2025-02-17, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tänker att Anna hade så pass mycket makt över media, så att dom inte skrev särskilt mycket om hennes son till pedofil.
Borde inte hon då kunnat kontakta någon, ja typ exakt vem som helst, isllet för banjo att göra en dokumentär??
Hade Anna makt eller är hon bara en "oviktig nobody" som media inte bryr sig om.
Sen så är väl media rent generellt ganska restriktiva med att hänga ut 15 åringar.

Edit: kan till och med vara så att Anna blev besviken över att media inte hängde ut familjen om än annonymt. Som bekräftelse på att hennes familj är kända.
Att inte Anna fick berätta vilken fantastisk mamma hon är. Att hon från födelsen uppfostrat Antonio feministisk anda att alltid respektera kvinnor. Hon förstår inte hur han kunde göra något sånt.
Senast redigerad av dazzy 2025-02-17 kl. 13:25.
Citera
2025-02-17, 12:53
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Tänkte lite samma sak.
Nu ser vi inte allt utan endast det som Anna visar på sociala medier.
Men är verkligen Roberto okej med att Anna så tydligen satsar "all kärlek och invensteringar" på gökungen Felicia och struntar i Robertos barn Vanessa och Antonio?

Någon beskrev Anna som en narcissist och Felicia som the golden child, och det verkar stämma rätt bra ur ett retroperspektiv. Roberto verkar otroligt kuvad och har nog ingen egen vilja alls. Hotade hon inte honom och familjen när hon åkte iväg på inspelningen med Biggest Loser? Minns inte ordagrant, men det var något om att de inte fick lämna henne, en Bookoman i tråden minns nog bättre.

Tror att Anna styr familjen med järnhand. Felicia är prio ett eftersom hon är en gökunge. Resten får liksom bara hänga på, men Antonio är uppenbarligen en stor besvikelse i hennes ögon.

Att Roberto och Antonio skulle ha ett gemensamt intresse där inte Anna är inkluderad är nog inte tillåtet, det skulle hon inte tolerera.

Såg en av Antonios gamla lives häromdagen där han sa att "morsan kan vara skitjobbig ibland", men verkade bli skitnervös direkt efter han sagt det, gick upp och stängde dörren så att Anna inte skulle höra och sa att "det är jag med ibland".

Nog för att Antonio är en skitstövel och gjort massor av sjuka saker, men grabben hade aldrig en chans. Det är ingen ursäkt för hans beteende, men en förklaring. Han behöver bryta sig loss och skapa sig ett eget liv.
Citera
2025-02-17, 12:58
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tänker att Anna hade så pass mycket makt över media, så att dom inte skrev särskilt mycket om hennes son till pedofil.
Borde inte hon då kunnat kontakta någon, ja typ exakt vem som helst, isllet för banjo att göra en dokumentär??
Anna har ingen makt över media, hon var HäntExtras driftkucku under många år. Att media inte skrev om Antonio beror på att han inte är någon kändis och var minderårig då det begav sig.

Anna gillar Banjo och vloggmiljön. Jockiboi blev ju miljonär på skit, så hon ser potential där.
Citera
2025-02-17, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Anna har ingen makt över media, hon var HäntExtras driftkucku under många år. Att media inte skrev om Antonio beror på att han inte är någon kändis och var minderårig då det begav sig.

Anna gillar Banjo och vloggmiljön. Jockiboi blev ju miljonär på skit, så hon ser potential där.

Anna verkar övertygad om att Anjos insats ska göra gott för hennes familj. Vilket ju är ett sanslöst antagande. Om en del människor börjar tala om Antonio som oskyldig så kommer det ju att komma en reaktion på det. Och den är nog stark. Det här måste ju vara det dummaste hittills.
Citera
2025-02-17, 13:56
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Anna verkar övertygad om att Anjos insats ska göra gott för hennes familj. Vilket ju är ett sanslöst antagande. Om en del människor börjar tala om Antonio som oskyldig så kommer det ju att komma en reaktion på det. Och den är nog stark. Det här måste ju vara det dummaste hittills.
Banjo (gillar smeknamnet ) har dock redan tagit en stor stöt när han inte fattat varför Robin och Antonio dömdes olika. Robin visste inte att hon var minderårig, Antonio sa att han visste att hon bara var 13 år. Solklart.

Att Anna äventyrar sin sons psykiska hälsa ytterligare genom den här fåniga "dokumentären" gör mig som mor heligt förbannad!
Citera
2025-02-17, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Banjo (gillar smeknamnet ) har dock redan tagit en stor stöt när han inte fattat varför Robin och Antonio dömdes olika. Robin visste inte att hon var minderårig, Antonio sa att han visste att hon bara var 13 år. Solklart.

Att Anna äventyrar sin sons psykiska hälsa ytterligare genom den här fåniga "dokumentären" gör mig som mor heligt förbannad!

Verkligen, han verkar ju ha stora problem med sitt psykiska mående och då menar jag stora. Att Anna har suttit och ringt runt för att hitta någon som kan vinkla sanningen till något mer skinande för hennes del är ju helt sjukt. Det är inte vad Antonio behöver. Vad säger hans pappa? Ingenting?

Nej, han verkar ju inte förstå det fast det står klart och tydligt i domen att den andra killen inte visste om hennes låga ålder. Det är bara att läsa innantill för Banjo, men inte ens det verkar han klara.
Citera
2025-02-17, 14:07
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Verkligen, han verkar ju ha stora problem med sitt psykiska mående och då menar jag stora. Att Anna har suttit och ringt runt för att hitta någon som kan vinkla sanningen till något mer skinande för hennes del är ju helt sjukt. Det är inte vad Antonio behöver. Vad säger hans pappa? Ingenting?

Nej, han verkar ju inte förstå det fast det står klart och tydligt i domen att den andra killen inte visste om hennes låga ålder. Det är bara att läsa innantill för Banjo, men inte ens det verkar han klara.
Hans pappa har ingen stake, tyvärr. Han är en följare.
Citera
2025-02-17, 14:11
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Tänkte lite samma sak.
Nu ser vi inte allt utan endast det som Anna visar på sociala medier.
Men är verkligen Roberto okej med att Anna så tydligen satsar "all kärlek och invensteringar" på gökungen Felicia och struntar i Robertos barn Vanessa och Antonio?
Missade du att dokumentären Anna beställde gäller Antonio?
Citera
2025-02-17, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Missade du att dokumentären Anna beställde gäller Antonio?
Nu har jag inte sett dokumentären men är den verkligen till Antonios fördel?
Citera
2025-02-17, 14:44
Medlem
Brunkrulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adasdasd
Man brukar inte komma undan med att hålla (upp) mobilen i händerna så att det syns för andra.

Återigen, betoning på "brukar".

Du kan ju få tvivla bäst du vill, jag har sett klippet själv, och har inga behov av att övertyga någon, men om jag hittar klippet lovar jag att länka

Ha nu en fortsatt fin dag!
Citera
2025-02-17, 14:45
Citat:
Ursprungligen postat av Brunkrulle
Återigen, betoning på "brukar".

Du kan ju få tvivla bäst du vill, jag har sett klippet själv, och har inga behov av att övertyga någon, men om jag hittar klippet lovar jag att länka

Ha nu en fortsatt fin dag!

Nej nej, ifrågasätter dig inte, men lovar det vanliga att man får en rätt skarp tillsägelse
Citera
2025-02-17, 14:45
Citat:
Nu har jag inte sett dokumentären men är den verkligen till Antonios fördel?

släpps 1 mars men inget jag läst pekar på att det kommer att vara till hans fördel. Anjo verkar vara lätt intellektuellt funktionsnedsatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in