjo.
Även om den försöker försvara våldtäktsmannen, med att han mådde dåligt psykiskt, så borde även en idiot som har arbetat 2 år med grävande för att göra dokumentären.
Någonstans borde han läst att även psykfall döms för brott.
Skulle våldtäktsmän få gå fria för att de "mår dåligt" skulle ingen bli dömd, eftersom det bara är psykfall som vill kränka kvinnor.
Citera
2025-02-17, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
VadÄrProblemet har nu gjort en video där han försvarar Anjo och kritiserar lokals kritik emot Anjo.
Jag blev faktiskt förvånad. Jag trodde verkligen Simon skulle förstå problematiken med att försvara en dömd barn våldtäktsman, och därför trodde jag inte Simon skulle prata om detta offentligt.
För att Simon är radiostyrd han också. Precis som Motvikt och rasken. Dom är alla små kryp på samhällets botten
Citera
2025-02-17, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Axel besöker Java Whiskers kattkafé och ger kloka råd på slutet : https://www.youtube.com/watch?v=nE71H1RaZnI

Live stream ikväll kl 19 med uppdatering om det senaste i kriget mot Anjo.

Var och varannat inlägg Axel lägger ut handlar om Anjo. Snacka om besatt.

Tråkigast i ledet är influencers vars enda content är att kommentera andra influencers content. Det kan väl i undantagsfall vara ok, som ett försvar mot såna besatta stalkers, men blir bara rundgång av det hela om mer än 10% är reacts på andras content och mindre än 90% produktion av eget content.

Axel är ju 95% spydiga kommentarer på andras inlägg och 5% eget content. Vad är man egentligen för slags person som klarar av att titta på sånt utan att bli illamående?

Och vad menar du med ”kriget mot Anjo”?
Senast redigerad av psykopathenko 2025-02-17 kl. 17:50.
Citera
2025-02-17, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Var och varannat inlägg Axel lägger ut handlar om Anjo. Snacka om besatt.

Tråkigast i ledet är influencers vars enda content är att kommentera andra influencers content. Det kan väl i undantagsfall vara ok, som ett försvar mot såna besatta stalkers, men blir bara rundgång av det hela om mer än 10% är reacts på andras content och mindre än 90% produktion av eget content.

Axel är ju 95% spydiga kommentarer på andras inlägg och 5% eget content. Vad är man egentligen för slags person som klarar av att titta på sånt utan att bli illamående?

Och vad menar du med ”kriget mot Anjo”?

Håller med dig i sak, men just Anjo, motvikt, rask och "vad är problemet" gör samma sak själva, och kommer aldrig sluta. Så det behövs någon som axel som sätter dessa personer på plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in