2025-02-17, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Hon bygger nästan allt på dom franska journalisternas arbeten.
Det är inte Candace som kommit på detta med Brigitte hux flux.
Det ligger mycket grävande bakom.
Det som jag såg i videon, det mesta var tagna ur Xavier Poussard's bok, som det verkar.
Xavier Poussard, finns inte en enda bild av denna person? Och rösten, låter nästan? som ai generad.

Finns andra som gräver också.
Med överraskande resultat.
https://www.techarp.com/facts/brigitte-macron-jean-michel-trogneux/
Citera
2025-02-17, 07:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Det som jag såg i videon, det mesta var tagna ur Xavier Poussard's bok, som det verkar.
Xavier Poussard, finns inte en enda bild av denna person? Och rösten, låter nästan? som ai generad.

Här snackar vi foliehatt delux.
Hatten av för denna dubbefolie!
Vem vet, Xavier kanske inte existerar.
Citera
2025-02-17, 08:26
Medlem
Citat:
1 av Brigitte jämförelserna https://www.youtube.com/live/xAiShYLJi5k?t=2532s
42:12 in i videon. + lite senare.
Är alla videorna bara en recension av boken som Xavier Poussard skrivit?!

Inga egna jämförelser av bilder etc etc?
Oj! Rätt coolt ändå... tack för direktlänken med tidsstämpeln. Jag hade själv inte sett det, men enligt ansiktsigenkänningsprogrammet så är det ju sannolikt att Transan Brigitte Macron faktiskt ÄR född Jean-Michel Trogneux. 😁
Nu har jag personligen inte kört bilderna genom ett ansiktsigenkänningsprogram men jag utgår från att informationen INTE är fabricerad eftersom Brigittes advokater inte tvekar att stämma detaljer som inte stämmer... dock har de inte stämt någon för påståendet att Brigitte föddes som en pojke. Go figure... 🤷‍♂️
Citera
2025-02-17, 09:07
Bannlyst
Rubriken är lite missvisande (tror jag) för om någon bytt kön så är väl personen inte trans?
Eller är jag ute och cyklar nu?
Citera
2025-02-17, 11:55
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Chockerande Upptäckt!

Was Brigitte Macron really born a man called Jean-Michel Trogneux?!
Citat:
Candace Owens : This episode is blowing up so I just want to say—After looking into this, I would stake my entire professional reputation on the fact that Brigitte Macron is in fact a man. Any journalist or publication that is trying to dismiss this plausibility is immediately identifiable as establishment.
Vilken "professional reputation"?
Citera
2025-02-17, 13:31
Avstängd
Citat:
Vill du veta om jag sett hennes kön eller?
Oavsett så, ni lättlurade, har gått på Candace Owens narrativ.
Ni är helt ointresserade av varför Candace sprider dessa.
Igen, du skrev:
Candace Owens bryr sig inte om bevis som bevisar att Brigitte är född som flicka.
Vilka "bevis som bevisar att Brigitte är född som flicka" är det som Candace inte bryr sig om, menar du?
Citera
2025-02-17, 13:32
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Foliehattar? Här kommer en till med förolämpningar, så jäkla tråkigt att ni inte kan diskutera utan att vara nedlåtande och otrevliga. Men många konspirationsteorier har ju visat sig vara sanna konspirationer så att kalla någon för foliehatt är som att kalla någon för rasist, transfob, antisemit osv..det betyder inget längre.

Nej AI är inte 100% och särskilt inte när man ställer politiska eller historiska frågor men som adapter skrev så med just ansikte och liknande så är det nog överlägset vs människorna, men det är bara ett "bevis" av många.
Jag har iaf sett flera exempel på Flashback där foliehattar och crackpots hänvisar till AI.

Men kanske jag faktiskt måste be om ursäkt! Tvärtom kanske ni inte har talat tillräckligt mycket med AI?

MIT study: An AI chatbot can reduce belief in conspiracy theories
https://mitsloan.mit.edu/ideas-made-to-matter/mit-study-ai-chatbot-can-reduce-belief-conspiracy-theories
Citera
2025-02-17, 13:35
Avstängd
Citat:
Och när det visar att vi har haft rätt hela tiden?
Vad säger ni då?
Då säger åtminstone jag att jag vill veta varför paret Macron under så lång tid vägrade att presenterade bevis, t.ex. DNA, för att så är fallet.
Citera
2025-02-17, 13:50
Avstängd
Citat:
Korrekt, och med Poussards samtycke.

Citat:
Xavier Poussard, finns inte en enda bild av denna person?
Inte?

Citat:
Och rösten, låter nästan? som ai generad.
Och du skriver nästan som en spam bot.

Citat:
Då kanske du vill nämna några av dessa "resultat" och varför du tycker att de är "överraskande"?
Citera
2025-02-17, 14:35
Bannlyst
Boken Becoming Brigitte ligger 1:a i åtminstone 2 kategorier på Amazon.
Folk är helt klart intresserade av detta
Citera
2025-02-17, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Korrekt, och med Poussards samtycke.

Inte?

Och du skriver nästan som en spam bot.

Då kanske du vill nämna några av dessa "resultat" och varför du tycker att de är "överraskande"?

Ja, jag har sett den bilden, men den kan lika väl vara kapad, eller AI generad.

Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Rubriken är lite missvisande (tror jag) för om någon bytt kön så är väl personen inte trans?
Eller är jag ute och cyklar nu?
Hon är varken trans, eller bytt kön.

Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Oj! Rätt coolt ändå... tack för direktlänken med tidsstämpeln. Jag hade själv inte sett det, men enligt ansiktsigenkänningsprogrammet så är det ju sannolikt att Transan Brigitte Macron faktiskt ÄR född Jean-Michel Trogneux. 😁
Nu har jag personligen inte kört bilderna genom ett ansiktsigenkänningsprogram men jag utgår från att informationen INTE är fabricerad eftersom Brigittes advokater inte tvekar att stämma detaljer som inte stämmer... dock har de inte stämt någon för påståendet att Brigitte föddes som en pojke. Go figure... 🤷‍♂️
"ansiktsigenkänningsprogrammet", jag har inte sett några som helst på bevis, att den faktiskt fungerar.

Ska vi ta och kika lite bättre på länken och citatet som jag postade tidigare?

Citat:
Chockerande Upptäckt!

Was Brigitte Macron really born a man called Jean-Michel Trogneux?!

Citat:
Candace Owens : This episode is blowing up so I just want to say—After looking into this, I would stake my entire professional reputation on the fact that Brigitte Macron is in fact a man. Any journalist or publication that is trying to dismiss this plausibility is immediately identifiable as establishment.

Rätta titeln är faktiskt

Citat:
Proven : Why Brigitte Macron Is Not Jean-Michel Trogneux!
Lite citat från den.
Citat:
French journalist Jonathan Moadab started his own investigation in 2021, when those rumours first went viral. At first, he believed that Brigitte could really be Jean-Michel, but he soon found out that they are two different people from the same family!
Citat:
The conspiracy theory claims that Jean-Michel Henri Trogneux disappeared in the 1980s. That’s not true. While Jean-Michel Trogneux is a very private person, he was actually seen on television with French President Emmanuel Macron!
Citat:
Finally, Jonathan Moadab went to Jean-Michel Trogneux’s house, and rang his doorbell. Naturally, Jean-Michel was not happy to see him, and asked him to leave. But he actually met the man himself, and confirmed that he does indeed exist.

Ovanstående är bara lite axplock från deras undersökande.

De borde kanske göra en youtube serie av detta, för de som inte orkar läsa?
Citera
2025-02-17, 15:06
Bannlyst
Citat:
De borde kanske göra en youtube serie av detta, för de som inte orkar läsa?
Det är ju precis vad Candace gjort!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in