2025-02-17, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Nu har jag inte sett dokumentären men är den verkligen till Antonios fördel?

Han Anjo Banjo som har färdigställt dokumentären de senaste två åren förstår inte ens domen.

Han säger i en intervju att det är ålderskillnaden hos killarna som våldtog barnet som gjorde att Antonio dömdes för våldtäkt av barn och den andra killen bara för våldtäkt. Så är det inte.

Varför det blev att Antonio Book Toledano dömdes för våldtäkt mot barn är för att han visste att det var ett barn, att hon bara var tretton.

Den andra killen kände inte till hennes ålder så han åkte bara dit för våldtäkt.

Helt rimligt hur det döms kring brott mot barn. Om en man träffar en tjej på krogen med 21 års åldesinträde men hon är bara fjorton så dömds han inte för våldtäkt alls. För han kunde inte utgå från att hon inte var 21 då hon stod i baren och sippade på en mojito.

Att den andra killen ändå dömdes för våldtäkt var för att barnet, trettonåringen var så full att hon var helt borta och kunde inte ens stå.

"Dokumentärfilmaren" Anjo förstår inte ens domen alltså. Så två timmars svammel från honom kommer att sänka både honom och Antonio och även Anna som är den som berömmer filmen. Hon har inte heller fattat varför Antonio dömdes för våldtäkt mot barn.
Citera
2025-02-17, 14:59
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Nu har jag inte sett dokumentären men är den verkligen till Antonios fördel?
Det är både kärlek och investeringar från Annas sida, men är den till fördel? Är Annas inlägg om Felicia till Felicias fördel?
Citera
2025-02-17, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Det är både kärlek och investeringar från Annas sida, men är den till fördel? Är Annas inlägg om Felicia till Felicias fördel?
Troligen kommer dokumentären visa på det jag skrev.
Att det är Flissan som är golden child. Dokumentären är gjort för att promota Anna och Flissan på Antonios bekostnad.
Sen är det vad jag förstått ingen investering alls från Annas sida. Hon har inte betalat Anjo något alls.
Citera
2025-02-17, 17:18
Medlem
Citat:
Troligen kommer dokumentären visa på det jag skrev.
Att det är Flissan som är golden child. Dokumentären är gjort för att promota Anna och Flissan på Antonios bekostnad.
Sen är det vad jag förstått ingen investering alls från Annas sida. Hon har inte betalat Anjo något alls.

Det är en investering i hur folk ser på familjen Book Toledano. Men det kommer inte att bli i positiv riktning som Anna tror så det är en botteninvestering.
Citera
2025-02-17, 19:54
Medlem
osnutens avatar
Förlåt. Har svårt att släppa tanken på Annas såpa:
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Nu sparade jag inte heller storyn tyvärr, men jag tror att året hon nämnde som allt detta skulle ske var 2017, och min tolkning var att tragedin var As dom? M dog väl långt innan?

Ytterligare ett steg tänkte jag då att denna fråga och detta svar dök upp lägligt nu innan deras kommande "upprättelse", vilket säkert kommer leda till en ny serie
Hon är så härlig!
Wahlgrens Värld började sändas 2016.
Nu nämner hon 2017?
Tidigare har hon alltid hävdat att tanken på en Booksåpa uppstod mycket tidigare än på en Wahlgren-sådan.
Anna var alltid förstahandsvalet!
När hon tackade nej föll valet på Wahlgrenarna.

Nu vill hon alltså justera tidpunkten för att passa in med Antonios trassel?
Men då hann ju Wahlgrens före med sin såpa?

Är man inte vimsig tidigare, blir man det garanterat om man försöker följa Annas historier.
Citera
2025-02-18, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Förlåt. Har svårt att släppa tanken på Annas såpa:

Hon är så härlig!
Wahlgrens Värld började sändas 2016.
Nu nämner hon 2017?
Tidigare har hon alltid hävdat att tanken på en Booksåpa uppstod mycket tidigare än på en Wahlgren-sådan.
Anna var alltid förstahandsvalet!
När hon tackade nej föll valet på Wahlgrenarna.

Nu vill hon alltså justera tidpunkten för att passa in med Antonios trassel?
Men då hann ju Wahlgrens före med sin såpa?

Är man inte vimsig tidigare, blir man det garanterat om man försöker följa Annas historier.

Jag har för mig att hon hävdat att hon tackat nej tidigare (innan Wahlgrens värld) för att det varit ”fel kanal” och att hon senare, 2017 tackade ja för då var det hennes kanal (tv4 antar jag)?
Citera
2025-02-18, 11:44
Medlem
moralhoras avatar
Anna visade faktiskt bilder från pilotavsnittet och det var definitivt tidigare än 2017 på grund av Antonio och Felicias ålder. Av vad jag kommer ihåg så såg det ut att vara från c:a 2011.

Min gissning är att det har funnits fler än ett försök att göra en såpa kring familjen Took. Gissningsvis så tog alla sådana diskussioner slut när Antonio blev dömd för våldtäkt, därav att Anna hyser ett extremt agg mot honom.
Citera
2025-02-18, 11:55
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Anna visade faktiskt bilder från pilotavsnittet och det var definitivt tidigare än 2017 på grund av Antonio och Felicias ålder. Av vad jag kommer ihåg så såg det ut att vara från c:a 2011.

Min gissning är att det har funnits fler än ett försök att göra en såpa kring familjen Took. Gissningsvis så tog alla sådana diskussioner slut när Antonio blev dömd för våldtäkt, därav att Anna hyser ett extremt agg mot honom.
Jag fattar ingenting. Vill alltså Anna och döttrarna att det görs en tv-serie om dem? TV har ju inga filter i sina kameror. De kommer ju framstå precis så feta och fula som de är i verkligheten. Lögnerna kommer bli uppenbara när de inte kan blocka någon. Och så vidare. Inte ens Roberta kommer framstå som annat än den idiot han är som inte tar pengarna och springer.
Citera
2025-02-18, 12:33
Medlem
TPLs avatar
"Ser till att få lyster i huden, känner mig så mycket bättre med solbränna, värmen & ljuset ☀️🥰
Lungt & mysigt på TanExpress i Sigtuna ☀️
"

#lungt

"Sen bar det av till simhallen ~ sååå skönt att simma, bubbla & basta 🏊‍♀️ "

"Efter det, avnjöts en otroligt god cappuccino hos Felicia & Ejube på mysiga Cicciotto ☕️ "
Senast redigerad av TPL 2025-02-18 kl. 12:39.
Citera
2025-02-18, 12:57
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag fattar ingenting. Vill alltså Anna och döttrarna att det görs en tv-serie om dem? TV har ju inga filter i sina kameror. De kommer ju framstå precis så feta och fula som de är i verkligheten. Lögnerna kommer bli uppenbara när de inte kan blocka någon. Och så vidare. Inte ens Roberta kommer framstå som annat än den idiot han är som inte tar pengarna och springer.
Problemet med familjen Book är inte utseendet. Fan vad ytlig du är!
Citera
2025-02-18, 14:08
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Problemet med familjen Book är inte utseendet. Fan vad ytlig du är!
Jag hoppas du är lika ironisk som jag var...
Citera
2025-02-18, 14:21
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag hoppas du är lika ironisk som jag var...
Nope.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in