Citat:
Ursprungligen postat av
adaptern
Det är ju precis vad Candace gjort!
Candace har gjort det av en bok, som är full med grova faktafel, jag skulle inte förvånad om hon är en av utgivarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dick-Jerker
Programmet heter Face++
https://www.faceplusplus.com/
Sannolikheten som den ser ut just nu är att Transan Brigitte Macron förmodligen en gång i tiden var ett litet gossebarn som döptes till Jean-Michel Trogneux.
Hur vet du att de har använt denna program?
De kan lika väl ljuga.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Spännande. Låt se.
Hur vet vem? att det är den verklige Jean-Michel Trogneux som syns i bild?
Hur vet Moadab att det var den verklige Jean-Michel Trogneux som öppnade dörren?
Vet du det?
Spännande. Så här långt så har du presenterat två 'bevis' från Moadabs utredning varav exakt noll av dem är något bevis.
Finns det några fler journalistiska guldkorn från Moadab som du vill presentera?
Spännande, som sagt.
Givet att det ju är Du, Piii..., som är så imponerad av Moadabs tillkortakommanden så är det väl i så fall just Du, Piii..., som är bäst lämpad att "göra en youtube serie av detta"?
Eller?
Läste du hela artikeln? Om inte, läs den.
Skulle du bekosta mina undersökningar och besök hos brodern?
Knappast!
Det verkar som du är en av typerna som inte tror på sanningen, även om den skulle golva dig.
Jag har sett fler än tillräckligt av sådana typer, i verkliga livet.
Men, du tror med hull o hår på Candace's youtube videon.
Citat:
Ursprungligen postat av
adaptern
Den strategin verkar fungera väldigt dåligt.
Varför inte bara presentera lite bilder?
Och varför i hela friden stämmer dom inte Xavier?
Eller Candace?
Dom har ju stämt 2 andra journalister!
Bilder? ni tror ju inte bilderna som finns, eller presenterats, som bevisar motsatsen till det ni vill tro.
De 2 andra "journalisterna", de bötfälldes. Dock närmast en symbolisk summa. Kanske på grund av deras usla? ekonomi.
Den ena kvinnan är inte journalist. Och den andra är en självutnämnd journalist.
Xavier? kan vara en pseydonym.