2025-02-17, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
"ansiktsigenkänningsprogrammet", jag har inte sett några som helst på bevis, att den faktiskt fungerar.
Programmet heter Face++ https://www.faceplusplus.com/

Sannolikheten som den ser ut just nu är att Transan Brigitte Macron förmodligen en gång i tiden var ett litet gossebarn som döptes till Jean-Michel Trogneux.
Citera
2025-02-17, 15:17
Avstängd
Citat:
Ja, jag har sett den bilden, men den kan lika väl vara kapad, eller AI generad.
Varför skulle journalisten Xavier Poussard i maskopi med tidskriften La Tribune Diplomatique Internationale vilja förfalska ett fotografi av sig själv, menar du?

Citat:
Hon är varken trans, eller bytt kön.
Hur vet du det?
Citera
2025-02-17, 15:34
Avstängd
Citat:
Rätta titeln är faktiskt

Lite citat från den.

Proven : Why Brigitte Macron Is Not Jean-Michel Trogneux!
French journalist Jonathan Moadab started his own investigation in 2021, when those rumours first went viral. At first, he believed that Brigitte could really be Jean-Michel, but he soon found out that they are two different people from the same family!
Spännande. Låt se.

Citat:
The conspiracy theory claims that Jean-Michel Henri Trogneux disappeared in the 1980s. That’s not true. While Jean-Michel Trogneux is a very private person, he was actually seen on television with French President Emmanuel Macron!
Hur vet vem? att det är den verklige Jean-Michel Trogneux som syns i bild?

Citat:
Finally, Jonathan Moadab went to Jean-Michel Trogneux’s house, and rang his doorbell. Naturally, Jean-Michel was not happy to see him, and asked him to leave. But he actually met the man himself, and confirmed that he does indeed exist.
Hur vet Moadab att det var den verklige Jean-Michel Trogneux som öppnade dörren?

Vet du det?

Citat:
Ovanstående är bara lite axplock från deras undersökande.
Spännande. Så här långt så har du presenterat två 'bevis' från Moadabs utredning varav exakt noll av dem är något bevis.

Finns det några fler journalistiska guldkorn från Moadab som du vill presentera?

Spännande, som sagt.

Citat:
De borde kanske göra en youtube serie av detta, för de som inte orkar läsa?
Givet att det ju är Du, Piii..., som är så imponerad av Moadabs tillkortakommanden så är det väl i så fall just Du, Piii..., som är bäst lämpad att "göra en youtube serie av detta"?

Eller?
Citera
2025-02-17, 15:58
Medlem
Malawi-Golds avatar
Jag vet inte vem denna "Brigitte" var innan könskorrigeringen. Det kanske är svårt att ta reda på.

Men "hon" är definitivt en transa. Without a doubt.
Citera
2025-02-17, 17:23
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Miljontals prenumeranter och inte värd besväret?

Likadant med den undersökande franska journalisten Xavier Poussard som i nyhetsmagasinet Faits & Documents i en serie på fem artiklar har lagt fram de fakta i fallet som ju Candace till stora delar går på i sin podcast (med Poussards samtycke)?

Inte värt besväret att lämna lite DNA för oberoende tester och därpå skingra alla misstankar och dessutom stämma skiten ur Candace & co?
Naturligtvis vill paret Macron att så få foliehattar som möjligt ska få reda på enna patetiska konspirationsteori.
Bättre att tiga ihjäl den än att ta det rättsligt.

Det är trots allt omöjligt att överbevisa foiehattar som dig själv eftersom ni alltid hittar en ny ursäkt för att era idiotteorier stämmer.
Citera
2025-02-17, 17:29
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Spännande. Låt se.

Hur vet Moadab att det var den verklige Jean-Michel Trogneux som öppnade dörren?

Vet du det?

Spännande. Så här långt så har du presenterat två 'bevis' från Moadabs utredning varav exakt noll av dem är något bevis.

Finns det några fler journalistiska guldkorn från Moadab som du vill presentera?

Spännande, som sagt.

Givet att det ju är Du, Piii..., som är så imponerad av Moadabs tillkortakommanden så är det väl i så fall just Du, Piii..., som är bäst lämpad att "göra en youtube serie av detta"?

Eller?
Det här med att känna igen personer på bild har ju du tydligen närmast en magisk förmåga för.
(FB) John F Kennedy - mordet - 22 November 1963
Att Brigitte = J-M ser du nog minst lika lätt som att den suddiga filuren på din länkade bild är Oswald -- "med 99,99% sannolikhet".
Kanske rent av AI håller med?
Senast redigerad av nerdnerd 2025-02-17 kl. 17:32.
Citera
2025-02-17, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Naturligtvis vill paret Macron att så få foliehattar som möjligt ska få reda på enna patetiska konspirationsteori.
Bättre att tiga ihjäl den än att ta det rättsligt.

Det är trots allt omöjligt att överbevisa foiehattar som dig själv eftersom ni alltid hittar en ny ursäkt för att era idiotteorier stämmer.
Den strategin verkar fungera väldigt dåligt.
Varför inte bara presentera lite bilder?

Och varför i hela friden stämmer dom inte Xavier?
Eller Candace?
Dom har ju stämt 2 andra journalister!
Senast redigerad av adaptern 2025-02-17 kl. 17:54.
Citera
2025-02-17, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det är ju precis vad Candace gjort!
Candace har gjort det av en bok, som är full med grova faktafel, jag skulle inte förvånad om hon är en av utgivarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Programmet heter Face++ https://www.faceplusplus.com/

Sannolikheten som den ser ut just nu är att Transan Brigitte Macron förmodligen en gång i tiden var ett litet gossebarn som döptes till Jean-Michel Trogneux.
Hur vet du att de har använt denna program?
De kan lika väl ljuga.

Citat:
Spännande. Låt se.

Vet du det?

Spännande, som sagt.

Eller?
Läste du hela artikeln? Om inte, läs den.

Skulle du bekosta mina undersökningar och besök hos brodern?
Knappast!

Det verkar som du är en av typerna som inte tror på sanningen, även om den skulle golva dig.
Jag har sett fler än tillräckligt av sådana typer, i verkliga livet.
Men, du tror med hull o hår på Candace's youtube videon.

Citat:
Den strategin verkar fungera väldigt dåligt.
Varför inte bara presentera lite bilder?

Och varför i hela friden stämmer dom inte Xavier?
Eller Candace?
Dom har ju stämt 2 andra journalister!
Bilder? ni tror ju inte bilderna som finns, eller presenterats, som bevisar motsatsen till det ni vill tro.

De 2 andra "journalisterna", de bötfälldes. Dock närmast en symbolisk summa. Kanske på grund av deras usla? ekonomi.
Den ena kvinnan är inte journalist. Och den andra är en självutnämnd journalist.

Xavier? kan vara en pseydonym.
Citera
2025-02-17, 18:10
Medlem
Citat:
De kan lika väl ljuga.
Accepterar du att det är sannolikt att Brigitte Macron har varit en man om Face++ har använts?
Citera
2025-02-17, 18:11
Bannlyst
Citat:
Candace har gjort det av en bok, som är full med grova faktafel, jag skulle inte förvånad om hon är en av utgivarna.

De kan lika väl ljuga.

Läste du hela artikeln? Om inte, läs den.

Skulle du bekosta mina undersökningar och besök hos brodern?
Knappast!

Det verkar som du är en av typerna som inte tror på sanningen, även om den skulle golva dig.
Jag har sett fler än tillräckligt av sådana typer, i verkliga livet.
Men, du tror med hull o hår på Candace's youtube videon.

Bilder? ni tror ju inte bilderna som finns, eller presenterats, som bevisar motsatsen till det ni vill tro.

De 2 andra "journalisterna", de bötfälldes. Dock närmast en symbolisk summa. Kanske på grund av deras usla? ekonomi.
Den ena kvinnan är inte journalist. Och den andra är en självutnämnd journalist.

Xavier? kan vara en pseydonym.
Så varför stämmer dom inte Xavier och Candace?
Citera
2025-02-17, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Accepterar du att det är sannolikt att Brigitte Macron har varit en man om Face++ har använts?
Face++ funkar nog inte så bra på att jämföra unga med vuxna/äldre människor.

Du kan väl förklara barnen Brigitte har.

Citat:
Så varför stämmer dom inte Xavier och Candace?
Det kanske kommer.
Jag hoppas det verkligen.
Dock, så är jag inte förvånad om Donald J Trump kommer att skydda Candace.
Citera
2025-02-17, 18:17
Bannlyst
Citat:
Face++ funkar nog inte så bra på att jämföra unga med vuxna/äldre människor.

Du kan väl förklara barnen Brigitte har.

Det kanske kommer.
Jag hoppas det verkligen.
Dock, så är jag inte förvånad om Donald J Trump kommer att skydda Candace.
Candace hoppas också på det, hon säger rakt ut att Brigitte är en man och även kriminell.
Varför stämmer dom inte henne??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in