Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Korrekt, och med Poussards samtycke.
Inte?
Och du skriver nästan som en spam bot.
Då kanske du vill nämna några av dessa "resultat" och varför du tycker att de är "överraskande"?
Ja, jag har sett den bilden, men den kan lika väl vara kapad, eller AI generad.
Citat:
Ursprungligen postat av
adaptern
Rubriken är lite missvisande (tror jag) för om någon bytt kön så är väl personen inte trans?
Eller är jag ute och cyklar nu?
Hon är varken trans, eller bytt kön.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dick-Jerker
Oj! Rätt coolt ändå... tack för direktlänken med tidsstämpeln. Jag hade själv inte sett det, men enligt ansiktsigenkänningsprogrammet så är det ju sannolikt att Transan Brigitte Macron faktiskt ÄR född Jean-Michel Trogneux. 😁
Nu har jag personligen inte kört bilderna genom ett ansiktsigenkänningsprogram men jag utgår från att informationen INTE är fabricerad eftersom Brigittes advokater inte tvekar att stämma detaljer som inte stämmer... dock har de inte stämt någon för påståendet att Brigitte föddes som en pojke. Go figure... 🤷♂️
"ansiktsigenkänningsprogrammet", jag har inte sett några som helst på bevis, att den faktiskt fungerar.
Ska vi ta och kika lite bättre på länken och citatet som jag postade tidigare?
Citat:
Chockerande Upptäckt!
Was Brigitte Macron really born a man called Jean-Michel Trogneux?!
Citat:
Candace Owens : This episode is blowing up so I just want to say—After looking into this, I would stake my entire professional reputation on the fact that Brigitte Macron is in fact a man. Any journalist or publication that is trying to dismiss this plausibility is immediately identifiable as establishment.
Rätta titeln är faktiskt
Citat:
Proven : Why Brigitte Macron Is Not Jean-Michel Trogneux!
Lite citat från den.
Citat:
French journalist Jonathan Moadab started his own investigation in 2021, when those rumours first went viral. At first, he believed that Brigitte could really be Jean-Michel, but he soon found out that they are two different people from the same family!
Citat:
The conspiracy theory claims that Jean-Michel Henri Trogneux disappeared in the 1980s. That’s not true. While Jean-Michel Trogneux is a very private person, he was actually seen on television with French President Emmanuel Macron!
Citat:
Finally, Jonathan Moadab went to Jean-Michel Trogneux’s house, and rang his doorbell. Naturally, Jean-Michel was not happy to see him, and asked him to leave. But he actually met the man himself, and confirmed that he does indeed exist.
Ovanstående är bara lite axplock från deras undersökande.
De borde kanske göra en youtube serie av detta, för de som inte orkar läsa?