2024-01-15, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Att han är ett efterblivet fetto? Vi säger bara sanningen
hans vikt har inget med saken o göra. bara osäkra människor kommenterar irrelevanta saker som vikt, läggnig, ursprung, tro osv
Citera
2024-01-15, 20:28
Medlem
Carrocks avatar
Anjo..

Skillnaden mellan dig och Dalbin är att Dalbin pratar om juridik, du pratar om skvaller. Att du inte förstår skillnaden är ganska tydligt när du som argument försöker använda "Ja, men jag fick så många mejls från personer som sa att jag måste utala mig om Chrippa".

Försök med det i rätten du, kommer nog gå bra..

Anjos intellektuella nivå är häpnadsväckande låg.
Citera
2024-01-15, 20:29
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Barn räknas inte, så 2%?

Hahaha har redan fått mail nummer 1 😂😂
Citera
2024-01-15, 20:31
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Jag tycker faktiskt Flashback sköter sig bra. Asså speciellt folk finns överallt. Till och med på Ica maxi liksom. Men man försöker alltid klumpa ihop alla i ett.
Vilket är synd faktiskt 😊

Tycker faktiskt du ska svara honom och reda ut alla frågetecken. Du pratar om något som angår juridik, han förtalar. Det pågår ett brott på internet så varför ska du inte tala om det?
Citera
Medlem
Citat:
Den är tillägnad mig 😂
Jag trodde du skämta, men hela videon är tillägnad dig och resten ’obetydliga Flashback’. 😳

Hur stört är det inte?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
hans vikt har inget med saken o göra. bara osäkra människor kommenterar irrelevanta saker som vikt, läggnig, ursprung, tro osv

Vi kör bara samma språk som Anjo, han kommenterar gärna andras utseenden. Tror inte familjen Björlund äger en spegel som är större än A3, den i badrummet
Citera
2024-01-15, 20:33
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Anjo..

Skillnaden mellan dig och Dalbin är att Dalbin pratar om juridik, du pratar om skvaller. Att du inte förstår skillnaden är ganska tydligt när du som argument försöker använda "Ja, men jag fick så många mejls från personer som sa att jag måste utala mig om Chrippa".

Försök med det i rätten du, kommer nog gå bra..

Anjos intellektuella nivå är häpnadsväckande låg.

Det är just det som han går bet på nu.
Jag har inte nämt hans namn, och inte C och inte L. Så innan denna video visste inte 50% av mina följare vilka det var. Men nu vet dem tack vare Anjo. Han förstår inte vad jag menar tror jag 😂
Citera
2024-01-15, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Tycker faktiskt du ska svara honom och reda ut alla frågetecken. Du pratar om något som angår juridik, han förtalar. Det pågår ett brott på internet så varför ska du inte tala om det?

En debatt
Jag vet vem jag lägger mitt bud på
Citera
2024-01-15, 20:34
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adinik

Jo, det har med Anjo att göra. Som om du ser hans senaste video så märker du att han gått full retard. Finns massa exempel här i tråden redan. Vad är skillnaden att säga att någon är helt jävla efterbliven eller ett riktigt fetto? Han är båda och det känns bra att säga det efterom han är elak också.
Citera
2024-01-15, 20:35
Medlem
Vilken jävlar luffare han är, sämst video där han låter som han går på förskola och ska skylla på andra att de också är dumma
Han såg skitnödig och grinfärdig ut. Jävla pajas!
Citera
2024-01-15, 20:35
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Hahaha ja men han fattar ju inte att han vinner inget på detta. Får massor av mail och skit nu 😂
Printa och lägg ut här, på det sättet blir du inte bara Dalbin utan FLÄÄÄSHBÄCK DALBIN !!
Citera
2024-01-15, 20:38
Avslutad
Chrippa tackade alla utom Anjo på sin insta, men det behövde han inte göra för Anjo tar själv upp i sin kanal hur otroligt tacksamma ALLA varit för hans videos, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in